Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1544
Anonym bruker
"Villig Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg leste at man ikke kan injisere ksalol men kan man sniffe det? Eller får man kun effekt av oralt inntak?
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kan sniffes, men best er oralt inntak. Det er ganske lite om ingenting som er laga får å gå i nesa. husker jeg knuste alt av piller før å sniffa men ble mye bedre effekt av oralt inntak.
Husk, en ksalol inneholder kun 1mg med aktivt virkestoff. Resten er støy som kommer imellom virkestoffet og slimhinnene i nesa di. Dessuten er ikke ksalol vannløslig. Spiser du pillen blir bort imot alt av virkestoff tatt opp veldig raskt. Sniffer du det tar det lengre tid, du får mindre virkestoff og du blir tett i nesa. Hovedsaken av effekten du får ved sniffing blir det du svelger i drippen som kommer siden.
Sist endret av Relevant; 31. mai 2022 kl. 17:00. Grunn: Skriveleif
Hvorfor ikke svelge dem? Ksalol smaker uansett piss. Ksalol er ikke vannløselig. Kslsol funker uansett etter 15-30min etter du har tatt en oralt.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Hvis du ikke kan vente de 15 20 minuttene det tar før den kicker i magen så kan du tygge litt på den og la den løse seg opp under tunga så funker det på et minutt.
Opp i nesa er bare sløs
Sist endret av Bothrops; 31. mai 2022 kl. 17:13.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Hvorfor ikke svelge dem? Ksalol smaker uansett piss. Ksalol er ikke vannløselig. Kslsol funker uansett etter 15-30min etter du har tatt en oralt.
Vis hele sitatet...
Funker det bedre ved å knuse de opp å så svelge pulveret?
Anonym bruker
"Klok Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, men legg den under tungen. Virker med en gang
Anonym bruker
"Villig Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Da svelger jeg den Muligens jeg er litt rar men jeg foretrekker virkelig å injisere eller sniffe om jeg kan. Det i seg selv gir et lite kick for meg. Oralt inntak får jeg ingenting av, men om jeg får best effekt av det så velger jeg selvsagt det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Funker det bedre ved å knuse de opp å så svelge pulveret?
Vis hele sitatet...
Bare svelg den som den er, om du snakker om å få raskere effekt, sløser du de få minuttene på å mose den og pakke den inn i rizzla. Eller med mindre du digger smaken av ørevoks kan du tygge den.