Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2720
Legen min har plutselig bestemt seg for at jeg er for ung for å gå på stilnoct i en alder av 20 så nå nekter han å skrive ut flere resepter. Jeg sliter med ptsd og ligger nå fullstendig søvnløs i senga og vet ikke hva jeg skal gjøre fremover om dette er sånn jeg skal ha det. Satt i stappmørket med bluelightfilter på flr jeg la meg i timesvis også uten av at jeg ble noe trøttere. Kjennes ut som at jeg har nettopp dryscoopa 2 scoops med pwo med dmaa i. Klarer ikke å ligge i ro. Vet ikke hva faen jeg skal gjøre.
Be om henvisning til nærmeste søvnsenter og få en utredning.
Melatonin får du reseptfritt ,gi det en kjangse.
Sitat av Sæd Vis innlegg
Melatonin får du reseptfritt ,gi det en kjangse.
Vis hele sitatet...
Har prøvd det en million ganger, det er så svakt at jeg merker absolutt ingen forskjell.
Anonym bruker
"Hoppende Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av gekko4u Vis innlegg
Be om henvisning til nærmeste søvnsenter og få en utredning.
Vis hele sitatet...
Hva gjør de egentlig på et sånt søvnsenter? Når årsak til søvnproblemer er ptsd gjør de vel ikke stort annet enn å si man må få behandling for ptsd?
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
stilnoct er kun til behandling på kort sikt, slutter og virke over lengre tid
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
stilnoct er kun til behandling på kort sikt, slutter og virke over lengre tid
Vis hele sitatet...
Da er kanskje imovane bedre, har brukt det så si daglig i godt over 1 år uten at jeg trenger å øke dosen. Noen dager deler jeg tabletten i 2 også.
begynn å tren styrke da blir du trøtt. kjør knebøy 12 reps x 3 set og markløft 5-8 reps x 3 set 3 ganger uka. legg til benk 10-12 rep x 3 sett hvis du vil trene litt mer.
Sitat av Revbatim Vis innlegg
begynn å tren styrke da blir du trøtt. kjør knebøy 12 reps x 3 set og markløft 5-8 reps x 3 set 3 ganger uka. legg til benk 10-12 rep x 3 sett hvis du vil trene litt mer.
Vis hele sitatet...
Jeg driver med bodybuilding så jeg trener hardt 6 dager i uka fra før av.
Sitat av Brah123 Vis innlegg
Jeg driver med bodybuilding så jeg trener hardt 6 dager i uka fra før av.
Vis hele sitatet...
Bruker du tren?
Sitat av Pancamo Vis innlegg
Bruker du tren?
Vis hele sitatet...
Hahah nei

Vet ikke hva jeg skal gjøre legekontoret har nettopp stengt og jeg fikk ikke kontakt med legen min tidligere i dag, jeg kommer til å ligge enda et døgn søvnløs. Jeg er fullstendig desperat etter å sove men alt av leger har dratt hjem nå. Vet ikke hva faen jeg skal gjøre.
Sist endret av Brah123; 9. august 2022 kl. 16:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sugen Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ordne deg sobril eller valium til du for kontakt med legen
Anonym bruker
"Sinna Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet det er veldig forskjellige meninger om å bruke Quetiapin til sovemedisin, men det har fungert bra for meg (Du har kanskje vært innom denne medisinen allerede?). 25-50mg 1 time før leggetid gir meg en god natt søvn (C-prep, så skal ikke være så vannskelig å få av legen). Får ganske syke drømmer da, men jeg syns det bare er morsomt.
Anonym bruker
"Hoppende Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg bruker quietapin for søvnproblemer knyttet til PTSD og det fungerte veldig fint et års tid helt til toleransen økte og det nå kan da timesvis før jeg blir slått ut.
Jeg overlever såvidt men får høre at dette er bare noe man må leve med med PTSD og går i fast terapi for behandling for PTSD. Skulle ønske det var bedre medisiner men det er roten til søvnproblemet man må ta tak i, går du i terapi og tar terapien alvorlig?
Melatonin og alimemazin (vallergan) funker for meg, med noe 528hz på YouTube
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
drikker du kaffe? isåfall kan det hjelpe og kun drikke tidlig på dagen før kl 17 og redusere inntaket om du drikker veldig mye
Tror ikke det å bli hekta på piller vil gjøre det noe lettere for deg...

Kanskje det hadde hjulpet å fått ut fingeren ift. å flytte ut fra mor di og komme deg i aktivitet og terapi.

Hjelpeløsheten og unnskyldningene må du prøve å legge av deg, og bare hoppe i det...
Jeg hadde samme problemer deg som før, tilbake i 2016. Min løsning ble å selvmedisinere meg med indica. Det blir jo en ekstra ting du tar med i livsstilen din, og selvom du er strict og bare røyker før du skal sove går det lett med en tusenlapp ekstra per måned.

Fordelen er at det er omtrent ingen abstinenser, dersom du må være av i perioder.

Edit. Men i ditt tilfelle ville jeg kanskje prøvd å finne ut av rotårsaken istedet for å medisinere symptomene. (For i mitt tilfelle så var jeg på tren og det var 30 grader i flere uker den sommern).
Sist endret av Superspurv; 10. august 2022 kl. 12:47.
Legen gjorde nok en god vurdering. Om han har skrevet ut resepter til deg for bruk hver natt slik at du har blitt avhengig, for deretter å seponere uten noe videre medisinering er ikke en god vurdering
Trådstarter
Sendte legen min melding i morges om jeg kunne få noe mildere sovemedisiner midlertidig siden jeg har legetime den 12. august, men fikk inne svar og nå er legekontoret stengt. Jeg har sovet 3 timer på 48 timer og jeg er desperat etter søvn. Føler han fullstendig ignorerer meg, vet ikke v a jeg skal gjøre.
Anonym bruker
"Halvfylt Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Brah123 Vis innlegg
Sendte legen min melding i morges om jeg kunne få noe mildere sovemedisiner midlertidig siden jeg har legetime den 12. august, men fikk inne svar og nå er legekontoret stengt. Jeg har sovet 3 timer på 48 timer og jeg er desperat etter søvn. Føler han fullstendig ignorerer meg, vet ikke v a jeg skal gjøre.
Vis hele sitatet...
Du kan få tak i alt du trenger på det svarte nettet.