Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 930
Hallo.

Jeg så nettopp traileren/informasjon om den kommende filmen Act of Valor. Jeg må bare si at jeg gleder meg helt sinsykt til filmen kommer ut, og etter noen av dere har sett traileren så tipper jeg dere også vil det! Jeg sjekket den lokale kinoen her, på "Kommende Filmer" men fant den ikke, tipper den kommer på kino siden de har brukt 2 år på å filme den. Iallefall, her er linken del deres meninger her! http://www.youtube.com/actofvalormovie
PS: 24.Feb er kommer den ut iallefall i usa.

Unroge!
Smelter i munnen
Kjøtt's Avatar
Ser SJUKT BRA UT! Skal definitivt se denne.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Det som er kult er at dem bruker ekte kuler under scener, såklart ikke der dem skyter på noen - samt ekte navy seals.
1337
Trådstarter
Ja, ikke sant! Dette er kanskje en av de få gangene jeg gleder meg til at en film kommer ut, ja fy denne skal ses!

Btw: Når jeg leste over det jeg skrev i tråden, så nøsta jeg opp masse skrivefeil, må bare beklage det. Har en gammel uvane å ikke se over det jeg skriver. (Går jo heller ikke å redigere teksten ser det ut som)
Sist endret av Mulatten; 5. februar 2012 kl. 01:36.