Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 747
Jeg prøver å finne en app som kan lage en ny Android enhet på min telefon, blir på en måte en VM.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Nei, det er ikkje det du prøver på. Du prøver på noko heilt anna, der du trur to instanser av android er løysinga.

Fortell oss kva du vil oppnå som sluttresultat, så kan det tenkast det finst enklare måtar å oppnå det på.
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Nei, det er ikkje det du prøver på. Du prøver på noko heilt anna, der du trur to instanser av android er løysinga.

Fortell oss kva du vil oppnå som sluttresultat, så kan det tenkast det finst enklare måtar å oppnå det på.
Vis hele sitatet...
Resultatet jeg ønsker å klone tinder appen, men ønske å bruke en annen google bruker, også facebook også klones. (skal ha to personligheter). Alternativet er å bruke to telefoner, men ønsker å unngå det.
Og det du beskriver er det plenty med apper, selv i Google Play Store, som lar deg gjøre.

ParallelSpace er vel den med høyest score (4,6 av 5 med over 3,7 millioner nedlastinger).
https://play.google.com/store/apps/d....intl&hl=en_US
(når det er sagt, jeg har ikke brukt den på lenge, og basert på mange nylige reviews så har de drastisk endret hvor mange permissions appen trenger og fått negative reviews deretter)
Sist endret av bashfoo; 8. mai 2019 kl. 18:39.
Jeg vet ikke om det er Huawei spesifikt men jeg kan ha 2 kontoer pålogget på likt på enkelte apper.
Jeg har også flere brukerkontoer jeg bytte mellom på selve os-et hvor feks fingeravtrykket på lillefingeren logger inn på en egen bruker i Android.
På s9 tror jeg du har noe som heter "Sikker mappe" og der kan du legge inn de appene du vil som du kan ha egne kontoer på.
Sist endret av hala; 8. mai 2019 kl. 20:02.
Sitat av Rosander Vis innlegg
Jeg vet ikke om det er Huawei spesifikt men jeg kan ha 2 kontoer pålogget på likt på enkelte apper.
Jeg har også flere brukerkontoer jeg bytte mellom på selve os-et hvor feks fingeravtrykket på lillefingeren logger inn på en egen bruker i Android.
Vis hele sitatet...
Jeg har Samsung S8 med 2 sim-kort. Jeg kan lage 2 versjoner av de fleste apper, bl.a. Facebook, WhatsApp, Snapchat osv.
Sitat av fågelwrap Vis innlegg
Resultatet jeg ønsker å klone tinder appen, men ønske å bruke en annen google bruker, også facebook også klones. (skal ha to personligheter). Alternativet er å bruke to telefoner, men ønsker å unngå det.
Vis hele sitatet...
Det er jo ferdig inst på samsung s9 alt det kompis.

Åpne sikkermappe på mobilen.
Instaler tinder/face/insta eller what ever.

Kan ha to forskjellige brukere.
En bruker i sikker mappe og en bruker utenfor.

Blir ikke logget ut av appene
.
Kan lage to profiler på playstore også. Om du ønsker det.