Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 550
Anonym bruker
"Snakkende Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Tenker meg på noen metalfestivaler til sommeren om pandemien tillater det. Hva er gøy å prøve på dem, både under og etter konsertene?

Lurer også på hvor stor sjanse det er for å bli tatt mens man er på noe; kom gjerne med egne erfaringer om dere har

hilsen eksperimenterende metalhead
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
masse fet metal på blitz i oslo! jeg må si at jeg ikke har vært der siden corona men om du går på facebooken dems er jeg sikker på at du får info om hva som skjer der
Anonym bruker
"Snakkende Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
masse fet metal på blitz i oslo! jeg må si at jeg ikke har vært der siden corona men om du går på facebooken dems er jeg sikker på at du får info om hva som skjer der
Vis hele sitatet...
Innser at jeg kunne skrevet hele innlegget på en bedre måte, oops. Spør om rus

(men takk allikevel for forslaget, skal sjekke det ut )
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
på blitz er det lov til å røyke hasj inne og det er ok å gå på do og ta sterkere stoffer
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Selv liker jeg amfetamin eller mdma og meth mens jeg drikker
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
På mettalkonserter synes jeg hvertfall det er gøyest å bare drikke og bli full. Tar litt kola for å få mer energi hvis jeg skal ta noe ekstra.

Hvis du ikke har erfaringer med å ta andre stoffer så er det lett å se på en, ellers så er det bare å oppføre seg normalt så sklir du inn.

Erfaringer... Ikke kos med hunden som plutselig vil ta kontakt på festivalen... =)