Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3970
Anonym bruker
"Elektronisk Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Javell freakere, jeg har anskaffet meg flere rusmidler som bønne, speed, ghb, ketamin og benzo

Hvilke av disse gir en mest euforisk rus blanda? Jeg tenker ikke og ta alt på en gang men heller en kombo som gjerne er skikkelig god.
Par benzo & en feit jay.
Sist endret av jaffarbigbag; 19. august 2022 kl. 11:36.
Speed og så GHB og så hasj. Ca 2 timer mellom hver bare pass på at du ikke tar for mye GJB for det går galt når speed går ut av systemet
Sist endret av Bluesky_; 19. august 2022 kl. 11:48.
Ikke bland ketamin med noe. Litt bortkasta.

Hvis du virkelig skal ha det gøy setter du ket med sprøyte i muskel en åre. Skikkelig bucket list opplevelse.

Speed og ghb er jo noe for seg selv. Prøv å vær litt forsiktig og spør deg selv om hva du egentlig driver med innemellom.

Benzoen tar du med bønna og en iskald pils.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Hvis du virkelig skal ha det gøy setter du ket med sprøyte i muskel en åre.
Vis hele sitatet...
Enig i dette har prøvd IV Ketamin det var helt rått
Sist endret av Bluesky_; 19. august 2022 kl. 11:52.
Anonym bruker
"Elektronisk Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for svar! Tror jeg bare kjører vanlig fart også bruker jeg benzo og ket til nedtur.

Noen som vet om det er greit og blande litt alprazolam med ghb'en? Eller alprazolam med ket? Vil det forsterke hverandre eller dra hverandre ned? Har ganske høy toleranse når det gjelder benzo.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En skal vel aldri blande ghb og benzo
Ket som nedturmedisin er på grensen til blasfemi, men ok.
Shrooms(under 1g 0.2-0.3 er fint) og alkohol(3-6 enheter)
MDMA og 2CB(ta 2CB på MDMA nedturen)