Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  81 11750
Disse gutta bør du bare komme deg unna. At noen I 20 års alderen sitter og deler ut drugs til ungdommer under 16 år er rett og slett forjævlig. For din egen skyld kom deg unna! Disse gutta er ingenting annet enn noen tapere.

Og vist de driver og havner i gjeld og trøbbel, så er han nok ikke så "big shot" som han sier han er
Faen da, så trist denne tråden plutselig gjorde meg. Man gir ikke dop til barn!

Du trenger sikkert ikke være redd for vold, siden dette stort sett handler om penger.

Helt ærlig så synes jeg du skal dra til legen din, eller BUP og si at du trenger hjelp med å komme deg unna rus - så forlater du miljøet en gang for alle. Vettu, rus kan være faen så mye rart, men etter å ha brukt godt over halve livet mitt på det så vil jeg i en alder av 39 si at livet uten rusmidler er så sinnsykt mye bedre - hvis du har en psyke og ett følelsesliv som tillater det.

Jeg mener, stabil økonomi, stabil søvn, stabile venner og en forutsigbar uke - man kan si hva man vil om A4 livet, men den tryggheten alt dette byr på, det finnes ingenting idiotisk med det.
Sist endret av tasmus82; 15. juli 2022 kl. 22:33.
TS, er du gutt, jente eller no annet?
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Søt og Uskyldig Vis innlegg
TS, er du gutt, jente eller no annet?
Vis hele sitatet...
Jente
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Nimja Vis innlegg
Disse gutta bør du bare komme deg unna. At noen I 20 års alderen sitter og deler ut drugs til ungdommer under 16 år er rett og slett forjævlig. For din egen skyld kom deg unna! Disse gutta er ingenting annet enn noen tapere.

Og vist de driver og havner i gjeld og trøbbel, så er han nok ikke så "big shot" som han sier han er
Vis hele sitatet...
Kan sikkert diskutere en stund om det med gjelda å det. Får bare høre stadig vekk av folk i miljøet som blir gjort ditt å datt mot, blir oppdatert om hva som skjer ihvertfall, tror det er spenninga som holder meg gående også.
Men orker ikke gå inn på detalje, da det ikke var dette det handla om.

ja taper er de nok men greier ikke å ta avstand fra rus desverre
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hælvette, jeg driter langt nå i denne her dealern som gir piller til et barn. Hun tar voksne valg i en alder av 14?? år, det finnes ikke noe offer. Men det jeg lurer på er hvor faen er faren hennes???! Hælvette hu trenger ikke tips til å avvise en dealer, hun trenger en far som passer på dattera si. Triste saker, du vet jo hvor den livsstilen går videre, rett på brugata..

TL'DR
Hun trenger en far som passer på henne.
Anonym bruker
"Ergerlig Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hælvette, jeg driter langt nå i denne her dealern som gir piller til et barn. Hun tar voksne valg i en alder av 14?? år, det finnes ikke noe offer. Men det jeg lurer på er hvor faen er faren hennes???! Hælvette hu trenger ikke tips til å avvise en dealer, hun trenger en far som passer på dattera si. Triste saker, du vet jo hvor den livsstilen går videre, rett på brugata..

TL'DR
Hun trenger en far som passer på henne.
Vis hele sitatet...
Øøøø først ranter du om at hun er voksen og klarer å ta egne valg så ranter du om at hun trenger en far som passer på henne. Grattis med trådens mest meningsløse innlegg

Forresten hjelper det ikke med tilstedeværende mor og far hvis man først har havnet i feil miljø. Trassalderen og behov for spenning osv vet du
Husk hvor ung du er. Du har jo hele livey foran deg (sikkery litt klisje å si). Roter du deg bort allerede med rusen kan det være vanskelig å finne veien ut igjen. I slike miljøer er det ikke uvanlig at unge mennesker blir utnyttet på diverse vis, for mange av narkiser er egoistiske og bryr seg bare om seg selv. Vill du ikke heller kjenne på ekte forelske fra en frisk, stabil og sunn person? Som oppriktig har følelser for deg og ikke en eldre gris som kun manipulerer deg. Avvis han, kom deg ut av miljøet.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hælvette, jeg driter langt nå i denne her dealern som gir piller til et barn. Hun tar voksne valg i en alder av 14?? år, det finnes ikke noe offer. Men det jeg lurer på er hvor faen er faren hennes???! Hælvette hu trenger ikke tips til å avvise en dealer, hun trenger en far som passer på dattera si. Triste saker, du vet jo hvor den livsstilen går videre, rett på brugata..

TL'DR
Hun trenger en far som passer på henne.
Vis hele sitatet...
Men det har hu ikke. Håper fedre her inne ser hvor ille det kan gå når de ikke er til stede. Lukter problematisk forhold til pappa i lang bane her.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men det har hu ikke. Håper fedre her inne ser hvor ille det kan gå når de ikke er til stede. Lukter problematisk forhold til pappa i lang bane her.
Vis hele sitatet...
Joda har jo et poeng, han bor på andre sia av landet. Men en god pappa er han.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men det har hu ikke. Håper fedre her inne ser hvor ille det kan gå når de ikke er til stede. Lukter problematisk forhold til pappa i lang bane her.
Vis hele sitatet...
Hvorfor er du så skråsikker på det? Mange som havner utpå og manger seg med feil folk i gata. Vet av flere slik som i tråden ut at de ikke har god relasjon med foreldrene sine. Han som solgte seg hadde ikke et dårlig forhold. Han var bare usikker og nyskjerig når det kom til rus. Dårlig selvtilitt også men blir for domt å trekke for raske kunklusjoner.
Du er et barn, ikke en kjeltring, er 0% sjanse for at du blir banka opp, fortsett å ta den gratis dopen (men serr, slutt med dop din fjott) og ikke ligg med han. Bare... Slutt med alt dette dritet herregud

& kan jeg spørre hva slags dop dt er snakk om, og hvilke mengder?
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av vurezo Vis innlegg
Du er et barn, ikke en kjeltring, er 0% sjanse for at du blir banka opp, fortsett å ta den gratis dopen (men serr, slutt med dop din fjott) og ikke ligg med han. Bare... Slutt med alt dette dritet herregud

& kan jeg spørre hva slags dop dt er snakk om, og hvilke mengder?
Vis hele sitatet...
Hmh, er egt alt. Amfetamin, kokain, hajs, mdma, opioder, benzo, ketamin osv osv. kommer Ann på hva han har der å da. Doser vet jeg ikke nøyaktig, men rusa blir jeg
Anonym bruker
"Ergerlig Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hmh, er egt alt. Amfetamin, kokain, hajs, mdma, opioder, benzo, ketamin osv osv. kommer Ann på hva han har der å da. Doser vet jeg ikke nøyaktig, men rusa blir jeg
Vis hele sitatet...
Er det sånn du vil kjøre livet ditt? Jeg var også sånn når jeg var 17 men tok til vettet når jeg var 29 etter å ha levd i fattigdom, deprimert og fengsel i mange år uten noen annen mening i livet en rus og korte thrills. Det jeg angrer mest på er at jeg ikke stoppa før for når jeg var voksen hang jeg femten år bak alle andre jevnaldrende som hadde kjøpt seg leilighet og hadde fine stabile forhold, familier og reiste masse. Du tenker kanskje at det ikke betyr noe nå med sånne ting og et trygt sted å bo og eie hvis du har gitt opp livet men du kommer til å lide av det så fort foreldra dine kicker deg ut. Kanskje havne i prostitusjon for å overleve og måtte ligge med masse kvalme menn du spyr av så fort de har gått..

Du er bare ungdom, du har ikke engang starta livet ditt så ikke kast bort sjansen og fuck opp alt med den rus livsstilen du har nå og da mener jeg hvis det bare er i helger også. Det er fucka og du må komme seg vekk fra de folka før det går skikkelig ille.
Det fins venninnegrupper på face og apper hvis du trenger helt nye venner å gjøre morsomme ting uten rus med
Jeg måtte kutte med alle for å klare å slutte å ruse meg og skjønte etter en stund at det ikke var ekte venner for det eneste som holdt oss sammen var rusen
Jeg har lyst til å skrive en liten forlengelse av den forrige posten her, for jeg er ganske så enig i det han sier - men det jeg lurer på er egentlig hva rusen er for deg. Kjeder du deg og føler for å ha det litt gøy? Er det spenningen? Eller er du en av disse skadede menneskene som har så vondt at du bare ikke klarer livet uten å ha noe innabords?
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hmh, er egt alt. Amfetamin, kokain, hajs, mdma, opioder, benzo, ketamin osv osv. kommer Ann på hva han har der å da. Doser vet jeg ikke nøyaktig, men rusa blir jeg
Vis hele sitatet...
Hvis en dealer er villig til å dele ut alt det der til en under 16 år, har jeg svært lite tro på at vedkommende har noen moralske kompass i det hele tatt. Om han vil ligge med deg i bytte mot gratis dop, er såvidt jeg ser den minste trusselen i det store bildet. Du har en seriøs liste med stoffer som er svært vanedannende og potensielt kan fucke opp hjernekjemien din i lang tid, om ikke permanent.
Du bør på et helt seriøst plan revurdere hele ruskarrieren, og prøve å sette deg inn i hva det vil si å innta disse stoffene i så ung alder.
Problemet er at du mest sannsynlig er for naiv og uvitende til å faktisk forstå hva du holder på med. Mest sannsynlig vil du ikke være i stand til å forstå konsekvensene av dette før du er 25-30 år, men da er det som regel for sent å gjøre noe med det.

Slik jeg ser det, høres hele miljøet helt fucka ut, og det beste du kan gjør for deg selv og din egen fremtid er å komme deg ut av det.
Tror ingen har nevnt det, men den vanligste "bivirkningen" av å henge med dealere er jo å bli busta av snuten fordi man tilfeldigvis er innom og det kommer razzia. Er du i tillegg under 18 år, vil barnevernet garantert bli koblet inn - hvis det ikke allerede er det.

I tillegg er det som regel masse slue folk i de kretsene som enten tror de er big shots fordi de har penger og dop, eller kysser og slikker ræva til de som har det - i håp om få noen smuler gratis.
Slike miljøer har en tendens til å leve på overfladisk falskhet, hvor kyniske personligheter lever lengst og kan manipulere andre.

Å gi et barn hele lista med de sterkeste stoffene som finnes, bekrefter bare teorien. Selvfølgelig gjør han dette for at du skal bli avhengig og desperat etter mer, og til slutt bytte bort sex mot mer drugs... Han risikerer jo allerede fengselstraff bare for alle drugsa han har gitt deg.

Er livet ditt virkelig ikke mer verdt enn at du skal ende opp med å hore deg ut for drugs fra tapere?
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Dette lukter troll
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Dette lukter troll
Vis hele sitatet...
Troll?
Anonym bruker
"Ergerlig Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Dette lukter troll
Vis hele sitatet...
Fordi?
Jeg kjenner mange som kunne skrevet dette. Bare fordi du ikke forstår at et rusavhengig barn som blir utnyttet og manipulert ikke klarer å handle rasjonelt betyr ikke at situasjonen og reaksjonen ikke er sann.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvilke dop er det han har gitt deg? Har du blacket ut? Har han tatt noen bilder av deg osv uten at du er klar over det? Han er jo passe syk i hode allerede som doper ned en jente som ikke er bare under 18 år men under 16!
Han kommer nok ikke til å gjøre en dritt om du avviser han, det blir jævli mange år bak murene på han om han prøver det og det er han nok klar over. vær så snill å gjør deg selv en tjeneste og kutt ut slike klovner.


Sitat av Bothrops Vis innlegg
Dette lukter troll
Vis hele sitatet...
Mest sannsynlig er det desverre ikke det. Hadde du bare vist hva de jævla taperne som holder på med dette gjør med jenter... har noen venninner som har vært borti lignende som TS.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Troll?
Vis hele sitatet...
Det skulle vært mye fantasi i hodet mitt om dette var noe jeg fant på. Rart du syns dette er kødd når jeg spør om hjelp fra folk
Anonym bruker
"Bred Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kontakt barnevernet. Be om noen å snakke med. Jeg angrer på at jeg ikke gjorde det. Hilsen en på over 30 år.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kontakt barnevernet. Be om noen å snakke med. Jeg angrer på at jeg ikke gjorde det. Hilsen en på over 30 år.
Vis hele sitatet...
Hahaha, dummeste forslaget. Hva forventer du skjer da? Gå til barnevernet fortelle du holder deg med 20 åringer i en alder av 14 år og ruser deg på tunge rusmiddler? Hun vil bli plassert på instutisjon, hvor hun igjen bare møter flere som ruser seg.


Oppvokst i de jævla barnevernsinstitusjonene, alt fra akutt rus-instutisjon hvor man er 100% innelåst, til omsorgssvikt Instutisjoner med all friheten en tenåring kan drømme om, samt lommepenger som gikk rett på rus.



Barnevernet er å holde seg langt unna i din situasjon.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Hahaha, dummeste forslaget. Hva forventer du skjer da? Gå til barnevernet fortelle du holder deg med 20 åringer i en alder av 14 år og ruser deg på tunge rusmiddler? Hun vil bli plassert på instutisjon, hvor hun igjen bare møter flere som ruser seg.


Oppvokst i de jævla barnevernsinstitusjonene, alt fra akutt rus-instutisjon hvor man er 100% innelåst, til omsorgssvikt Instutisjoner med all friheten en tenåring kan drømme om, samt lommepenger som gikk rett på rus.



Barnevernet er å holde seg langt unna i din situasjon.
Vis hele sitatet...
LALLIS.

Det finnes andre tiltak enn dårlige institusjoner, for eksempel fosterhjem, fastlege, psykolog, sosialarbeider, kommunale enheter og så videre. I dette tilfellet ville selv et helt gjennomsnittlig inkompetent sted sannsynligvis vært en forbedring for både psykisk og fysisk helse. Mtp. at vi snakker om et barn her tipper jeg oddsene for et lengre og bedre liv heller i favør av Bufdir foran en narkoman, halvpedofil overgriper.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
LALLIS.

Det finnes andre tiltak enn dårlige institusjoner, for eksempel fosterhjem, fastlege, psykolog, sosialarbeider, kommunale enheter og så videre. I dette tilfellet ville selv et helt gjennomsnittlig inkompetent sted sannsynligvis vært en forbedring for både psykisk og fysisk helse. Mtp. at vi snakker om et barn her tipper jeg oddsene for et lengre og bedre liv heller i favør av Bufdir foran en narkoman, halvpedofil overgriper.
Vis hele sitatet...
Det finnes andre tiltak ja, men instutisjon ville vært første tiltak hos en i slik situasjon som TS er i.

Var selv 13 første gang jeg havnet på instutisjon, og det var mindre alvorlig en TS sin nåværende situasjon. Faen hater barnevernet, verste systemet jeg har vært borti, 6 år med et rent helvete. Hadde aldri havnet borti annet en hasj hadde det ikke vært for barnevernet.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Det finnes andre tiltak ja, men instutisjon ville vært første tiltak hos en i slik situasjon som TS er i.

Var selv 13 første gang jeg havnet på instutisjon, og det var mindre alvorlig en TS sin nåværende situasjon. Faen hater barnevernet, verste systemet jeg har vært borti, 6 år med et rent helvete. Hadde aldri havnet borti annet en hasj hadde det ikke vært for barnevernet.
Vis hele sitatet...
Må si meg enig her, rusbrukere startet når jeg var innlagt på en type instutisjon med andre ungdommer. Jeg var en uskyldig jente som så vidt hadde prøvd alkohol helt til jeg ble kjent med folkene der. Verste som har skjedd meg
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Må si meg enig her, rusbrukere startet når jeg var innlagt på en type instutisjon med andre ungdommer. Jeg var en uskyldig jente som så vidt hadde prøvd alkohol helt til jeg ble kjent med folkene der. Verste som har skjedd meg
Vis hele sitatet...
"Bekymret villsvin" ser du der? Hva var det jeg sa?


Fuck barnevernet, fuck narkotika, fuck deg, fuck meg, fuck alle! Men fuck barnevernet mest. Så er vi på god vei allerede her.


TS, du tok et voksent og uklokt valg i å ruse deg, nå må du ta et voksent og klokt valg i å slutte å ruse deg, det er ikke så vanskelig, det er sikkert kjedelig, men det er ikke umulig.


Og om du ønsker å forsette å ruse deg er det ditt valg, og vi kan ikke gjøre noe med det. Men om du skal forsette å ruse deg, vennligst la det bli rundt mennesker du stoler på og mildere stoffer som hasj, alkohol, MDMA(under trygge omgivelser og fornuftige doser)



Peace!
Anonym bruker
"Bred Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ønsket ikke og krenke noen, men jeg forstår at barnevernet er et sårt tema for mange.

Jeg tror trådstarter burde snakke med en "voksen" og en "profesjonell" slik at hun kan få perspektiver på hva som er sunt, hva som er usunt og hvorfor hun eventuelt handler slik hun gjør. Det trenger ikke å være barnevernet, men jeg tror hun trenger hjelp.

Hun trenger jo ikke å legge alle kortene på bordet med en gang.
Anonym bruker
"Ergerlig Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Barnevernet var til hjelp for meg en gang i tida og fucka ikke til noe. Bare var der på noen samtaler etter at helsesøster på skolen meldte bekymring. Fastlegen fulgte opp videre og hu var sånn "jaja tenk på meg når du vil ruse deg da og tenk på hva jeg ville sagt til deg". Ga aldri noe problemer

Noen bør du snakke med ihvertfall. Det fins noen anonyme rustelefonlinjer og NA møter for anonyme personer med rusproblem som også hjelper for veldig mange.
Først og fremst er det viktigste for deg å bytte omgangskrets og ikke nødvendigvis å bli fortalt gang på gang at det ikke er bra det du driver med for det vet du allerede
Ville det vært et alternativ å flytte til faren din?
Mine foreldre ble skilt da jeg var rundt 10 år, og det var til å begynne med delt samvær. Beklageligvis for meg kan jeg være litt lat, og etter hvert var det mer beleilig å være hos mamma/stefar, for da bodde jeg innen gangavstand til ungdom- og VGS. Dessverre bød ikke dette på de beste oppvektsvillkårene.

Mamma var (er) en samler, og jeg vokste opp i skitt. I en periode ville jeg bare bo i fosterhjem. Mamma var manipulerende, og fikk meg til å tenke at det ville vanskelig å være tenåringsjente hos pappa. Samtidig hadde pappa en kjæreste jeg ikke gikk overens med. Barnevernet var involvert, uten at noe skjedde. Selvfølgelig ikke, når de annonserer besøk, som ga henne tid til å vaske og rydde. La oss heller ikke glemme et barn sin uforståelige og udødelige lojalitet til foreldre.

Det var mye dritt, orker ikke nevne alt, men så mye kunne vært bedre om jeg hadde vokst opp hos pappa. Tror jeg - man kan aldri vite helt sikkert.

Uansett, det høres ut som et miljø du burde komme deg ut av, og jeg håper du gjør det.
Sist endret av litekreativt123; 20. juli 2022 kl. 22:53.
Gutta du henger med er ekstreme tapere, hvorfor tror du at de henger med noen under 16 når de er over 20 selv? Hold deg til bønna (helst ikke d heller) og kutt kontakten. Heng med folk på ditt eget kull.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av 6ix9ine xx Vis innlegg
Gutta du henger med er ekstreme tapere, hvorfor tror du at de henger med
noen under 16 når de er over 20 selv?
Vis hele sitatet...
Jeg tror et sjokkende høyt antall voksne menn kunne funnet på ha sex med en 14-15 åring hvis anledningen bød seg
og det ikke ville fått noen konsekvens for de selv.

I et faglig perspektiv ville dette heller ikke vært sammenlignbart med pedofili. I den alderen har man utviklet de typiske
trekkene menn vanligvis tenner på, bryster, rompe, hofter, i motsetning til pedofile som tenner på fraværet av pubertal utvikling.

Felles for de fleste av de er nok også at dette ikke er noe de ville innrømmet eller snakket om, så dere trenger sende inn et ras
med svar om at dere aldri ville gjort noe sånt.