Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1877
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Jeg har en metal card konto hos Revolut, (140,-
der jeg har investert en del penger i forskjellig valuta, gull osv, og ønsker ikke å miste dette. '

På en eller annen måte har noen gått inn på min telefon og slettet massevis av apper, ink revolut appen. Nå har jeg prøvd å installere på nytt,men kommer ikke inn med det gamle nummeret mitt og eposten? Noen som har noen tips? Eller har hatt lignedne opplevelser og kanskje vet hva jeg burde gjøre?

Setter stor pris på hjelp ( betaling ) Send PM
Kontakt support på revolut?
Veldig rart. Du bør kunne resette passordet ditt: https://community.revolut.com/t/i-ca...password/26764

Kan virke som at kontoen din er hacket, så du bør finne ut av dette asap.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Sitat av ErlendR Vis innlegg
Veldig rart. Du bør kunne resette passordet ditt: https://community.revolut.com/t/i-ca...password/26764

Kan virke som at kontoen din er hacket, så du bør finne ut av dette asap.
Vis hele sitatet...
Disse tilbyderne har det med å gå ut med exit scams uansett. Skal du lagre slike ting gjelder aksjer på børsen, verdipapirer (de få som fortsatt finnes) eller Krypto wallet på en kryptert harddisk som kun er online og koblet til data ved inn og utskudd. Var det coinbase som stakk av med 130mil$ for noen år siden?
Nå er vel strengt Revolut regulert som og i all praksis en ordinær bank, så de har litt andre regler å forholde seg til en ymse exchanger for krypto. Revolut som andre banker får tilsyn og kan ikke drive på kant med loven.

Ts kontakt support, Revolut krever jo at du scanner passet og laster opp til dem som en del av verifiseringen av kundene, slik at Revolut vil finne deg i systemet og dette er nok en smal sak for dem å løse. Det du måtte ha på konto når appen ble fjernet er det samme som du skal ha når du logger deg på neste gang, dersom du ikke har hatt kort-transaksjoner i mellomtiden.

Er det avvik må du spørre deg hvorfor ble appen fjernet, og hvem hadde tilgang på telefonen din? Også her vil Revolut kunne hjelpe deg om noen faktisk har overført penger fra din Revolut til sin egen, de kan jo bare følge transaksjonen. Men det kan bli styr med anmeldelse osv. Vi får krysse fingra for at noen bare sletta random apper på kødd.
Sist endret av _abc_; 12. september 2020 kl. 01:55.
Brukt revolut litt, etter som jeg forstår så er de seriøse. Ta kontakt med support på chat asap!

Et annet tips jeg bare vil slenge inne er at om du kjøper krypto eller gull så kjøp the real deal.

Om du handler gull så kjøp fysisk eller krypto kjøp selve myntenheten i en lommebok du kan lagre offline. Jeg personlig føler det gir litt mer sikkerhet. Spesielt gull som nevnt.

Hvorfor bør jeg grunngi i morgen tidlig!
Sitat av albozz Vis innlegg
Brukt revolut litt, etter som jeg forstår så er de seriøse. Ta kontakt med support på chat asap!

Et annet tips jeg bare vil slenge inne er at om du kjøper krypto eller gull så kjøp the real deal.

Om du handler gull så kjøp fysisk eller krypto kjøp selve myntenheten i en lommebok du kan lagre offline. Jeg personlig føler det gir litt mer sikkerhet. Spesielt gull som nevnt.

Hvorfor bør jeg grunngi i morgen tidlig!
Vis hele sitatet...
Og hvordan skal han ta kontakt på chat når han ikke får logget inn? og dem ikke har telefon/email support? ... Er jo derfor han skriver her
Sitat av Notrashno Vis innlegg
Og hvordan skal han ta kontakt på chat når han ikke får logget inn? og dem ikke har telefon/email support? ... Er jo derfor han skriver her
Vis hele sitatet...
Det ER mulig å ringe.
https://www.revolut.com/en-NO/contact-us
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Nok et ubrukelig svar. Du gir link til en automatisk telefon linje for sperring av kort. Det er ingen mennesker som svarer den telefonen. Kun automatiske tjenester, derav ingen som kan hjelpe OP. Revolut tilbyr _ikke_ telefon support.
Sist endret av Notrashno; 12. september 2020 kl. 05:16.
Sitat av albozz Vis innlegg
Brukt revolut litt, etter som jeg forstår så er de seriøse. Ta kontakt med support på chat asap!

Et annet tips jeg bare vil slenge inne er at om du kjøper krypto eller gull så kjøp the real deal.

Om du handler gull så kjøp fysisk eller krypto kjøp selve myntenheten i en lommebok du kan lagre offline. Jeg personlig føler det gir litt mer sikkerhet. Spesielt gull som nevnt.

Hvorfor bør jeg grunngi i morgen tidlig!
Vis hele sitatet...

Du har helt rett! Beklager, fredag og litt for mye chill i kveld!

Siste tips da er community! Revolut har Ok aktivitet har jeg hørt; https://community.revolut.com/

Spør dem på forumet, skriv på Facebook, Twitter diverse. Vær synlig er mitt siste tips da. Synd de ikke har telefon support. Enda en grunn til det øverste innlegget mitt.
Sperrer konto over en lav sko (spør du meg) ingen tlfsupport, skummelt med mye kroner der inne da.

Lykke til, og gi update gjerne!
Sitat av Notrashno Vis innlegg
Nok et ubrukelig svar. Du gir link til en automatisk telefon linje for sperring av kort. Det er ingen mennesker som svarer den telefonen. Kun automatiske tjenester, derav ingen som kan hjelpe OP. Revolut tilbyr _ikke_ telefon support.
Vis hele sitatet...

Du har helt rett , var litt sent natt til lørdag når jeg postet og jeg kan jo ikke ha lest noe av det som stod der ved telefonnummeret. , må ha vært helt svimmel jeg altså.

Vel da må du vel forsøke å resette passordet. Du nevnte at du ikke fikk til det og at eposten var feil? Har du en alternativ epost adresse du kan brukt til Revolut? Sjekk din(e) epost konto(er) og søk etter epost fra revolut. Da vet du hvem konto du har brukt.

Revolut har en video fra 2018 på youtube om å resette passordet. Vet ikke om den fremgangsmåten virker fortsatt, da de har gjort mange endringer i appen. Men verdt et forsøk. https://www.youtube.com/watch?v=9Kj_...'Forgot%3F

Evt kan du sjekke feks denne tråden; https://community.revolut.com/t/can-...my-phone/55666
Sist endret av _abc_; 12. september 2020 kl. 09:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.