Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  105 10769
Sitat av Nysgjerrig 73 Vis innlegg
Flott svar! det er nettopp det jeg også har reagetr på, altså at han avsluttet alt pga 'hendelsen' Utrykket 'typisk menn' er noe jeg sjelden bruker da vi damene ikke er et hakk bedre, men enig i det du refererer til og tenker også at dett nok er en bitter 'kilde'



Takker for ærlig og fornuftig svar! Jeg har jo fått mange gode svar, men vet at for nettroll er forum som dette er en perfekt arena for å spre dritt til andre uten å måtte stå til ansvar for det...

Godt du også observerte at det ble vel mye forkus på % og det er jo overhode ikke det denne tråden handler om i det hele. Takker for tilitt!



Du mener altså at jeg hadde en 'tenning' til speed-kompisen?

Nå skrev jeg ikke dette innlegget for å få kritikk og om du leser svarene jeg har fått av saklige og oppegående folk så er det mange som er uenige i det du skriver. Så lenge en skriver slik som du gjør er det vanskelig for meg å ta deg seriøst og det håper jeg du ser selv...


Takker mye for støtte og oppegående svar! Du skriver at du også er glad i % men skulle trodde det var andre enn deg som var 'litt på en snurr' her inne. Dog har jeg fått flere andre fornuftige svar. Setter pris på at du har troen p¨å meg og det har igunn jeg også. Skal nå prøve Naltroksen som skal redusere suget ved å omstille de små grå og om jeg skulle være av de ca 20% ene som det ikke funker på så finner jeg på noe annet - for å få kustus på utfordringen det skal jeg!

Ja, veldig dumt at en må drive å forsvare seg isteden for å bli tatt seriøst...
Vis hele sitatet...
Bare hyggelig du! Jeg skal i skrivende stund på møte hos ruskonsulent om 30 min selv, så jeg er i samme båt! Noterer naltroksen i margen, for suget er det verste. Har kommet dithen at nå må jeg bare ta tak i ting, for nå er jeg rimelig lei av å holde på sånn her.
Vi får garantert til dette, selv om det nok blir en omveltning først!
@Nysgjerrig 73 Basert på alder skulle en tro du var voksen, basert på oppførsel og reaksjon så vil jeg si du har noen utfordringer.

Du sier jeg ikke har fulgt med og forsøker å bortforklare det du sa tidligere i tråden. Men du skrev alt i post #1 at crazy friend tok flere linjer amfetamin. Ingen vits å nekte på det. Du valgte helt selv å fortsette å feste med en ukjent narkofyr også blir du forbannet på meg når jeg påpeker det? Og som jeg skrev, du og narkofyren har jo holdt på en stund når han rakk flere linjer amfetamin.

Du er stadig i forsvar og slår vilt rundt deg. Og ja, du sa det selv, polakken er en kuk, så nå drikker jeg som før. Altså en 6 pack om dagen. Du har alle kjennetegn på at du er alkis, men du fornekter det. Du forsøker å få støtte for at det er polakken som er kuk, når det din egen oppførsel i fylla som gjorde at han ghosta deg. Og når du får høre det klikker du som de fleste alkiser gjør.

Hør, du kan fortsette å lyve for deg selv, og drikke på deg skrumplever og kaste vekk verdifulle år, eller du kan ta grep nå. Skal du unngå å bli alkis må du for det første takle å bli konfrontert og erkjenne din situasjon. Også må du helt slutte å snakke om at du skal bli bedre, at du skal slutte å drikke. Dropp pratingen og kutt drikkingen. Ingen orker å høre på tusen unnskyldninger og stadig nye løfter om nykterhet. Som jeg sa tidligere i tråden, om du faktisk tar kontroll over egen fremtid, helse og alkokonsum så vil kanskje polakken eller andre ha deg i livet sitt. Om du fortsetter å leve i fornektelse ender du i beste fall opp med en annen alkis også drikker dere til går ned i rennesteinene. Det er ditt liv og ditt valg.

Jeg tror jeg takker for meg, kjenner jeg ikke orker mer fornektelse fra deg og usakligheter. Men jeg vil si at du klarer dette om du bare har noen i ditt hjørne også må du aldri utsette ting. Start idag. Jeg skal heie på deg, og trenger du støtte kan du slenge inn Pm eller skrive i tråden. Men kutt ut "det er synd på meg" greiene.
Sist endret av _abc_; 26. september 2023 kl. 14:08.
Sitat av Dough Vis innlegg
En speedfreak er en du aldri stoler på, aldri!
Vis hele sitatet...
Er det noen som har vært slemme mot deg eller?


At en speedfreaker aldri er til å stole på er jo tull og jeg har heller ikke opplevd de som verre i så måte en
folk med et annet drug of choice. I tillegg vil det, som hos alle mennesker, også variere fra person til hvor trustworthy de er.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Er det noen som har vært slemme mot deg eller?


At en speedfreaker aldri er til å stole på er jo tull og jeg har heller ikke opplevd de som verre i så måte en
folk med et annet drug of choice. I tillegg vil det, som hos alle mennesker, også variere fra person til hvor trustworthy de er.
Vis hele sitatet...
Ble du fornærma nå eller?

Nei, speedfreaks er ikke til å stole på. Ferdig.

Hvis du ønsker å fremsnakke speedfreaks over «folk med et annet drug of choice» kansje ikke gjøre det i en tråd hvor ts mistet typen etter en natterangel med en og ble robba.. just sayin. Dårlig utgangspunkt,..
Sist endret av Dough; 28. september 2023 kl. 01:52.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Enkelte sier speedfreaks ender opp med shitty impulskontroll og empati (unntatt MDMA ), jeg har ikke sett noen grunn til å krangle.

Dessuten er all bets off for hvordan man er som person uten søvn på XX timer, og det er vel ikke helt uvanlig? Ikke har jeg personlig erfaring, men det har skjedd med folk jeg kjenner, og går igjen som historie annenhver dag her inne.
Mulig.

Tror så og si alle gangene jeg har hatt problem med noen f.eks forsvinne med spenn, selge bøff, ikke møte opp
eller bryte avtaler generelt har det dreid seg om personer som primært bruker piller, heroin.