Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3303
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor kan jeg få kjøpt navnløst bankkort som kan motta penger?

Man har kort som Paygoo reloade som selges på narvesen etc.
Problemet med disse at man kun kan motta penger fra seg selv. Kortet man sender med må være registrert på samme adresse som paygoo mottakerkort.

Ønsker kun å skjule identiteten fra den som sender pengene, ikke nødvendigvis fra myndigheter/kortutsteder.

Noen som vet om kort man kan bestille på nett fra utlandet som man kan motta penger på uten diverse vilkår som lik adresse?
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Last ned appen «MuchBetter»
Noe slikt du så etter?
Bruker den for gambling etc, veldig fornøyd
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette kan du få i Polen om du har gode kontakter, men er ulønnsom for beløper under 6 sifre
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lag deg en konto på Skrill eller Neteller med en anonym epost-adresse
Få kunden/ betaleren din til å lage seg en tilsvarende konto
Så kan hen kjøpe X antall anonyme PaySafe koder i kiosk/ matbutikk, laste disse opp på sin Skrill/ Neteller-konto, for så å overføre dette til din Skrill/ Neteller epost-adresse.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hei
Jeg klarte ikke å se hvordan jeg kunne lage en ny tråd, så jeg prøver lykken her.

Nå har jeg forstått det slik at Norske banker er blitt jævlig strenge på alt som har med innskudd og uttak å gjøre, og jeg har prøvd meg på skrill. Jeg får opp feilmelding uansett hva jeg prøver, uttak, overføring fra Skrill til Skrill, og innskudd til alle form for gambling sider.
Jeg regner med dette har med bankene å gjøre.

Er det slik å forstå at dette fysiske bankkortet man mottar fra skrill er noe som fungerer i minibank? Jeg har overført en grei sum som ligger på skrill kontoen min i nåværende stund uten at jeg får tatt dem ut eller satt dem inn noen vei, så greit å vite om jeg får tatt dem ut med kortet når jeg får det i posten?

takker for svar.
Brukte et Skrill kort til å ta ut penger i butikk for en stund siden, funket greit det men det er noe gebyrer så du taper litt på det.