Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3368
Halla freaks! Jeg skal snart hoppe i strikk og jeg er veldig nærvøs for hoppet, ettersom jeg har litt høydeskrekk(ikke ekstremt, men føler meg ganske ukomfortabel når jeg er oppe i høyden). Er det noe god idé å ta f,eks 2mg riv før hoppet for å roe nervene. Vet at rivotril ikke er den beste benzoen når det gjelder angst, men ettersom jeg har noe liggende fra sist speed tur tenkte jeg kanskje jeg kunne bruke de til noe. Bare skrik ut om dette er en kjempe dårlig idé.
Oi beklager det dårlige innlegget.
Er nok ikke farlig men det tar litt tid før det virker.
Tror nok ikke det hjelper noe særlig heller
Sist endret av ID-Brikke; 20. mai 2016 kl. 20:34.
Jeg fant, jeg fant
AlbertEinstein's Avatar
I mine ører høres det ikke ut som det vil gi store problemer. Hvor stor angstdempende effekt 2 mg rivotril har i en sånn setting er jeg veldig usikker på, men om det er det du har for hånden så kanskje det vil roe deg ned litt. Xanor ville jeg heller gått for om jeg hadde muligheten, kort halveringstid og bruker mot panikkangst. Skyt meg gjerne om jeg har oversett noe her, men jeg tror på ingen måte det skal være noe farlig.
Forsvinner ikke litt av meningen med å hoppe i strikk hvis man må sløve ned nervene sine for å tørre å gjøre det? Er vel den redselen/adrenalin kicket som er selve pointet med det.
Mirage's Avatar
Trådstarter
Sitat av AlbertEinstein Vis innlegg
I mine ører høres det ikke ut som det vil gi store problemer. Hvor stor angstdempende effekt 2 mg rivotril har i en sånn setting er jeg veldig usikker på, men om det er det du har for hånden så kanskje det vil roe deg ned litt. Xanor ville jeg heller gått for om jeg hadde muligheten, kort halveringstid og bruker mot panikkangst. Skyt meg gjerne om jeg har oversett noe her, men jeg tror på ingen måte det skal være noe farlig.
Vis hele sitatet...
Takker for svar begge to! Har hørt at xanor er en killer når det gjelder angst, men vet ikke om jeg tørr å gå den veien... kanskje litt forsiktig, men en benzo-avhengighet er noe jeg absolutt ikke ønsker. Har egentlig bare riv av den ene grunn for å få sove etter noen netter med speed. Har noen av dere erfaring med rivotril som angstdemper? Jeg har bare brukt det for å få sove.

Sitat av A-tillah Vis innlegg
Forsvinner ikke litt av meningen med å hoppe i strikk hvis man må sløve ned nervene sine for å tørre å gjøre det? Er vel den redselen/adrenalin kicket som er selve pointet med det.
Vis hele sitatet...
Helt enig i det du sier, men tror kanskje ikke jeg klarer å gjennomføre det uten noe å roe meg ned på. Høres kanskje feigt ut, men sliter litt med høydeskrekk samtidig som det er noe jeg har veldig lyst til å gjøre.
Sist endret av Mirage; 20. mai 2016 kl. 20:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg har hoppet strikkhopp på ca 90 meter. Jeg er redd for å gå i stiger og generelt sett lite glad i høyder, men gjennomførte fint. Var jævlig nervøs og det føltes veldig unaturlig å hoppe fra ei bru ned mot en ellers sikker død. Du greier det sikkert fint uten, fortsett å press angsten helt til du har gjort hoppet. Syk følelse å vite at du gjennomførte uten å måtte ha noe for å hjelpe til! Føles enda litt bedre å skryte senere da.
Mirage's Avatar
Trådstarter
Sitat av Quasar Vis innlegg
Jeg har hoppet strikkhopp på ca 90 meter. Jeg er redd for å gå i stiger og generelt sett lite glad i høyder, men gjennomførte fint. Var jævlig nervøs og det føltes veldig unaturlig å hoppe fra ei bru ned mot en ellers sikker død. Du greier det sikkert fint uten, fortsett å press angsten helt til du har gjort hoppet. Syk følelse å vite at du gjennomførte uten å måtte ha noe for å hjelpe til! Føles enda litt bedre å skryte senere da.
Vis hele sitatet...
Høres ut som den beste idéen egentlig. Håper jeg klarer det! Ettersom det er typisk platåhøyder(feil skrevet?) jeg er mest redd for. Var alltid kidden som klamra seg fast til stupetårnet i svømmehallen(hehe).
Sitat av Fuglern Vis innlegg
Høres ut som den beste idéen egentlig. Håper jeg klarer det! Ettersom det er typisk platåhøyder(feil skrevet?) jeg er mest redd for. Var alltid kidden som klamra seg fast til stupetårnet i svømmehallen(hehe).
Vis hele sitatet...
Hype deg opp før dere drar, ha på fet musikk og forbered deg. Du kommer til å være nervøs, men det er alle som hopper. Handler om å holde frykten i sjakk og gjennomføre. Er som sagt helt konge følelse å ha gjennomført. Er en kul opplevelse å ha med seg videre og som gjør at det er enklere å gjennomføre andre ubehagelige hendelser senere. Om du taklet det hoppet takler du ganske mye annet også
Anbefaler deg å gjøre det uten beroligende. Strikkhopp er en nær døden-opplevelse, og følelsen du får etter å ha hoppa er helt amazing! Mister nok mye av rushet med sløvende piller i systemet. Holdt selv på å pisse i buksa da jeg sto på kanten, men utrolig verdt det