Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  245 184792
Sitat av Lunat1c Vis innlegg
Hvordan lager man små filmer med Snapchat? Får tilsendt av andre men kan ikke lage filmsnutter selv..

Er det bare de som har iPhone som har den funksjonen?
Vis hele sitatet...
Har ikke testet med Android, men du holder bare inne utløser knappen, så begynner opptak av video. Kan ikke forestille seg at dette er noe kun iPhone har. Det ville isåfall vært noe stort piss.
Jeg har en kamerat som klarer dette! Alt han gjør er å ta "screen shot" av bilde, samtidig som han holder en finger på skjermen. Han fortsetter å ha fingeren på skjermen helt til bildet forsvinner. Da skal bildet være lagret og senderen skal ikke få opp noen varsel om at mottakeren har tatt screen shot. Dette funket for noen måneder siden.. Er usikker på om det funker nå..
Det er riktig at det kun er iPhone som kan lage videoer på Snapchat, selv om man kan motta dem på Android.

På samme tid ser det heller ikke ut som at utviklerne jobber med å gjøre det tilgjengelig for Android.
Hopp,

Orket ikke lese gjennom alt jeg, så beklager om dette er foreslått tidligere. Kanskje DETTE kan være noe?

JonJon

Real-Time chat apps Snapchat and Facebook's poke reportedly deletes the contents of the videos and photos within a few seconds after it has been sent. But that is not the whole truth. The videos and pictures can be certainly accessed again using a file browser.

Buzzfeed discovered this week that the video files sent through the snapchat which is supposed to disappear within a few seconds are stored in temporary folder. Snapchat was a popular app which got known for its feature to delete the sensitive messages within a short span.

On Thursday, the site Buzzfeed reported that both the sites Snapchat and poke spared copies of shared videos are accessible through a free iPhone file browser. This can be done when the shared video is not opened by the recipient. To view the content one has to plug into a PC and open a file browser.

A staff reporter at Buzzfeed, Katie Notopoulos found that both the chat apps kept copies of videos that should be deleted. Also, she found that the shared video files are available in a folder called "tmp" by Snapchat and "mediacard" on Facebook's Poke.
These files can be easily preserved by copying it into a hard drive. Snapchat is also available in Google Android phones but it is still not known whether the files are preserved in the same way on smartphones too.

Snapchat did fix a solution for a bug, this December, which put permanent versions of unwatched videos into the smartphones' video gallery. Technology can always be reverse engineered but it definitely spoils the fun. Facebook is yet to comment on the issue.
Vis hele sitatet...
Sist endret av jonjon; 25. januar 2013 kl. 00:43.
Ateek på snapchat her hvis noen kjeder seg x) jeg vet jeg kjeder meg værtfall.. *hoff*
Trenger jo ikke å gjøre alt så vanskjelig.. Virtualiser Android og ta print screen på pc
Sist endret av Zherxyl; 25. januar 2013 kl. 09:16.
Sitat av Andreas Hem Vis innlegg
Jeg har en kamerat som klarer dette! Alt han gjør er å ta "screen shot" av bilde, samtidig som han holder en finger på skjermen. Han fortsetter å ha fingeren på skjermen helt til bildet forsvinner. Da skal bildet være lagret og senderen skal ikke få opp noen varsel om at mottakeren har tatt screen shot. Dette funket for noen måneder siden.. Er usikker på om det funker nå..
Vis hele sitatet...
Dette funker fortsatt !
Magnussr her,
Sitat av Echodius Vis innlegg
Det er ikke sånn at du bare snapper randoms, du snapper folk du kjenner og legger til på Snapchat, så da kommer det jo egentlig an på om du bare kjenner smårips?
Vis hele sitatet...
Man blir jo kjent gjennom og snappe. mer innflytelse i hverdagen
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Benjy Vis innlegg
Man blir jo kjent gjennom og snappe. mer innflytelse i hverdagen
Vis hele sitatet...
Nei. Man blir kjent gjennom å tilbringe tid med hverandre, prate og gjøre ting ilag. Man blir ikke _kjent_ av å snapchatte med hverandre, på samme måte som at man egentlig ikke blir særlig kjent av å chatte over internett.
Nico94 eller Nicco94 send meg alt dere gidder
▼ ... over en uke senere ... ▼
Vet ikke om det har blitt nevnt her før, men hvis du har jailbreaka iphone, så kan du laste ned en cydia tweak som kalles "Phantom". Med den så kan du lagre bilder uten at de andre ser det, du kan sende bilder som vises fra 1-100 sekund, du kan sende screenshots/bilder som er tatt fra før og lagret i "bilder" osv.
Ny beta ute for Android med videofunksjon. Har .apk-filen om noen er interresserte
Legg den ut her!
Sitat av alexanderev Vis innlegg
Ny beta ute for Android med videofunksjon. Har .apk-filen om noen er interresserte
Vis hele sitatet...
Legg ut!
Noen som vet om ett bra program så jeg kan vise det som skjer på iphonen min på pcen? Så jeg kan ta noen diskre screenshots?
Sitat av fatfro Vis innlegg
Noen som vet om ett bra program så jeg kan vise det som skjer på iphonen min på pcen? Så jeg kan ta noen diskre screenshots?
Vis hele sitatet...
hvorfor ikke bare ta screenshot på samme måte som alle andre? trykk ned låseknappen, åpne snappen og trykk hjemknappen. snap freaken, så kan jeg snappe deg tilbake hvis du vil teste
Sitat av fatfro Vis innlegg
Noen som vet om ett bra program så jeg kan vise det som skjer på iphonen min på pcen? Så jeg kan ta noen diskre screenshots?
Vis hele sitatet...
Ikke uten jailbreak kan du ta bilder. Men hvis du bare skal lagre videoer kan du laste ned i-funbox -> "Bruker Programmer -> Snapchat -> //tmp -> dra over til skrivebordet"

Hvis du har jailbreaket kan du lagre bilder, da går du på cydia og laster ned activator og der kan du endre hva de forskjellige knappene på iPhonen skal gjøre, jeg har gjort slik at når jeg er inni en app så trykker jeg volum opp og ned samtidig så oppfatter ikke snapchat at jeg tar bilder av skjermen funker fjell
Sitat av feddiriko Vis innlegg
Ikke uten jailbreak kan du ta bilder. Men hvis du bare skal lagre videoer kan du laste ned i-funbox -> "Bruker Programmer -> Snapchat -> //tmp -> dra over til skrivebordet"

Hvis du har jailbreaket kan du lagre bilder, da går du på cydia og laster ned activator og der kan du endre hva de forskjellige knappene på iPhonen skal gjøre, jeg har gjort slik at når jeg er inni en app så trykker jeg volum opp og ned samtidig så oppfatter ikke snapchat at jeg tar bilder av skjermen funker fjell
Vis hele sitatet...
visst søren kan du ta bilder uten jailbreak! jeg gjorde det da i flere måneder....(vi vet jo alle hva snapchat skal brukes til ). bare gjør som jeg beskrev over.
EDIT: dog er vi enige om videoer. jeg har en mappe på skrivebordet med 40 snapchat-videoer, alle hentet ut med ifunbox
Sist endret av vangsfreaken; 17. februar 2013 kl. 22:36.
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
visst søren kan du ta bilder uten jailbreak! jeg gjorde det da i flere måneder....(vi vet jo alle hva snapchat skal brukes til ). bare gjør som jeg beskrev over.
Vis hele sitatet...
Blir de varslet da?
Sitat av fatfro Vis innlegg
Blir de varslet da?
Vis hele sitatet...
nei, ikke hvis du gjør det rett. snap freaken, så skal du få en snap å teste på
Noen som vet hva som skjedde med den norske Snapchat gruppa hvor man la ut snapnavnet sitt? Tror den het noe som "Ka heter du på Snapchap??" elns.. Finner den ikke lengre..
Sitat av Lunat1c Vis innlegg
Noen som vet hva som skjedde med den norske Snapchat gruppa hvor man la ut snapnavnet sitt? Tror den het noe som "Ka heter du på Snapchap??" elns.. Finner den ikke lengre..
Vis hele sitatet...
da er den sikkert slettet.
Sitat av Lunat1c Vis innlegg
Noen som vet hva som skjedde med den norske Snapchat gruppa hvor man la ut snapnavnet sitt? Tror den het noe som "Ka heter du på Snapchap??" elns.. Finner den ikke lengre..
Vis hele sitatet...
https://www.facebook.com/events/163563797122029/

Meld deg på som deltar, så vil den være under 31. Desember 2012 sålenge den lever.
Kjæreste og snapchat kan både være bra å jævli forstyrrende...
Ikke anbefalt å stirre på displayet i 10sekunder fordi dama har sendt deg tits bilde, en av grunnen til at jeg ikke bruker snapchat i bilen eller på jobb..
Sist endret av Mentaltsvak101; 18. februar 2013 kl. 03:44.
Sitat av Lunat1c Vis innlegg
Noen som vet hva som skjedde med den norske Snapchat gruppa hvor man la ut snapnavnet sitt? Tror den het noe som "Ka heter du på Snapchap??" elns.. Finner den ikke lengre..
Vis hele sitatet...
Håper ikke vi er bekjente og at det der maset popper opp i feeden min.
Hva er virkelig poenget med og snakke med Lise på 14 år i Karasjok når man selv bor i Oslo? Frustrerende.
Sist endret av Klistermerke123; 18. februar 2013 kl. 05:09.
Enig med Mozilla.
Men skal dere absolutt gjøre det, så er det meget effektivt og skrive at man er Justin Bieber.
En kompis skrev det i lag med mitt brukernavn og det dønn seriøst haglet med snaps i ettertid.
Dette er vell 3 mnd siden ich, og folk sender enda.
snapchat kan bli brukt av alle mobiler. har slev LG kjærsten min har Samsung. Har en bekjent som har Iphone, han tok bilde av bildet, såg klart og tydelig hvem som stod der. Å ja om du tar prtsc så får sender varsel om dette.
forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2144869

Beta til android med video
Dere kan gjerne legge meg til om dere liker å dele bilder : HexUaV
Snap meg, random71455
Not a real gamer
retovio's Avatar
snap meg, retovio
Det overrasker meg at ingen har funnet ut av det enda. Men det hele er ganske enkelt. Når du tar screenshot så sender snapchat en melding til avsender at du har tatt screenshot. Denne meldingen går over internett.

Såååå.... Når du mottar en "snap", så går du inn på appen, lar "snappen" loade ferdig slik at den er klar til å vises. Så går du ut av appen igjen og slår av nettverket. Gå så inn på appen igjen, vis "snappen" og ta screenshot.

Avsender vil ikke kunne se at du tok screenshot fordi du har slått av nettverket.

Du kan eksprementere med dette selv ved å sende "snapper" til deg selv.
Så enkelt er det.
Hvordan tar jeg screenshot med HTC?
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av fågelwrap Vis innlegg
Hvordan tar jeg screenshot med HTC?
Vis hele sitatet...
Låse/slå av knappen + Home (det huset)
Sitat av fågelwrap Vis innlegg
Hvordan tar jeg screenshot med HTC?
Vis hele sitatet...
Spørs vel på hva slags HTC du har. Mange må bruke drocap2 for å ta bilde.
trykk på begge knappende og slipp bare den nederste til bilde har gått bort så slipper du den øverste når bilde har gått. tada du har fått bilde uten at den andre partneren ser det
dette gjelder da på iphone!
Sist endret av olicrazy85; 20. februar 2013 kl. 20:18.
Sitat av djsonofm Vis innlegg
Det overrasker meg at ingen har funnet ut av det enda. Men det hele er ganske enkelt. Når du tar screenshot så sender snapchat en melding til avsender at du har tatt screenshot. Denne meldingen går over internett.

Såååå.... Når du mottar en "snap", så går du inn på appen, lar "snappen" loade ferdig slik at den er klar til å vises. Så går du ut av appen igjen og slår av nettverket. Gå så inn på appen igjen, vis "snappen" og ta screenshot.

Avsender vil ikke kunne se at du tok screenshot fordi du har slått av nettverket.

Du kan eksprementere med dette selv ved å sende "snapper" til deg selv.
Så enkelt er det.
Vis hele sitatet...
Funker ikke, neste gang man skrur på nettet med snapchat åpen så sendes meldinga om at du tar screenshot, hvertfall det som skjedde når jeg testa med en kompis..
Sitat av Torst3in Vis innlegg
forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2144869

Beta til android med video
Vis hele sitatet...
Har lastet den ned på S3'en min. Hva gjør jeg nå? Hvordan innstalerer man det?
Sitat av Lunat1c Vis innlegg
Har lastet den ned på S3'en min. Hva gjør jeg nå? Hvordan innstalerer man det?
Vis hele sitatet...
Snapchat har i dag kommet med en ny oppdatering der man har video, så ingen grunn til å installere beta versjonen.
Fikk til selv. Funker som bare juling!

Sitat av Ilmag Vis innlegg
Snapchat har i dag kommet med en ny oppdatering der man har video, så ingen grunn til å installere beta versjonen.
Vis hele sitatet...
Jaha? Jeg har på automatiske oppdateringer og video-funksjonen funket ikke etter kl. 21 ikveld hvertfall for da prøvde jeg å filme.. uten hell..
Sitat av Lunat1c Vis innlegg
Fikk til selv. Funker som bare juling!



Jaha? Jeg har på automatiske oppdateringer og video-funksjonen funket ikke etter kl. 21 ikveld hvertfall for da prøvde jeg å filme.. uten hell..
Vis hele sitatet...
Fungere her.
Holder du inne ta bilde knappen så kan du filme
Trenger jaffal ikke koble fra internett på android. Bare hold fingen på skjermen helt til tiden har gått ut så får senderen ikke screenshot meldingen. Trenger ikke holde de 2 "screenshot-knappene" inne helt tiden går ut. *Dette funker på nåværende update.*
Noen som vet av forumer/boards med snapchat screens?
Som mitt innlegg nr. 2000 tenkte jeg å dele en advarsel mot snapchat.

Snapchat sender meldinger til utlandet med mobilen din, så dere bør være forsiktig.

Jeg kan selv bekrefte 3 meldinger i november og 5 meldinger i desember i mitt favør.

Det er da snakk om 1,99 per melding.
For å kunne lagre bilder/videoer uten at avsender får vite det må man jailbreake iPhone og laste ned PicArchiver via Cydia.

Man kan evt. laste ned Phantom, der kan man også sende bilder fra bildearkivet på iPhonen, men da får man også reklame i snapchat.
Sitat av agurk jr. Vis innlegg
For å kunne lagre bilder/videoer uten at avsender får vite det må man jailbreake iPhone og laste ned PicArchiver via Cydia.

Man kan evt. laste ned Phantom, der kan man også sende bilder fra bildearkivet på iPhonen, men da får man også reklame i snapchat.
Vis hele sitatet...
Det trenger man absolutt ikke!

Sitat av olicrazy85 Vis innlegg
trykk på begge knappende og slipp bare den nederste til bilde har gått bort så slipper du den øverste når bilde har gått. tada du har fått bilde uten at den andre partneren ser det
dette gjelder da på iphone!
Vis hele sitatet...
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Det trenger man absolutt ikke!
Vis hele sitatet...
Man får vel ikke lagret videoer på denne måten?
Sitat av agurk jr. Vis innlegg
Man får vel ikke lagret videoer på denne måten?
Vis hele sitatet...


Nei, da må du bruke i fux box...-> http://www.i-funbox.com/
For å lagre videoer på Android

Åpne en filutforsker (kan anbefale Ghost Commander) og naviger til /sdcard/Android/data/com.snapchat.android/cache/
Åpne Snapchat, hvor du har mottatt en videomelding.
Tap for å laste videoen, og fortest mulig etter du har tap'et, åpner du igjen filutforskeren.

Snapchat appen mellomlagrer videoer, men disse blir slettet så fort en lukker app'en.
Om en har vært kjapp nok, har snapchat mellomlagret videoen, men ikke fått slettet den igjen, og en vil da se en ny mappe i /cache som heter /recieved_video_snaps.

Inne i /recieved_video_snaps vil det ligge en eller flere filer med tilfeldig navn, som ender på .mp4.nomedia.
Kopier disse til ønsket mappe, og fjern .nomedia fra navnet, for å da ha lagret en kopi av videoen fra snap'en.

Dette krever ikke root el.. Enjoy!
Sist endret av Lanjelin; 25. februar 2013 kl. 11:52.