Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2712
Kort fortelt. Lasta opp et bilde av owen wilson til tinder profilen min. Fikk dame sletta tinder. Ble singel fant ut jeg ble banna.

Jeg kan ha duel sim kort i telefonen min. Tenkte å kjøpe kontant kort åså bruke det nummere til å lage ny tinder.

Er egentlig redd for at visst jeg åpner facebook så blir den nye kontoen bannet med en gang.

Noen så vett noe?
Beklager men jeg fikk jævlig latterkrampe nå, anta det blir ungkarslivet?

Men fra spøk til revolver hva med å bruke en falsk profil med dine detaljer på?
Sist endret av Behring09; 25. april 2019 kl. 15:41.
Bare mekk en ny profil(fb) som du bare bruker til å logge inn på tinder med.
/solved
Og poenget med fake bilde og profil er? Prøv å sjekk på andre arenaer om du ikke scorer noen med bilde av deg selv
Sist endret av celtseus; 25. april 2019 kl. 23:08.
Sitat av celtseus Vis innlegg
Og poenget med fake bilde og profil er? Prøv å sjekk på andre arenaer om du ikke scorer noen med bilde av deg selv
Vis hele sitatet...
Nå er Owen Wilson såpass kjent at jeg ikke tror det er stor sjanse for at OP prøver å catfishe noen her
Sitat av Hater_mordin Vis innlegg
Bare mekk en ny profil(fb) som du bare bruker til å logge inn på tinder med.
/solved
Vis hele sitatet...
Nei.

Tinder krever disse:
  • Apple/Google play bruker
  • Facebook
  • Tlf nr
Bare for sikkerhetsskyld fordi ELO (algoritmen til tinder) er faktisk veldig komplisert, anbefaler jeg deg splitter ny facebook, apple/googleid og telefon nr.