Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1207
Hei, jeg skal kjøpe ett nytt gamingheadset for under tusenlappen. Det må ha surround, god mic og de må være komfortable (helst over ear). God bass er ett pluss.

Har sett på disse to:
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=744346
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=649032

Hvilket er bedre? Noen andre dere anbefaler? Takk
Sist endret av Faztie; 2. april 2012 kl. 01:20.
Logitech G35!
damn, Siberia v2 er blitt billig, 50%. Noen som vet hvor lenge slike tilbud varer på komplett?
Logitech G35 som er med ledning eller Logitech g930 som er trådløs! God mic, surround 7,1 , blokkere alt lyd utenfra. Headsett med kvalitet. Er litt dyrt nå siden de selger full pris nu på nettbutikkene. Komplett bruker ofte å senke disse headsettene billigere. Den med ledningen G35 ligger vanligvis på 700 kroner ved salg og den med trådløsen G930 havner på 800-900 kroner. Skulle du velge mellom disse to så gå for G930!

Jeg har begge, men bruker mest G930 siden den er trådløs. Ledningen på G35 er litt plagsomt siden den er ganske stivt og hard og føler at den er litt i veien.
Sist endret av Gulingen; 2. april 2012 kl. 01:25.
Trådstarter
15 0
Sitat av Nanarayo Vis innlegg
Logitech G35!
Vis hele sitatet...
Joa, bra headset det. men de to andre er begge på tilbud til halvparten av G35, og jeg tror ikke det er dobbelt så bra.
Sitat av Faztie Vis innlegg
Joa, bra headset det. men de to andre er begge på tilbud til halvparten av G35, og jeg tror ikke det er dobbelt så bra.
Vis hele sitatet...
Vent et par uker og G930 er på tilbud igjen.
Jeg har G930 og jeg syns det er helt topp. Jeg får ofte kommentar at mic'en min er krystallklar og uten skurr/dur/"autotune" når jeg snakker med folk over Skype, Ventrilo osv. Anbefales åå det sterkeste, selv om det er dyrere.

Hadde StarCraft 2 Banshee headsettet til Razer, men det havnet i søppelet etter 3mnd da det sluttet å virke skikkelig (cola uhell). Var fornøyd med det og, men syns Logitech'en min er bedre.
Sist endret av Jay-O; 2. april 2012 kl. 11:17.
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
damn, Siberia v2 er blitt billig, 50%. Noen som vet hvor lenge slike tilbud varer på komplett?
Vis hele sitatet...
For vår skyld! Ikke kjøp enda et V2. D:
Corsair! har første generasjon selv, og er GODT fornøyd med det.
tråkket på mic controlloeren et par ganger, og fungerer fremdeles utmerket.

For all del. gå for det headsettet. og det er 50mm membraner i stedet for 40mm som er "standard".
Trådstarter
15 0
Hvis vi ser vekk fra G35 og G930. Hva er det da og anbefale?
Jepp foreslår g930, er nok et av de beste trådløse headsettene og har god bass og god mic
Valgfri brukertittel
Nygaard's Avatar
Shit. Nå fikk du meg til å bestille et Siberia jeg er litt usikker på om jeg egentlig trenger :/
Hei, låner tråden litt.
Har en tendens til å ødlegge mine headsett innen en mnd. Tenkte derfor på å kjøpe et trådløst headsett så jeg slipper og nappe ut ledningen eller å kjøre over den med stolen.
Er det noen gaming headsett for pc som er trådløse og bra? Ledning vs trådløs, hva er fordeler/ulemper?
Tipper at det er mange som kommer til å foreslå G930, men er det noen andre headsett som kan måle seg med pris/kvalitet?

Setter pris på svar.
Ikke kjøp Siberia headsetet. Har prøvd både det, Corsair 1500 og G35. Corsair vinner overlegent.