Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1198
Hehe, er på utkikk etter noen gode nostalgia filmer fra barndommen.

De jeg selv kommer på i farta er
Flåklypa
Løvenes Konge
Jakten på nyresteinen
Gutten og jernkjempen
Må nok bli alle olsen banden filmene alltså. Er noe spesielt med dem
og ellers gammle james bond filmene.
Sist endret av SRB; 17. april 2012 kl. 00:41.
Husker jeg var jævlig glad i "Langbein og sønn", i mine yngre dager. Tror jeg så den filmen over 100 ganger gjennom mine glansdager.
Pinocchio, en strålende Disney film med historie fra 1800-tallets Italia. Filmen inneholder mange 'harde' sener og er nokså hard kost for barn da den inneholder både alkohol (dop) og pengegriske jøder. En gutt som bare vil være en gutt, med ender opp i en 'fornøyelsespark' fra helvete. Enda bra at den er amerikask og har en snill ending. En veldig hard film med et sterkt budskap. Litt rart at dette skal være en barnefilm da den i 'riktige' hender blir denne omtalt som ren propaganda. Selv synes jeg det er et veldig godt stykke film. Synd Disney lager slike verk enda.

"Det er ingen tråd som holder meg .." ?
Sist endret av Prognisse; 17. april 2012 kl. 00:52.
Syns American Graffitti er ganske bra jeg da...
Magic Adventures of Mumfie og Sesam Stasjon!
Sist endret av Plastikkposn; 17. april 2012 kl. 01:03.
Toy Story (1'ern), Aristokattene, 101 dalmatinere, Jungeldyret Hugo, Oliver og Gjengen... noen jeg kommer på i farta.
Det finnes tråder om dette fra før. Søk.