Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2222
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hjelp, alltid når jeg har vært ute om kvelden å røyka så får jeg utrolig noia for katter. Føler jeg ser dem overalt, og somregel så legger de seg ned i sånn «jaktposisjon» og jeg tripper helt ut.
Skjedde senest igår, blir dritredd fordi jeg trur de skal løpe fort som faen og stikke ut klørne alt de klarer på meg.

Er oppvokst med katt og ikke redd for katter ellers (Har heller aldri vært).

Hva er det som gjør at jeg plutselig har fått noia for katter?
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er det som gjør at jeg plutselig har fått noia for katter?
Vis hele sitatet...
Weeden, prøv å røyke mindre.
Hadde noe av samme problem for litt sia. Jeg har en golden retriever (snill, aldri bitt, aldri vist tegn til det heller)
Jeg lå i senga med fruen å så tv og var ballefjern. Så kommer bikkja og legger seg atme meg og stirrer meg i senk. Lå helt trolig med noia i 30min å venta på å bli bitt før det gikk over.
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du føler du ser dem overalt og at de skal angripe deg. Ser du dem overalt eller føler du det bare når du ser skygger og busker?

Høres ut som du har røyka på deg paranoia og hvis du ikke tar en lang røyke pause blir dette bare værre og mer permanent
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hvis du får så noia at du blir redd ting du ikke er redd for så burde du legge fra deg jointen en god stund. mulig du kan røyke igjen, det varierer. noen sier det går greit med litt, andre sier de får tilbakefall med første trekket og får angst igjen. dette er et tegn på at du ikke reagerer bra på stoffet rett og slett.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du har ikke sagt noe om du røyker ofte , hvor lenge og hvor gammel du er. Du høres ung ut , så kanskje ville tatt en pause til du blir litt eldre om ting du noier på er ting du er glad i ellers.
Anonym bruker
"Fortvilet Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Slutt og røyk da!
Høres ut som du begynner å bli for innrøyka.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som du røyker crack, hvordan skal en katt "skade" deg? Katter er jo dritkule, les litt om historien om katter så kansje du kan se på det som noe spirituellt at de legger i en spesiell posisjon når du går forbi.

Eventuelt røyk mer så du blir mer vandt til og være fjern så kan dumme noia ting bli bedre.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du overtenker det ikke bare litt da? Katter har jo en tendens til å stirre på deg om man går forbi
Det kan godt hende dyrene legger merke til paranoiaen din når du er fjern, og blir litt forvirret av det. Isåfall så oppfører dem seg sikkert litt merkelig tilbake, og det blir en awkward spenning i rommet fordi de føler at du ser på dem annerledes osv.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
kanskje du var et byttedyr for katter i et tidligere liv? her tror jeg det trengs eksponeringsterapi
Hvordan reagerer du på frykt? Rømmer du eller angriper du?
Angrep på katter i ruspåvirket tilstand er ikke kult.

Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
her tror jeg det trengs eksponeringsterapi
Vis hele sitatet...
Ellers er jeg enig i dette. Prøv å komme i en situasjon der du kan klappe en katt mens du blir fjern, en katt du stoler på, som stoler på deg. har du en venn med katt? kjenn på en venns katt e.l. Kjenn på pelsen og pust rolig. jobb deg opp til å se den i øynene etterhvert.
Sist endret av Bær; 15. august 2020 kl. 00:04.
Se denne, kanskje den kan gi et svar. :-)
Rusutløst psykose neste. Trapp ned røykinga. Evnt ta pause ett års tid.
eksponering er alltid det beste
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Katter kan jo klore da, og frese.