Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 826
Jeg trenger en hobby. Og en del frustrasjon må ut. I min ungdom var jeg en liten pøbel med noe å bevise og det ble litt trøbbel.

Nå derimot er jeg voksen, i rusbehandling og trenger noe å fylle dagene med samt komme i bedre form. Tenkt mye på boksing eller thai boksing. Bare drevet med lagidrett før som hockey og fotball.

Noen som har noen tips til ålreite steder for helt nye og grønne hvor man blir tatt godt i mot og har gode lærere?
Om du bor i Oslo er nok Frontline en fin plass å prøve seg på. De har også en ukes gratis prøvetid.
Det kommer jo helt an på hvor du er i landet, men på generelt grunnlag kan man si det finnes gode fight-gyms i hele Norge. Alle av dem tilbyr også prøvetime og gratisperioder, så ta kontakt med et eller fler og avtal en time for å teste ut. Så får du se om gymmet er noe for deg.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Trådstarter
Ja skulle sagt jeg bor midt i Oslo på løkka
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Ja skulle sagt jeg bor midt i Oslo på løkka
Vis hele sitatet...
Frontline Muay Thai, Frontline Academy, Grip gym, Oslo Fight Center.
Burde være en god start