Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2116
fikk for litt siden tak i 2 creditcard info fra en som var medlem i et slags internasjonalt "creditcard community" som skaffer kredittkortnummer og all kredittkort info fra uskyldige folk rundtomkring i verden.. noen som har noen erfaringer med dette?
hvor stor sjanse er det for å bli tatt osv?
Synes i allefall dette forumet bør spares fra den slags ulovligheter. Hvem som helst her kan jo bli utsatt for sånne tyveri og det er iallefall ikke noe som jeg vil støtte opp om. Liker spessielt ikke at du nevner at de stjeler fra uskyldige folk...

Sjangsen for å bli tatt er nok stor (som i alle andre ulovligheter), men overkommelig så lenge du er god til det du holder på med.
Jøss..Det finns jo smarte mennesker i Vennesla alikavel jo :P

Kreditkort-svindlere er noe drit.....Skjedde med min bror..Noen hadde kjøpt noe for 1500 på internett stod det på saldo-brevet fra banken. Han har aldri kjøpt noe på nett...Han fikk igjen pengene av banken tho.

Uansett...Er stor sjangse for å bli tatt. Folk anmelder det jo seff hvis det forsvinner store beløper fra kontoen. Og de vet at de ikke har kjøpt for/tatt ut et sånt beløp.
Og hvis du kjøper noe med det tracker de jo lett adressa de...
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Sjansen er meget stor for å bli tatt om man begår kredittkortsvindel, fordi firmaer som Visa og Mastercard osv faktisk investerer en del penger i etterforskninger via Interpol osv.

Ville nok ikke tatt sjansen, nei.
Offtopic:
Jøss..Det finns jo smarte mennesker i Vennesla alikavel jo :P
Vis hele sitatet...
Bare pass deg... vennesla er ikke så langt fra Kristiansand.
Opprinnelig postet av NoRemorse
Synes i allefall dette forumet bør spares fra den slags ulovligheter. Hvem som helst her kan jo bli utsatt for sånne tyveri og det er iallefall ikke noe som jeg vil støtte opp om. Liker spessielt ikke at du nevner at de stjeler fra uskyldige folk...

Sjangsen for å bli tatt er nok stor (som i alle andre ulovligheter), men overkommelig så lenge du er god til det du holder på med.
Vis hele sitatet...
Jeg er enig, og jeg har ikke sagt at jeg skal bruke det selv, men jeg ville bare sjekke litt ut for nysgjerrigheten sin skyld..
bare det ikke er mitt, så kan du holde på for min skyld
Da synes jeg heller du skal snakke med han fyren som vistnok skulle være medlem i et sånt "creditcard community".
Hvis du er smart blir du ikke tatt, men da driver du heller ikke med sånnt :P Den beste cracker'n er forresten den ingen har hørt om :P Usaklig ekstra: Internett er jo egentlig ikke laget for banktransaksjoner etc, med tanke på sikkerhet.
Eneste som duger er å bestille webhosting som brukes til warez fra en offentlig maskin.
Men uetisk og jævlig? Ja, det er det.
Er faktisk helt mulig og helt sikkert, vil ikke anbefale noen å gjøre dette fordi da det er sånn små ulovli.. gjennom proxy og fra utenlandsk kort, gjerne fra land med dårlige samarbeidsavtaler med norge, er det ikke mulig å spore(ikke schengen land), da det koster for mye å finne ut av, dessuten er det for mange som driver med det. alt intill 10000 som blir borte driter visa sine forsikrings selskaper blanke f'i, og de har nok penger.

Eller har du visa kan du melde det stjåle, for så og handle og drikke for intill 10000 som visa dekker uten problemer
Mener at når folk spør bør de få svar, og håper med dette at jeg ikke har gjort altfor mye galt?

Det hadde jo gått an å kjøpe anonyme gaver til fks nFF ser de trenger no pc stæsj

Vil understreke at jeg ikke anbefaler noen å gjøre dette, og vil si at jeg har kjenskap til dette gjennom en kamerat jeg kjøpte en telefon av..med min flaks ble jeg seff tatt, og fant ut av dette gjennom politiet.. grunnen til at de hadde nettop denne telefonen på "wanted" lista var at den var bestilt med norskt kort vistnok, kan ikke garantere dette 100%. er ikke så lett å være lur når du ikke har alle fæktsa..fikk forøvri 2500 i bot for dette...

Mener det må en liten reset til for å fordele verdensøkonomien! (and what a place to do it

Igjen vil jeg anbefale ingen å prøve dett nettop fordi det er ulovli. skulle noen allikavel føle trangen, lykke til..