Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1275
Hei!

Hvis det er noen her som skal bestille varer fra svenskakemi så kan jeg fortelle om noen PyroMicron produkter.
Jeg kjøpte AL PyroMicron og dette ser ut til å være det samme som dark german.
Det smalt ihvertfall bra som flash
Kaliumnitrat PyroMicron er sykt bra knust og er sinnsykt bra til å lage svartkrutt av!
Trekull av Al (alder) PyroMicron er også dritbra til å lage svartkrutt.
Dette burde vel svare på det (kanskje) mange lurer på om PyroMicron og spesielt aluminiumen.
Så hvis noen skal bestille noe fra svenskakemi, kjøp PyroMicron!
Very Important Pyrotechnician
RubenE's Avatar
Hvis man trykker på "logoen" PyroMicron på svenskakemi, så står det jo hva det er, da... men men.
Trådstarter
Jaja, jeg vet det, men jeg lurte mest på om AL PyroMicron var Dark german noe som jeg kan bekrefte at det er
Very Important Pyrotechnician
RubenE's Avatar
For all del, greit med noen som kan bekrefte og.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Noen andre en zebbern som har testet ut Kaliumnitrat PyroMicron fra svenskakemi enda?
Det kan bekreftes ytterligere at det er sykt fint pulver som zebbern sier, og svenskakemi skriver at det har en renhet på hele 99,8%
Har 1,4 kg liggende som jeg gleder meg til å teste ut imorgen...

Mvh Alex
Valgfri brukertittel
Nygaard's Avatar
Det er vel bare helt vanlig kulemøllet KNO3. PyroMicron er vel noe de startet med samtidig med at de satte opp prisene og fjernet kornstørrelsesangivningen. Er vel for å angi hva som er minst for noobs.
Very Important Pyrotechnician
Metallene kan kanskje ha noe for seg i "pyromicron" hvis det ikke bare er en scam, men kaliumnitrat, strontiumnitrat, trekull osv er temmelig bortkastet hvis man har en kulemølle.