Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3470
Jeg fikk noen norske 2 mg rivo i da. Tok først to også to til, merker de godt,men det er noen som mangler. Kan det være så enkelt at jeg pleier å røyke i tillegg og det har jeg ikke gjort nå?

Jeg har spist 5-15 mg vival de siste 3 år så er vant med benzo
Altså du har knasket 8mg Rivotril? Uten at jeg er helt sikker så tilsvarer det rundt 80mg Vival. Du er mest sannsynlig kraftig påvirket og bedømmelsekraften din er i tillegg nok veldig svekket. Det spesielle som noen opplever under Rivotril-rus er nettopp det du beskriver her: Du sier du vil oppnå høyere rus, men tingen med Rivo's er ofte at du mister innsikten til å skjønne hvor rusa du egentlig er. Du har nok fått mer enn nok allerede, plutselig er du på glattcelle å husker ingen verdens ting. Det kan gå bra og det kan gå helt galt.

Bare les her på freak. Er ganske mye sprøtt folk har fått seg til å gjøre under denne rusen.

Rivotril er vel 7-10 ganger sterkere enn Valium/Vival i tillegg så mister du hemninger i større grad. Ta det MEGET forsiktig!
Sist endret av Pentiax; 30. august 2018 kl. 16:06.
Rivotril og amfetamin er to av de som er mest kjent for at man ikke oppfatter at man er ruset, rivotril skal du være ekstra forsiktig med - en kombo av de to og du kan fort havne i VG
Det har du rett i Marriese. Glemte å nevne at du må for all del ikke blande med alkohol. Da er du i stand til hva som helst, det er kjent som en solid voldskombo.

Jeg har bevitnet en venn under Rivotril rus og alkohol der siklet rant bare ut av kjeften hans mens han prata og sa han ikke følte seg så rusa. Andre har sovna av på naboens trapp i boxeren med nevene full av blod uten å huske hvorfor.

Må bare advare om dette siden det virker ikke som du har lest noe om det bortsett fra at det er en benzo.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sist jeg tok rivotril, skulle jeg "bare ta 1-2 tabletter 2mg pr stk", evt dele de opp, mot angst. Før jeg skjønte at det hadde gått en uke siden jeg spiste de to, og tydligvis 48 stk til, hadde jeg i mellomtiden valset i snøen, blitt funnet og uttrykte til helsepersonell at jeg ville dø, fryse ihjel.(Jeg vil da for faen ikke dø!)
Inne på sykehuset skal jeg tydligvis ha virket så truende(uten grunn) at de ikke turte ha meg der. Gjett hvor jeg endte opp? Glattcella

Min anbefalning er å holde seg til helvete unna den driten, det har iallefall jeg gjort, etter å ha forsøkt selvmord ute i snø lettkledd for å fryse ihjel, for der og da ville jeg tydligvis bare dø. Det skjønner jeg ikke som edru, og ser meg selv som svært heldig som ble funnet i tide! Jeg vil jo ikke dø, jeg elsker livet. Rivotril er noe faenskap.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har aldri likt rivotril, har fått ekte norske utskrevet av lege/sykehus for mangen år siden når jeg var rusmisbruker, men jeg følte aldri at jeg ble ruset av de, ble egentlig bare hissig og aggresiv på de. Så jeg har aldri forstått "Hypen" rundt de, hvorfor alle narkiser absolutt vil ha de. Og viss det er slik at man er ruset uten at man faktisk kjenner/opplever at man er ruset, hva faen er vitsen da? Hele vitsen i etter min mening er jo å kjenne at ting faktisk funker da..eller? Jeg foretrekker sobril, valium eller xanor, der kjenner jo man at det faktisk funker.
▼ ... flere år senere ... ▼
Tja medisinsk bruk så er de amazing. Til å ruse seg på de ikke så veldig ei venninne av meg tilbake i tid prøvde å smugle våpen fra Tyrkia til Norge på rivotril. Hun våknet på ett institusjon og husket ikke noe av det!

Jeg personlig liker rivotril for det varer lenge, muskelavslappende uten at jeg blir like sløv på de som valium, Xanax etc... De har vært gode for meg når jeg har vondt å må konsentrere meg, ADHD, autisme å smerter i musklene. Dette her er medisin... Alle piller er jo det men disse her er ekstremt unike. Fantastiske medisiner men utrolig dumt å misbrukes. Jeg føler meg normal å bra på rivotril det gjør kanskje ikke noen andre og spørs om de drikker alkohol og mikser med andre ting. Om du bare bruker det som medisin så er det virkelig en god medisin også
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg ble psykotisk av rivotril og drepte nesten familien min. politiet kom og kastet meg i glattcelle fikk akutt psykriatisk hjelp
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
tok et år før rivoen snudde seg mot meg i begynnelsen trodde jeg at jeg hadde funnet min medisin
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Som en gammel traver...har etter hvert gått over 20 år på metadon, har jeg fundert litt på hva jeg skal bruke for å finne litt ro og få en koselig kveld. Det er en del år siden sist jeg var bortpå noe som helst, men pga dødsfall I nærmeste familie trenger jeg en kveld med litt ro. Rivotril er noe jeg erindrer som bra, men har lest kommentarene og ble usikker. Har fått Imovane hos legen men ikke hentet, og har tilgang på Rivotril Xanor Apodorm og Valium men Valium har aldri hatt særlig effekt. Så nå tenker jeg å stikke bortom en bekjent å hente tre fire Xanor eller ett par Apodorm i stedet...eller utsetter det til jeg har hentet ut Imovanene som jeg har god erfaring med. Hadde helt glemt at Rivotril ikke gir særlig følelse av ro, som er det jeg trenger. Glad dette forumet finnes og glad for å se at det fremdeles brukes.
Altså... Selvom du har spist benzo med andre virkestoffer, betyr det ikke at toleransen din da gjelder alle typer benzo. 1-2 er mer enn nok. Jeg bruker halv, men det er fordi jeg blir ganske hissig hvis jeg tar mer om gangen. Jeg liker bare den angstdempende effekten
Med null eller lav toleranse kan jeg ta en halv Rivotril og noen dager i etterkant skjønne at jeg har vært påvirket i større grad enn jeg trodde i øyeblikket.

0,25-2mg er gode doser avhengig av hvor høy toleranse.

Bruker du ikke Rivo jevnlig holder en kvart eller en halv Rivotril i massevis og tro meg når jeg sier at du heller vil dø enn å bli avhengig og pådra deg abstinenser. Da må du virkelig betale noen feite renter.

Hilsen en som solgte glass med rivo og spiste 10-20 kryssere daglig på mitt verste. Er nok ødelagt for livet til en viss grad.
Sist endret av krystallkongen; 1 uke siden kl. 22:05.
Sitat av Friskus69 Vis innlegg
Jeg fikk noen norske 2 mg rivo i da. Tok først to også to til, merker de godt,men det er noen som mangler. Kan det være så enkelt at jeg pleier å røyke i tillegg og det har jeg ikke gjort nå?

Jeg har spist 5-15 mg vival de siste 3 år så er vant med benzo
Vis hele sitatet...
Her har du gått på deitt dop fella! Du er mest sannsynlig helt på tryne! Trur det ikke spiser mere
Paradoksalt nok resulterer større inntak av benzo i en følelse av å ikke være rusa, men folka rundt deg derimot merker godt forskjell om di kjenner deg.

1mg Rivo ~ 20mg Diazepam

5mg ~ 100mg

8mg ~ 150mg

Så at man føler seg oppegående og edru er et paradoks, som er vanskelig å forklare uerfarne brukere. Ta 2mg og kjenn etter hvor mye roligere og lite angst du egentlig har sammenlignet med før inntak.. Å ruse seg på Rivo skal jeg unngå.moralpreken om.men 20mg bør svinge godt i noen dager toleranse eller ei! 8-10mg også, men nå er det vel ikke folka rundt du skal overbevise men ditt ego Og konsekvensene som mest sannsynlig står i kø etter en rus på sterke Benzo! Du er herved advart ang dosering og konsekvenser av å være ukritisk, tidvis våken bevistløs!
Ikke rus deg på benzo, lær av mine feil