Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2513
Vel, jeg var ute på fredag, jeg drakk umenneskelig mye alkohol, og fortsatte festen videre til søndag. Mye alkohol, ingen søvn. Jeg pæsa ganske grei kl 5 natt til søndag, og våknet igjen i 10 tiden isj.

Jeg var så dårlig at jeg ikke kunne gjøre annet enn å stå på alle fire i dusjen, hvor jeg både pussa, dreit og spøy samtidig. Jeg keasja hos typen, som var jævlig forbanna. ingen sympati fra han nei.

Jeg har ikke festa på flere måneder. Jeg har vært clean siden februar.

Typen min sa at før jeg pæsa så virket det som om jeg var psykotisk. Jeg snakket usammenhengende, begynte plutselig å le, klarte ikke å formulere meg. Dagen derpå følte jeg at gulvet gynget. Klarte fortsatt ikke å snakke normalt, og så skygger i ny og ned. Tenkte bare på taleflommen og hallisene mine. Jeg festa med gode venner, og sopp smaker hestefor, så vil jo tro jeg hadde fått det med meg.

Hvorfor ble jeg så fakka? Jeg er helt fin i dag, men i går, på søndag så sa jo hele fæmmen at jeg var veldig merkelig. Kan jeg rett og slett bare ha hatt en liten psykose?

Jeg er bipolar, og har vært utsatt for utrolig mye press og stress siste tiden. Men hva med hallisene?

Spiste kun et pizzastykke på to dager.... Sånn hvis det har noe å si
Sist endret av AliceWonderland; 10. august 2020 kl. 11:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Du drakk i 3 dager i strekk, det her var kun alkohol.

Folk ser ut til å glemme at man lett kommer i psykotiske tilstander ved høyt alkoholinntak, det er ingen grunn å mistenke at andre stoffer var involvert
Anonym bruker
"Hjemmelaget Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
du er bipolar, under press, hadde ikke sovet på 3 dager, hadde ikke spist, drukket alkohol og ikke vann..

du drakk nok bare for mye og presset kroppen og hjernen din for hardt. søvnmangel er den største greia her. vi sover hver natt av en grunn. det har seg ikke slik at mennesker bare bestemte seg for det, vi utviklet oss slik, og det er en nødvendig handling. vil legge til at nå som dette har skjedd er det også større risiko for at det skjer igjen!
Takk dere, jeg må bare ligge unna. Helvete, ikke en jævla drit å ruse seg på....!

Konsekvensen av å ha lekt seg gjennom livet, hvilt på aap og ikke løftet en finger....
Vel, jeg var ute på fredag, jeg drakk umenneskelig mye alkohol, og fortsatte festen videre til søndag. Mye alkohol, ingen søvn. Jeg pæsa ganske grei kl 5 natt til søndag, og våknet igjen i 10 tiden isj. Jeg er bipolar, og har vært utsatt for utrolig mye press og stress siste tiden. Men hva med hallisene?

Spiste kun et pizzastykke på to dager.... Sånn hvis det har noe å si
Vis hele sitatet...
Ganske lang fest, var det gøy? Brukbar fest kondis må jeg si
Fra fredag til søndags morgen, og kun 2 pizzastykker. At du er helt fin igjen idag tilsier vel egentlig at det ble en billig straff tross alt for helgas grøftefyll? Sist jeg var på en todagers var jeg fyllesyk i 3.

Mangel på søvn gjennom hele helgen, mye stress i lang tid i forkant også store mengder alkohol. Ikke rart du slet på slutten. Tipper det bare er alkohol, stress og det at festen ble så lang så gjorde utslaget. Er du i tvil eller har stygge mistanker kan du stikke på feks furst lab å få deg testet, men da bør du gjøre det snarest mulig.
Sist endret av _abc_; 10. august 2020 kl. 12:07.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Svaret skriver du egentlig selv:
Sitat av AliceWonderland Vis innlegg
Vel, jeg var ute på fredag, jeg drakk umenneskelig mye alkohol, og fortsatte festen videre til søndag.
Vis hele sitatet...
Sitat av AliceWonderland Vis innlegg
Mye alkohol, ingen søvn. Spiste kun et pizzastykke på to dager....
Vis hele sitatet...
3 døgn med rus, null søvn og omtrent null mat.

Sitat av AliceWonderland Vis innlegg
Typen min sa at før jeg pæsa så virket det som om jeg var psykotisk. Jeg snakket usammenhengende, begynte plutselig å le, klarte ikke å formulere meg.
Vis hele sitatet...
Dette er ikke psykose, men helt vanlig virkning av å være beruset.

Sitat av AliceWonderland Vis innlegg
Dagen derpå følte jeg at gulvet gynget. Klarte fortsatt ikke å snakke normalt, og så skygger i ny og ned. Tenkte bare på taleflommen og hallisene mine.
Vis hele sitatet...
Vanlig dagen derpå etter mye alkohol, etter tre døgn umenneskelige mengder alkohol hvertfall ikke rart. Det stoffet som hjernen skiller ut når den prøver å bli kvitt etanolen er enda mer giftig enn etanolen, og bevisstheten er ikke tilbake til sine fulle fem før prosessen er helt ferdig. At gulvet gynga er normalt av mye beruselse og også av manglende søvn over så lang tid. Å se skygger er ikke "halliser", det er ikke uvanlig med nedsatt bevissthet og utslitt hjerne det heller. Du hadde vært våken i tre døgn, ikke rart.
Ja jeg hadde det jævlig fett! I tillegg fikk jeg enerett på å styre musikk, så ja, følte meg veldig priviligert haha! Gøy å treffe på så mange av gamle gjengen som er av den livlige sort. Jeg holder meg dog mett på helgas festligheter i lang tid. Er ikke gira på psykose, vært der før, og det suger balle og måtte dodge galehuset på hengende håret��

Jeg kan ikke teste, jeg går på urinprøver ift lappen.... Så jeg bæder jo litt der og.
Men du overholder smittevernsreglene eller?
Sitat av AliceWonderland Vis innlegg
Ja jeg hadde det jævlig fett! I tillegg fikk jeg enerett på å styre musikk, så ja, følte meg veldig priviligert haha! Gøy å treffe på så mange av gamle gjengen som er av den livlige sort. Jeg holder meg dog mett på helgas festligheter i lang tid. Er ikke gira på psykose, vært der før, og det suger balle og måtte dodge galehuset på hengende håret��

Jeg kan ikke teste, jeg går på urinprøver ift lappen.... Så jeg bæder jo litt der og.
Vis hele sitatet...
Om fürst lab eksisterer der du bor så tror jeg du kan be om test og si at den ikke skal journalføres eller sendes til fastlegen. Dette kan du selvsagt avklare over telefon på forhånd.

Urinprøvene tar du de hos fastlegen? Om de også taes på fürst lab så er det kanskje greit å ikke gjøre noe mer.
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Om fürst lab eksisterer der du bor så tror jeg du kan be om test og si at den ikke skal journalføres eller sendes til fastlegen. Dette kan du selvsagt avklare over telefon på forhånd.

Urinprøvene tar du de hos fastlegen? Om de også taes på fürst lab så er det kanskje greit å ikke gjøre noe mer.
Vis hele sitatet...
Tror jeg bare slår meg til ro med at det er et resultat av litt for mye gøy..

Sitat av _abc_ Vis innlegg
Om fürst lab eksisterer der du bor så tror jeg du kan be om test og si at den ikke skal journalføres eller sendes til fastlegen. Dette kan du selvsagt avklare over telefon på forhånd.

Urinprøvene tar du de hos fastlegen? Om de også taes på fürst lab så er det kanskje greit å ikke gjøre noe mer.
Vis hele sitatet...
Sitat av lydmannen Vis innlegg
Men du overholder smittevernsreglene eller?
Vis hele sitatet...
Skal ikke lyve, men det ble desverre litt slark i systemet på den hjemmefesten. Vi var bare en 6-7 stk da.
Sist endret av AliceWonderland; 10. august 2020 kl. 12:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ikke noe å kødde med neddoping men helt ærlig trodde du oppriktig at dette kom av noe annet enn det du selv definerer som umenneskelige mengder alkohol over tre døgn i strekk, null søvn og ett pizzastykke på tre døgn?

Kanskje virkning av overdreven rusbruk og søvnløshet må inn i læreplanen på skolen det og..
Høres ut som at psyken fikk seg en liten knekk etter altfor lite søvn, mat og alkohol slengt oppå toppen der igjen. Mange som kunne fått seg en knekk der, selv uten BP.
Anonym bruker
"Ulykkelig Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du ikke har drukket og festa på mange mnd så er det ikke rart du ble overstadig rusa og fucka ved å drikke så mye over så mye over så lag tid.

Er du våken i mange dager uten mat så begynner du å drømme i våken tilstand, kall det gjerne halliser.
Du har nok opplevd tidenes fyllesyke nå, heldt jævelig når en er der... Men heldigvis går det over
Mulig jeg har vært litt naiv ift alkohol. Definitivt naiv...

Er det noe jeg er ekspert på, så er det å dra den langt. Må liksom bare skvise ut den aller siste dråpen...
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
"psykotisk atferd" kan man få på alkohol alene, særlig med andre markører tilstede: lang dag, lite søvn, lavt blodsukker

"ett pizzastykke på tre døgn?" er en god forklaring.

Å drikke på tom mage er en uting, som folk gjør ut av vikarierende årsaker; raskere og hardere rus, eller at man sitter å teller kalorier mens drar på fylla.
Sist endret av meaculpaUIO; 10. august 2020 kl. 14:30.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av AliceWonderland Vis innlegg
Mulig jeg har vært litt naiv ift alkohol. Definitivt naiv...

Er det noe jeg er ekspert på, så er det å dra den langt. Må liksom bare skvise ut den aller siste dråpen...
Vis hele sitatet...
alkohol er ansett som en av de farligste rusmiddlene. bare et tips, siden du er sånn som må dra det langt, aldri fuckings prøv nye rusmiddler. det kommer til å gå rett til helvete om du liker det!
Etter 2 dager med tung drikking og null søvn begynte jeg å bli jævla rar i hodet iallfall. Noia, og skygger overalt. Gjemte meg for en busk da det så ut som en svær mann. Hoppet over gjerder og busker til jeg plutselig ikke visste hvor jeg var. Plutselig var jeg i et område med omsorgsboliger for eldre, bl.a min bestemor.
Var nok bare alkoholen og mangel på søvn,mat, vann osv. Har ikke opplevd det samme men noe lignende vet jeg at jeg lett kunne opplevd hvis jeg drakk i to døgn uten å ha drukket på lenge....
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Alkoholindusert psykose er en ting.

https://www.alcohol.org/comorbid/psychotic-disorder/
Sist endret av nso; 10. august 2020 kl. 21:24.
Hvis jeg inntar sopp oppå mastodontfylla blir jeg som regel mer edru der og da. Ihvertfall føles det slik. Og dagen derpå pleier å være atskillig bedre enn hvis jeg kun hadde lagt meg på mastodontfylla.