Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3682
Angret du. Ble du deprimert. Ble du mer lykkelig,etc..
Sist endret av dinegenfiselukt; 28. september 2019 kl. 00:24.
Ble skuffet.
Angret ikke, men følte skam etterhvert i noen år. Har så mye dårlig samvittighet at jeg burde vært katolikk, men den der ga jeg slipp på. Tror jeg
Sist endret av Bothrops; 28. september 2019 kl. 04:41.
Følte meg litt Som en taper,men mest som en dritt for ble bedt om å vente inni en stue mens kompisen min gjorde seg ferdig,og i stuen satt det 4 jenter med en svær russer i frakk,da skjønte jeg virkelig hva jeg var med på å finansiere
Sist endret av Bjørneboe; 4. oktober 2019 kl. 22:36.
Det var, når jeg tenker meg om, en opplevelse litt i samme gate som Saint Gut Free sin som stoppet meg fra å fortsette som horekunde. Men det var ikke en hallik. Det var en mor som satt ute i stua og drakk og så på TV, mens datteren sniffa kola før hun tok med seg kunder hun hadde funnet på gata (meg) inn på soverommet. Det synet, og alt det jeg tenkte rundt det i ettertid (hvordan havner folk i en sånn situasjon? Hvordan er det de tenker? Hvordan føles det? Osv.) er nok det som har gitt meg en avsmak for hele greia.
Men første opplevelse? Nei, for ung og dum (og stein) til å føle på noe særlig med følelser, annet enn blowjob=godt.