Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 7037
Hans Robin amigos
40 2
hei, har tenkt og ta nippelpiercing uten og få så jævli vondt! finnes det noen metoder for og senke smerten? evnt kjøpe noe elns
De har bedøvelseskrem på apotekene. Reseptfritt er jeg ganske sikker på at det er og!
*insert tittel her*
Xylocain skal funke til en viss grad. :3
Om du gjør det på et skikkelig studio, så er mest sannsynligvis de som jobber der kapable til å sette nålen så fort og smertefritt som mulig. Om du derimot skal ta den selv, så sett en isbit over nippelen i 5min rett før du setter nålen igjennom.
Skal du ha piercing så burde du legge bedøvelsen på hylla.
Tenk deg alle de gangene du kommer borti piercingen når du tar av og på klær, skal du løpe å hente bedøvelsen da? do it like a man!
Alkohol. *titegn*
Sitat av Kjile Vis innlegg
hei, har tenkt og ta nippelpiercing uten og få så jævli vondt! finnes det noen metoder for og senke smerten? evnt kjøpe noe elns
Vis hele sitatet...
Dette er ikke spesielt vondt.
Litt vondt er det jo, men om du prøver å roe deg ned og ta det hele med fatning så burde man klare seg meget fint uten smertestillende.

Det du heller burde bekymre deg for er infeksjon i såret i etterkant, dette er temmelig vondt.
Spesielt hvis en moroklump skulle finne på å utføre en nippletwist.

Røyker du cannabis btw.?
For min del hjelper det godt på mine nerver hvis jeg skal gjøre noe jeg gruer meg til, f.eks. gå til tannlegen og bore.
Vil egentlig ikke anbefale å røyke marihuana før du skal sette piercing eller noe sånt, alt blir mange ganger skumlere og forsterket under cannabisrus ^^ Får du panikk midtveis når nåla er på tur inn, og du har røyka deg vekk fra sans og samling så tror jeg det kan bli en nokså... spesiell opplevelse.
Sitat av kjetiltheman Vis innlegg
Alkohol. *titegn*
Vis hele sitatet...
Haha velger å støtte dette. Etter å ha vunnet en øl konkurranse i alanya var premien nettopp nippel piercing.
Var overhodet ikke vondt å ta de, var imidlertid særdeles smertefullt å våkne opp med en mc'ern meny, dvs. mye salt og ketchup i og rundt brystvortene, fordi man var for ubrukelig til å innta næring på ordentlig vis.

on-topic:

Ei venninne av meg tok hos en profesjonell piercer(?), og sa det var sammenlignbart med en blodprøve eller noe i den duren. Ikke noe å bekymre seg for
Sitat av kjetiltheman Vis innlegg
Alkohol. *titegn*
Vis hele sitatet...
Ja! Blodfortynnende rusmidler er kjempelurt rett før en skal stikke hull på kroppen! (for de sakrasmeutfordrede, dette er sarkasme).

Hvis du tar det hos rimelig proffe folk kan det og hende at de nekter hvis du virker rusa.

Xylocain funker fint om du er ufsen på tanken. Selv synes jeg kuren er verre enn problemet.
Sitat av Bjønnfaen Vis innlegg
Ja! Blodfortynnende rusmidler er kjempelurt rett før en skal stikke hull på kroppen! (for de sakrasmeutfordrede, dette er sarkasme).
Vis hele sitatet...
Ja for da kan jo en risikere å blø-ihjel! ( også sarkasme)

Ved å drikke alkohol kan en også gjøre blodet tykkere om en ikke drikker vann samtidig mener jeg bestemt.

Er nok andre faktorer som gjør at de ikke piercer rusa folk.
Sitat av Nysgjerrigperen Vis innlegg
Ja for da kan jo en risikere å blø-ihjel! ( også sarkasme)

Ved å drikke alkohol kan en også gjøre blodet tykkere om en ikke drikker vann samtidig mener jeg bestemt.

Er nok andre faktorer som gjør at de ikke piercer rusa folk.
Vis hele sitatet...
Blodet blir tynnere når du er full, tjukkere i bakfylla.
Du blør neppe ihjel, men unødvendig mye. Som fører til ekstra klin og irritert piercer.
Sitat av Kjile Vis innlegg
hei, har tenkt og ta nippelpiercing uten og få så jævli vondt! finnes det noen metoder for og senke smerten? evnt kjøpe noe elns
Vis hele sitatet...
No guts, no glory!
Det er kun et stikk, så er det over. Med mindre du får infeksjon. Eller river av deg t-skjorta uten å tenke. Eller havner i bråk på byen. Anywho; ta det som en mann!
Evt. en mandig kvinne. Ikke at jeg tror du er en maskulin og lite feminin kvinne. Bare hopp i det!
Jeg synes det var j*vlig vondt, men jeg overlevde jo, he he.. Så går nok fint :-) Vil du virkelig ha det så får du tåle litt smerte ;-) Er ikke sikkert du synes det gjør så vondt, vennninna mi som tok den før meg synes ikke det var noe særlig vondt så.
Smerten er jo en viktig del av hele opplevelsen. Da får du et mer intimt forhold til kroppssmykket ditt også.