Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 8752
Hei,

Jeg er interessert i å finne bekjente med interesse for fotografi i Asker/Drammen/Bærum/Oslo området.

Det har seg bare slik at de jeg kjenner ikke har samme hobby, så det hadde vært bra å bli kjent med folk som deler samme lidenskap

Jeg driver for det meste med naturbilder, men prøver meg på mange andre sjangre.

Hadde vært bra å bli kjent med flere man kan dra ut og ta bilder med, dele erfaringer med etc.

Her er profilen min på insta, så dere kan se hva jeg driver med:

https://www.instagram.com/perfectmrmax/ (håper at det ikke blir sett på som en reklame for profilen)

Sleng gjerne inn en pm her, eller på insta hvis det er interessant
Håper du finner noen her inne, men jeg var ute på en lignende jakt selv for ikke så lenge siden! I tillegg til å spørre her så tipser jeg deg til å sjekke ut facebook-grupper, fotofagskoler som holder utstillinger og kanskje til og med gjøre deg kjent med lokale fotografer og finne facebook-sidene deres så du kan sjekke ut hvem som følger dem samt. eventuelle arrangementer og kurs.
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Håper du finner noen her inne, men jeg var ute på en lignende jakt selv for ikke så lenge siden! I tillegg til å spørre her så tipser jeg deg til å sjekke ut facebook-grupper, fotofagskoler som holder utstillinger og kanskje til og med gjøre deg kjent med lokale fotografer og finne facebook-sidene deres så du kan sjekke ut hvem som følger dem samt. eventuelle arrangementer og kurs.
Vis hele sitatet...
Skal prøve å sjekke ut det også

Litt off-topic, men tar gjerne imot tips om fotoklubber i samme område som har et eget studio man kan benytte seg av.
Sist endret av inferno1296; 16. januar 2021 kl. 16:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.