Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 6197
Anonym bruker
"Kjent Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har erfaring med Dxm? Hvordan opplever dere rusen? Vet ikke hva jeg burde forvente. Og hvor mye bør man ta første gang man prøver det? Har en del men redd for å ta for mange, da jeg ikke har prøvd det før.
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpte på apoteket i Amsterdam, chill disconnectet følelse og timene gikk fort, bare fløyt gjennom dagen uten et eneste host
Tok 500mg
Vanskelig å beskrive men rar 3 person følelse og generelt bare rar form men god
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
2.5 - 3 mg per kg kroppsvekt er ok start første gang..
Føler deg som en robot og halvert iq fra normal
Anonym bruker
"Kjent Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Så om man har 30mg per pille, så blir 10 piller 300mg. Right? D Ait første dose for en som ikke prøvd før?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så om man har 30mg per pille, så blir 10 piller 300mg. Right? D Ait første dose for en som ikke prøvd før?
Vis hele sitatet...
ja 10x30 er 300mg, om det er grei forstedose vet jeg ingenting om
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så om man har 30mg per pille, så blir 10 piller 300mg. Right? D Ait første dose for en som ikke prøvd før?
Vis hele sitatet...
Ja hvis du veier 100 kilo er det passe å starte med
▼ ... over en måned senere ... ▼
Kan man fremdeles få det reseptfritt i Danmark?
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Kan man fremdeles få det reseptfritt i Danmark?
Vis hele sitatet...
Jeg pleier bestille fra England, 100x30mg piller, aldri hatt et stopp. Og uansett om det blir stoppet er det ikke straffbart.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Sprudlende Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Jeg pleier bestille fra England, 100x30mg piller, aldri hatt et stopp. Og uansett om det blir stoppet er det ikke straffbart.
Vis hele sitatet...
Er det ikke straffbart og kjøpe det???
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg fikk veldig kroppslig ubehag de gangene jeg prøvde. Som dårlige ecstasy. Sånn man følte man måtte vri og strekke på seg hele tiden.
Har ikke noen konkret dosering men tror jeg drakk rundt 2 flasker hostesaft i Amerika med dette, og husker det som temmelig introspektivt. Våknet av at jeg stod i veien av ett tog etter jeg hadde utforsket noen stjerner, og så var det en velkjent film på TVen. Utover det har jeg en lang forhistorie av dissociativer så har ikke evne til å konkret skilne de aktive minnene. Tror jeg var glad for erfaringen om enn det muligens involverte en luftig mage. Det er nok en gruppe stoff det er best å unngå å grave i, du vil ende opp kronisk forvirret. Dxm brøyt ikke den naiviteten for meg og nå er jeg permanent åndsfraværende (alt er individuelt)
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Jeg pleier bestille fra England, 100x30mg piller, aldri hatt et stopp. Og uansett om det blir stoppet er det ikke straffbart.
Vis hele sitatet...
Hva mener du ikke straffbart? regnes ikke dxm som rusmiddel?
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva mener du ikke straffbart? regnes ikke dxm som rusmiddel?
Vis hele sitatet...
DXM regnes som et legemiddel, og står ikke skrevet i narkotikalisten. Det er i utgangspunktet ikke lov å importere, men du ville ikke blitt straffet for det.