Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  174 27292
Sitat av Sheek
Hva med å bruke Google earth for å finne Area 51? Skal vel være mulig det, så lenge du vet sånn cirka hvor det ligger. Hva heter den ørkenen det ligger i?
Vis hele sitatet...

http://home.no/darris2k/nff/area51.JPG


Satt en en god stund etter at jeg så den dokumentaren for noen uker siden, men fant
"area 51" til slutt
Bare innstaller google earth og skriv inn i søkefeltet til venstre: Area 51. og så zoomer den automatisk inn på basen! Like ved siden av er det også et prøvespregningsområde for atombomber!!!
.... Eller ikke? Kanskje litt vel nærme basen, til å være atombombe-sprengefelt liksom...
det er bombefelt rett utenfor basen. Tidligere sprengte de atombomber i nevada ørkenen
Area 51 skal være en av de hemmeligste base i verden - og basen dukker opp på GoogleEarth? da kan CIA bare bruke programmet til å finne leiren der Osama Bin Laden gjemmer akkurat nå!
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av marsboer
Area 51 skal være en av de hemmeligste base i verden - og basen dukker opp på GoogleEarth? da kan CIA bare bruke programmet til å finne leiren der Osama Bin Laden gjemmer akkurat nå!
Vis hele sitatet...
Unnskyld meg men dette krever en aldri så liten LOL. De hemmeligste basene har du ikke hørt om og det kommer du aldri til å gjøre heller.

At en gjeng konspirasjonsfjotter sier at dette er det amerikanske luftforsvarets hemmeligste base betyr ikke at den er det.
Sitat av nso
At en gjeng konspirasjonsfjotter sier at dette er det amerikanske luftforsvarets hemmeligste base betyr ikke at den er det.
Vis hele sitatet...
Det er akkurat det jeg prøver å påpeke.
▼ ... flere år senere ... ▼
Dette er en eldgammel tråd, men jeg håper på å få litt liv i den igjenn. Jeg ønsker videre informasjon rundt Area51, dette virker veldig interessant.

Sitter nå å ser en Youtube-dokumentar om plassen, hva jeg skal tro på og ikke er en annen sak...
Som sagt, håper på å få litt feedback
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
linken funker ikke O_o

(bilde i første post*)
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hmm jeg har i hvertfall stått foran en av de utallige innganger til området. Ser jo ingenting da alle gjerder/innganger ligger langt unna selve basen...
Mange som skriver at de tror dette er en base for å redusere heaten mot andre baser osv. Men det har en helt sinnsyk overvåkning på denne basen, så den teorien tror jeg vi legger fra oss med en gang. Det koster sitt å ha den overvåkningen den basen benytter seg av.
Jeg synes dere skal legge bort interessen for area 51, men det dere kan få lov til er å utforske flygeegenskapende til en freesbe i forhold til et modellfly av samme størrelse, så vil dere oppdage noe rart.
Sitat av ZerBox Vis innlegg
her.
Vis hele sitatet...
Takker får en god latter
http://www.sankaranand.com/blog/wp-content/uploads/2009/11/area51.jpg
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Får også AREA51 på fly simulator har også modellfly :P

Area 51 rullebane er på
3353m

bilder er fra flight simulator. over area 51


http://i851.photobucket.com/albums/ab79/super2277/2011-5-15_6-20-35-473.jpg

http://i851.photobucket.com/albums/ab79/super2277/2011-5-15_6-19-6-770.jpg
▼ ... over en uke senere ... ▼
area 52, er visst under bakken..
se dokumentarene på Youtube, de er noe å tenke på:P
Så en episode av Daily show med john Stewart nå nylig. Der det var en dame som har skrevet bok, basert de dokumentene fra area 51 som ikke er hemmelighetsstemplet lenger.

I intervjuet blir også UFO teoriene nevnt, og i følge anonyme kilder, var det Stalin som hadde sendt USA en "flyvende tallerken" for å? Det er noe å spekulere i.. Men allikevel sjekk ut intervjuet i en av forrige ukes Daily show, om hukommelsen er til å stole på.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Cybergasm Vis innlegg
Annbefaler dere å se dokumentaren som ble sendt på discovery om area 51 ([Discovery] Return to Area 51.divx)
Vis hele sitatet...
Sitat av 9zlbed Vis innlegg
her
er den torrenten
Vis hele sitatet...
Noen som har ny dl link?
bare og søke på aera 51 discovery på youtube så kan du streame fra det i stede
Trådstarter: Hvis du har lyst til å "forske" litt mer på UFO'er o.l, så anbefaler jeg deg å ta en titt på kornsirkler. Det er mye wierd å finne innenfor det området.

Du kan for eksempel besøke http://www.cropcirclesnorway.com/
Trykka på linken til trådstarter jeg. Til min forargelse fungerte ikke linken lengre, og jeg tenkte "faen for en fjott som poster linker som ikke fungerer".
Helt til jeg innså at tråden er fra 2005.

Se X-Files! De har mye om Area 51 :P
Area 51 er ikke noe annet enn et testområde for nye eksperimentelle militære fly. Mange av disse flyene ligner ikke på tradisjonelle fly, og det blir derfor tolket som at de må være fra en annen planet. Roswell epsioden var sikkert et eksperimentelt fly som krasjet. Naturligvis vil myndighetene holde disse flyene hemmelig så lenge som mulig, slik at ikke andre land kopierer de, da hovedsakelig Sovjetunionen under den kalde krigen og Kina og Russland i dag.

En ting til å tenke på. Hvor logisk er det at en sivilisasjon fra en annen planet som har kommet så langt i utviklingen sin at de kan reise til en annen planet mange lysår unna, noe mennesker ikke er i nærheten av en gang, og når de kommer hit kommer de med ett romskip som de klarer å krasje rett ved hovedbasen til USA som brukes til testing av nye militære fly...

En god artikkel: http://www.popsci.com/military-aviat...planes-area-51
På innsiden: Area 51 - 21:30 på National Geographics i kveld.
Sitat av Fanfarlo Vis innlegg
Area 51 er ikke noe annet enn et testområde for nye eksperimentelle militære fly. Mange av disse flyene ligner ikke på tradisjonelle fly, og det blir derfor tolket som at de må være fra en annen planet. Roswell epsioden var sikkert et eksperimentelt fly som krasjet. Naturligvis vil myndighetene holde disse flyene hemmelig så lenge som mulig, slik at ikke andre land kopierer de, da hovedsakelig Sovjetunionen under den kalde krigen og Kina og Russland i dag.
Vis hele sitatet...
Veldig enig med deg her

Sitat av Fanfarlo Vis innlegg
En ting til å tenke på. Hvor logisk er det at en sivilisasjon fra en annen planet som har kommet så langt i utviklingen sin at de kan reise til en annen planet mange lysår unna, noe mennesker ikke er i nærheten av en gang, og når de kommer hit kommer de med ett romskip som de klarer å krasje rett ved hovedbasen til USA som brukes til testing av nye militære fly...
Vis hele sitatet...
men ikke her.
Hva er sannsynligheten for at siviliasjonen ikke har vært siviliserte enn mer enn 5000år? Hvis de finnes der ute så er det stooor sannsynlighet for at de har vært der lenger enn det vi har. De har sikkert opplevd data-revlousjonen x1000

[Roswellromskipet skal vistnok ha kræsjet pga den ekstreme radaren som du brukte på area 51 (de drev jo tross alt å forsket på fly som ungikk radaren), som da har fucket opp navigeringen til flyet. ]

Men har nok mer tro på, som du sier, at det kan ha vært USAs eget fly som kræsjet.