Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 694
Fattern er glad i å fiske og trenger nå å skifte ut sine gamle sluk med nye mener jeg. Han har i flere år brukt denne type fiskesluk; Storm WildEye. Søkt litt på nettet(ja, også på ebay, men de har så lite av den typen fattern skal ha) og ser også at her i Norge ikke har så mye av disse igjen på hyllene. Hos utenlandske nettbutikker(usa) så ser jeg at de har de utvalgtene som faren min bruker, men ulempen er at de ikke eksporterer til europa...

Er det noen her som bruker denne typen sluk og vet hvor det er billigst å handle fra???



**Skulle denne tråden være feilplassert i dette forumet så beklager jeg.
Norske priser har ikke sjans. Selv norskproduserte sluker er billigere å kjøpe fra USA selv om man regner med frakt og mva, helt latterlig, men sånn er det visst.

Bruker du eks jetcarrier.no får du postadresse i USA og kan bruke dem som mellomstasjon for vanskelige nettsider/firma som ikke sender ut fra "the continental US".