Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 854
Anonym bruker
"Takknemlig Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vis man har store pupiller etter å ha tatt amfetamin. Vil det lønne seg å være i lyset eller mørket, for å få de mindre fortere? Vis det har noe å si.


Noen andre tips folk vet om for å ikke ha giga pupiller. Har gått 18 timer å de er fortsatt veldig store? Takk for alle svar
Anonym bruker
"Velkommen Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spis Og drekk vann så blir de mindre
Det har ikke noe å si om du er i mørket eller lyset. Det går ikke fortere over. Det er nervesystemet som styrer dette. De vil være større uansett av hva som er naturlig ifht lyssettingen du er i om du har tatt amfetamin. Generelt så vil mørke gjøre pupillene større for å slippe inn mer lys, og lys gjøre de mindre for å slippe inn mindre lys.

Det vil ikke gå fortere å bli kvitt dette, det vil gå over av seg selv når rusen er borte. Du kan prøve å mindre amfetamin, jo mer ruset jo større utslag vil nok det gi i pupillene dine. Det er og veldig avhengig fra person til person hvordan kroppen reagerer.

Håper det ga svar.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vis man har store pupiller etter å ha tatt amfetamin. Vil det lønne seg å være i lyset eller mørket,
for å få de mindre fortere? Vis det har noe å si.
Vis hele sitatet...
Lyset i så fall, men antagelig en dårlig plan. Pupillene trekker seg sammen i lyset bla. for beskytte synsnervene.
Du er nesten nødt til leve med enkelte konsekvenser eller slutte å bruke speed.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare legg skylda på cipralex, det gir meg større pupiller en amfetamin.