Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3864
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ny på Xanax og har tenkt til å kjøpe meg et par brett med noen venner.
Hvordan ser jeg forskjell på falsk og ekte Xanax? Noen har advart meg og sagt at det er noe fentanyl-xans som har gått rundt på markedet i det siste.
Hvordan vet jeg at det jeg har er legit?
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ekte xanor er veldig hardt presset, solide. Falske kan sikkert være bra presset også,men som regel er de veldig lett å knekke opp, de holder ikke formen bra å har dårlig detaljer, kantene. Fiks deg ett test kit hvis du vil være 100% sikker.
Piller på brett er generelt mye tryggere enn i løsvekt. Florerer av ksalol rundt i hele landet, de er legit. Send gjerne bilde hvis det er mulig
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøp deg en fentanyl-kit for å se om det finnes fentanyl der. Det kan også være antihistaminer og diverse RC-benzoer i falske piller. Det er dessverre veldig vanskelig å påvise uten tilgang på et laboratorium. Du leker med ilden når du handler piller på svarte markedet.
Min kompis var i tunnellene i bergen der alt dopet selges i byen nå, og sa folk lå strykeflate etter å spisefalske rivotriler, han tok også tre overdoser på tre dager uten å huske hva han tok selv, så det er nok piller med fentanyl i omløp, eller en sykt sterk annen benzo i de. Vet ikke med xanor, ville holdt meg til de på brett.

s
Kjøper du bikkjebein, sørg for at det står U94 på den ene siden og ikke noe annet på dem.

Brett er som nevnt alltid å foretrekke. Om de ikke heter Xanor eller Xanax er det bare å se etter ordet Alprazolam på baksiden
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Kjøp på brett, så er du safe. Det aktive virkestoffet heter alprazolam, uansett hvilket merke det er får du samme effekt.
Såvidt meg bekjent er det ikke noe fentanyl "benzo" i omløp. Hadde en god venn som døde av fentanyl for 5 dager siden, men det var Fentanyl plaster i kombinasjon med benzo. Det at de folka pressa feil i Bergen for noen år siden er gammelt nytt i traver miljøet.

Beste måten uten å ha kit er å kjenne på smaken. Er det bittert å smaker løvetann så er det xanax. Har 9/10 ganger fått xanax når det skal være xanax. Men Rivotrilen derimot...njæææ kanskje 5/10 ganger.
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ksalol på brett (lyseblå 1mg), som er serbisk apotek xanor.

Eller brett/forseglet glass fra Pfizer, utseende til pillene på de forskjellige mg mengdene er følgende:

0,5 mg: Rosa, oval tablett merket “Upjohn 55”
1,0 mg: Blålilla, oval tablett merket “Upjohn 90”
2,0 mg: Hvit, avlang tablett merket “U94”
Alle tablettene har delestrek.

Kun de på 2mg kommer i glass. Og de vil heller ikke være merket xanax, men xanor, som er det norske legemiddel navnet.

https://www.felleskatalogen.no/m/med...-pfizer-565511

https://www.felleskatalogen.no/m/med...-pfizer-565512
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ksasol, er det samma som man får i norge ved annet navn bare?
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
ksasol, er det samma som man får i norge ved annet navn bare?
Vis hele sitatet...
Samme virkestoff ja, men annet utseende selvsagt da det er et serbisk merke.

1 mg ksalol er det samme som 1 mg norsk xanor, begge inneholder 1 mg alprazolam.