Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 4285
Har akkurat prøvd cola'en kjøpt av fetter anton(gidder ikke å spesifisere mer pga av at jeg ikke vil bryte reglene på forumet her. Synes den funker bra, men har ingen cola erfaring fra før. Har prøvd sentralstimulerende som amf, men føler og tror at rusen er ganske annderledes. Derfor har jeg noen spørsmål
1.Er det noen andre som har prøvd den?
2 Hva synes dere?
3.Hvordan kjennes egentlig en god cola rus?

Kan vel også legge til at jeg føler meg ganske bra, så det betyr vel at cola'en ihvertfall er helt ok.

Håper ikke dette bryter med noen av forumets regler... Har spurt på DarknetVendorsNO, men der er det litt lite aktivitet.

PS: om jeg bryter forumets retningslinjer er det bare å slette innlegget mitt

Haha. Jeg skriver som et uvær så noe effekt har jeg ihvertfall.
Den subben finns ikke så det kan jeg forstå...
DarkNetMarketsNO
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Den subben finns ikke så det kan jeg forstå...
Vis hele sitatet...
Som vi ser så har det gått litt kjapt i svingene for Fuglern. Konkluderer med at colaen funket Har ingen erfaring med Fetter Anton, men har erfaring med cola i diverse renhetsgrad og det er subtilt de første gangene, for de aller fleste. Det er selvfølgelig doseavhengig, så om du tar nok og redoserer etter 30 min ish så skal du merke det ganske heftig. GL HF og lytt til kroppen din
Mirage's Avatar
Trådstarter
Har tatt to øl nå... for å kjenne på kombinasjonen cola og alkohol. Jeg har dessverre inntatt 2mg rivotril tidligere på dagen, så jeg synes jeg burde være litt forsiktig med akoholen. Rusen er ganske digg... gleder meg til neste stripe. Uheldigvis har jeg ikke så mye .
Sitat av Fuglern Vis innlegg
gleder meg til neste stripe. Uheldigvis har jeg ikke så mye .
Vis hele sitatet...
Det er grunnen til at jeg holder meg unna etter mange kvelder med nesa mot speilet. Koster ganske mye med en cola kveld for det er jævlig kjedelig å ha for lite! Blir liksom ikke nok før det er for mye Blir mange morsomme minner da, så kan ikke si jeg angrer så mye.
This is bat country!
gregory's Avatar
Du har nok fått prima vare. Kjøpt MDMA av han flere ganger, renere vare skal du lete lenge etter.
Kokain er ikke så fett som du ser i filmer. Du føler deg bare ganske bra. Kan få følelsen av at ''dette er intenst'' hvis du har god cola. Adrenalinet har skyld i det.
Enemy of the snut
Har nylig inntatt (mest sannylig samme sort hvis du har investert nylig?) kola selv fra samme vendor, har ikke fått gjort en renhets-test enda, men ifølge feedbacken på siden hans er flere som synes den både er bra og ganske god! Men som Relevant sier kan det skyldes adrenalinet, men effekten kommer fort ved nasalt inntak. Som sagt har jeg ikke fått testet renhets-graden enda, men flere sorter er desverre utblandet her i landet, uansett hov rent det skal være ifølge vendor.. Men som gregory sier kan det være prima vare bare skriv til vendor for å forhøre deg om kvalitet eventuelt ta en renhets-test Har selv inntatt en 1 stripe til nå (blir nok flere), skal på idag om noen timer og tenker da å ta Modafinil for å få skjerpet hjerne samt god fokus (håper dette er en grei kombinasjon og ikke farlig kombinasjon siden Modafinil er et legemiddel for narkolepsi og kola et rusmiddel.. Har noen erfaring om dette er en dårlig kombo eller farlig forresten?

Til TS' siste spm nr 3; god cola-rus skal gi økt selvtillit samt behagelig følelse fra nese og ned (ikke helt til mageparti men halsparti ihvertfall)

Hvis dette innlegget bryter med reglene kan moderator(er) og/eller crew slette innlegget;p ville bare dele min erfaring siden TS spør
Mirage's Avatar
Trådstarter
Sitat av rallynor Vis innlegg
DarkNetMarketsNO
Vis hele sitatet...
Det var den sida jeg mente ja... beklager feilen.