Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 5780
Noen som har hørt om dokha ? Det er iransk tobakk som man røyker ute av en liten tynn pipe som de kaller 'Medwakh'. Det er kjent fordi det gir deg en massiv rus som varer i ca 1 min, nesten samme rus som heroin. Det er veldig kjent nede i Dubai, jeg pleide å røyke det der når jeg bodde der. Noen som vet om man kan skaffe det her i Norge ?? Jeg kan bare skaffe det på nettet på denne nettsiden her :

www.medwakh.com

STERK ANBEFALING ! MYE BEDRE EN DETT SIGARETT PISSET.
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Pff, ikke at jeg har brukt heroin, men det er _ikke_ lik effekt. Røykte litt dokha i Dubai selv, vil heller sammenligne det nikotin"rusen".
[quote=Olympic;2898552]Pff, ikke at jeg har brukt heroin, men det er _ikke_ lik effekt. Røykte litt dokha i Dubai selv, vil heller sammenligne det nikotin"rusen".[/Q

kankje ikke helt likt men er heftig følelse likavell
Etter en kjapp titt på Wikipedia så fant jeg dette; "The Arabic term laf raas—meaning "head spin"—is used to describe the feeling induced by the quick ingestion of high levels of nicotine in the form of dokha smoke." - http://en.wikipedia.org/wiki/Dokha

Det er en stund siden jeg hadde Dokha liggende, men jeg og mine kompiser vil nok sammenligne effekten av Dokha med nikotinrusen du får av f.eks sigaretter.
Sist endret av alexey; 21. april 2013 kl. 20:27.
Ja, blir som den syyyke rusen du får når du putter 2 skruf sterk under leppa!
Vet ikke om Negr var seriøs eller ikke, men KP til deg uansett! Kan sammenlignes med 2 skruf sterk under leppa etter min mening.
Sist endret av alexey; 21. april 2013 kl. 20:29.
Fra min oplevelse så klarte jeg såvidt å stå når jeg har tatt det, men jeg røyka det sterkeste som var da
Fikk hosteanfall første gang jeg røyka det og jeg ble så svimmel at jeg holdt på å dette. Veldig deilig rus de gangene etter første ihvertfall..
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får man kjøpt dette i Norge nå?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Får man kjøpt dette i Norge nå?
Vis hele sitatet...
Nei
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hatt lyst til og prøve det selv. vet at de seller utstyr i norge men vet ikke om de seller tobakken :P
BRAND ∞ STRONG
Hvordan kan dette være digg?
Veldig store mengder nikotin resultere som regel ikke i rus, men i kvalme, svetting og skjelving.
Røyk ren tobakk på bong.. akkurat samme effekt.