Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 471
Er stuck på brettet "Von Esling Airbase".

Jeg spiller som russere og skal knuse de allierte og forræderen, som har lilla farge på på sin hær. Jeg blir angrepet fra alle kanter og det er masse fly og shit som kommer og knuser basen min ganske raskt.

Spiller på PC.
Les en walkthrough ffs. Klarte den selv på første forsøk på medium, start å bygg ALT innen de forskjellige sektorene før kisen tar ifra deg pengene. Bygg opp Tesla coil overalt rundt din base og mange flak cannons, fordi det er endel fly som er i den banen. Derfra er det bare å bygge opp hæren din og skameie alle, tok selv ut den lilla hæren først fordi den er vesentlig mindre enn USA sin hær.
Med en gang den lilla hæren dukker opp så send inn noen tanks, en commando eller lignende, idet du får høre han er en forræder så sender du alt på "hovedhuset" ikke construction yard, men de "tårnene" der han bor. Tar du ut denne får du kontroll over basen hans og har mye mer å rutte med mot amerikanerne.