Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  73 6074
Jeg skrudde på Spotify med en gang jeg kom hjem i dag, og hørte en mann begynne å snakke om at han ville ha "personal info" og sånn. Så begynner det en sakte saksofon å spille i bakgrunn. Har hørt noen andre har samme greia.. noen som vet hva det er og hvordan jeg får fiksa det?
4:20 all day
Nuddel's Avatar
hæ? titegn
Spotify fattigmann version reklame-mode?
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Det var en annen dude på face som også prata om noe jazzgreier i bakgrunnen på sanger.
Premium <3 Er flere av kompisene mine og som sliter med det samme :P
Noen som har noe peiling på hva jeg skal gjøre for å fjerne det? Føler Spotify "krever" at man kjøper Premium nå.. går over til WiMP hvis dette fortsetter.
Sitat av ComaAmerica Vis innlegg
Noen som har noe peiling på hva jeg skal gjøre for å fjerne det? Føler Spotify "krever" at man kjøper Premium nå.. går over til WiMP hvis dette fortsetter.
Vis hele sitatet...
Er det så mye å forlange, synes du?


Spotify <3
Faen så irriterende... Fikk det før idag jeg også!
Noen som vet hvordam man fjerner det?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av fishfuze Vis innlegg
Faen så irriterende... Fikk det før idag jeg også!
Noen som vet hvordam man fjerner det?
Vis hele sitatet...
Man slutter å være en gnien tater og betaler for en tjeneste man synes er verdt å bruke.
Spotify er verdt å betale for. Har selv Premium til Februar 2013!
Utrolig digg at noe så bra finnes, og det er faktisk utrolig billig.
Jeg pleier å ha premium månedsvis, men er blakk for øyeblikket. Jeg bruker nok WiMP frem til neste lønning tho
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Spotify er verdt å betale for. Har selv Premium til Februar 2013!
Utrolig digg at noe så bra finnes, og det er faktisk utrolig billig.
Vis hele sitatet...
Er så hjertens enig med deg!

Eneste som er litt skuff med spotify er at det er mange sanger de ikke har.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Man slutter å være en gnien tater og betaler for en tjeneste man synes er verdt å bruke.
Vis hele sitatet...
Nå er det vel strengt tatt jeg og ikke du som bestemmer om jeg synes det er verdt å betale for?
Sitat av fishfuze Vis innlegg
Nå er det vel strengt tatt jeg og ikke du som bestemmer om jeg synes det er verdt å betale for?
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke synes det er verdt å betale for, hvorfor bruker du det da på en mode som er utrolig ubrukelig?
Kan ikke se for meg at noen kan være tilfreds med å høre en sang maks fem ganger..
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av fishfuze Vis innlegg
Nå er det vel strengt tatt jeg og ikke du som bestemmer om jeg synes det er verdt å betale for?
Vis hele sitatet...
Hvis du velger å bruke en tjeneste som er valgfri betalbar og skal klage på at du opplever ting som brukere som betaler for tjenesten ikke opplever så må du jo synes at tjenesten er verdt å bruke, og er den verdt å bruke er den verdt å betale for.

Hvis ikke ville du sluttet å bruke tjenesten.
Gå over til Grooveshark heller
Kanskje jeg ikke viste at det var kun det at jeg ikke hadde premium?
Jeg lurte på hva det var/hvordan jeg kunne fjerne det da jeg ikke viste at det var fordi jeg ikke hadde premium.
Er ikke alle som har råd til det...
Jeg vet ikke hvorfor folk klager på at Spotify er dyrt når du praktisk talt får sangene der på data og støttede mobiler (Som er begynt å bli en ganske gigantisk andel av markedet) i 320kbps på data, og afaIk, 3.333 sanger i 192kbps på mobil. De som fremdeles påstår at dette er dyrt burde begynne å kjøpe CD'er eller sanger på iTunes og se hva dyrt faktisk er.
99 kr i mnd er fryktelig mye penger..
Dyrt for en 13åring uten fast inntekt er ikke det samme som dyrt for en person over 18 med fast inntekt?
Sist endret av fishfuze; 29. februar 2012 kl. 19:26.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av fishfuze Vis innlegg
Dyrt for en 13åring uten fast inntekt er ikke det samme som dyrt for en person over 18 med fast inntekt?
Vis hele sitatet...
virker jo som de fleste ungene idag utenfor belastede hjem får alle penger de trenger uansett.

99kr er såvidt en middag uansett, som 13 åring tjente jeg jo 3500,- i måneden som avisbud.
spør mor om lommepenger/vask huset
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Weedman420 Vis innlegg
99 kr i mnd er fryktelig mye penger..
Vis hele sitatet...
for en slik tjeneste? Nei
For normale mennesker med mobiltelefon og de utgiftene det medfører? Nei
For noen som har råd til pc? Nei.
Skuffende få som bruker Grooveshark her syntes jeg. De har det aller meste av musikk rett i netleseren, og det er gratis uten lydreklamer.
WiMP? Sjupadup
Løsning(?): http://community.spotify.com/t5/Acco...p/11957/page/5
Sist endret av ochin; 29. februar 2012 kl. 19:51.
Sitat av Weedman420 Vis innlegg
99 kr i mnd er fryktelig mye penger..
Vis hele sitatet...
100 kroner er ikke mye for en 2 åring engang.
Sitat av fishfuze Vis innlegg
Dyrt for en 13åring uten fast inntekt er ikke det samme som dyrt for en person over 18 med fast inntekt?
Vis hele sitatet...
Har hatt Spotify Premium siden jeg var 12.

-Foreldrene mine taklet ikke mere reklame :3 (Hørte på høy musikk, reklame mellom hver sang)
Sist endret av Fekillix; 29. februar 2012 kl. 19:53.
Bare blokker ip-en til http://www.verdensfinestestillingledig.no/jakten i host filen, lokkert i Cwindows\system32\drivers\etc\ eller %systemroot%\system32\drivers\etc\
Sist endret av sindreberg; 29. februar 2012 kl. 21:08.
Spotify VAR verdt å betale for. Når artistene forsvinner fra Spotify og eg må bruke to løsninger, så betaler eg heller for den som gir meg det eg vil ha. Og det er pr i dag ikke Spotify.
Bu fuckings hu. 99,-/mnd for millioner av sanger tilgjengelig uansett hvor du er i verden er ikke akkurat noe å klage over.
Dette må jo være verdens beste reklame! Utrolig god humor i den XD
Cheez Doodles
Osteper's Avatar
Haha sliter med samma greiene, ler meg skakk ihjel av den saksofongreia
Sitat av fishfuze Vis innlegg
Kanskje jeg ikke viste at det var kun det at jeg ikke hadde premium?
Jeg lurte på hva det var/hvordan jeg kunne fjerne det da jeg ikke viste at det var fordi jeg ikke hadde premium.
Er ikke alle som har råd til det...
Vis hele sitatet...
ikke alle som har råd til spotify nei, men cola skal en ha. Skip 2 cola i uka så ha du råd til spotify
Cheez Doodles
Osteper's Avatar
Sitat av sindreberg Vis innlegg
Bare blokker ip-en til http://www.verdensfinestestillingledig.no/jakten i host filen, lokkert i Cwindows\system32\drivers\etc\ eller %systemroot%\system32\drivers\etc\
Vis hele sitatet...
Hva er Ip'n da? Finner den ikke
Sitat av Fekillix Vis innlegg
Har hatt Spotify Premium siden jeg var 12.

-Foreldrene mine taklet ikke mere reklame :3 (Hørte på høy musikk, reklame mellom hver sang)
Vis hele sitatet...
Hadde heller spandert på deg et headset..
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Hadde heller spandert på deg et headset..
Vis hele sitatet...
Må jo ut med minst 3000 for et bra headset..
Sitat av Apedop Vis innlegg
Må jo ut med minst 3000 for et bra headset..
Vis hele sitatet...
Ja helt klart, en MÅ ut med 3k for et bra headsett for en på 12 år, uten tvil, helt enig.
Bare før inn en ugyldig ip adresse som for eksempel 172.16.10.10.
Var ei venninde som nettop spurte meg om hjelp til å endre hosts filen hennes da hun hadde funnet følgende beskjed en plass.
This problem only concern Norwegian IP addresses. Its a flash ad from kunnskapsdepartementet running in the background.
The ad is referring to http://www.verdensfinestestillingledig.no/jakten
To remove it, just add verdensfinestestillingledig.no and www.verdensfinestestillingledig.no to your host file an enter an invalid ip address like 172.16.10.10.
Problem solved and a bad mistake from spotify and www.verdensfinestestillingledig.no
Vis hele sitatet...
Har ikke testet det enda, men det er vel verdt ett forsøk.
Har Spotify fått seg Beatles eller Pink Floyd nå, eller? ikke aktuelt for min del å betale før de kommer i hvert fall...
Sitat av møkk Vis innlegg
Var ei venninde som nettop spurte meg om hjelp til å endre hosts filen hennes da hun hadde funnet følgende beskjed en plass.

Har ikke testet det enda, men det er vel verdt ett forsøk.
Vis hele sitatet...
Hvorfor bare ikke endre til 127.0.0.1 så slipper du alt det styret med en ugyldig IP adresse? Langt tryggere med lokal IP til din egen PC.
Cheez Doodles
Osteper's Avatar
Yes, da funket det igjen.

Kan lage en kort og enkel oppsumering av hva du må gjøre for de som ikke skjønte:
1. Gå til C:Windows\System32\drivers\etc
2. Åpne den filen som heter "host" i f.eks notepad/notisblokk
3. Legg inn:
127.0.0.1 www.verdensfinestestillingledig.no
og lagre.

Voilà!
Sist endret av Osteper; 29. februar 2012 kl. 22:16.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Spotify er verdt å betale for. Har selv Premium til Februar 2013!
Utrolig digg at noe så bra finnes, og det er faktisk utrolig billig.
Vis hele sitatet...
Spotify er for faen i helvete ikke verdt å betale for. Du betaler hver måned kun får å streame musikk du lett kunne gjort fra youtube eller grooveshark. Det mangler massevis av musikk på spotify. Du eier heller ikke en dritt av musikken, så du vinner ingenting på det.
Det er som å lease. FUCK that. Største svindelen jeg har sett.
Sitat av Crème Fraiche Vis innlegg
Spotify er for faen i helvete ikke verdt å betale for. Du betaler hver måned kun får å streame musikk du lett kunne gjort fra youtube eller grooveshark. Det mangler massevis av musikk på spotify. Du eier heller ikke en dritt av musikken, så du vinner ingenting på det.
Det er som å lease. FUCK that. Største svindelen jeg har sett.
Vis hele sitatet...
Så du tror du eier musikken fra YouTube og Grooveshark? Har ikke prøvd Grooveshark så mye, men sånn jeg ser det er det nøyaktig det samme som Spotify, så veldig bra eksempel.
Du får heller ikke musikk av YouTube, du må laste den ned og det er like uvlelig som å laste ned sanger via torrents.
Når jeg betaler for Spotify får de hvertfall noe, og de ser at noen bryr seg og er villig til å betale for slike tjenester i fremtiden, sånn at fler folk vil satse på det og vi vil få enda bedre tilbud.
Spotify er genialt, og hvis du ikke innser det så er det ditt tap fordi du er så egoistisk at det er til å bli kvalm av.
Jeg har ikke noe imot at folk laster ned musikk ulovlig, jeg gjør det selv, men forskjellen er at jeg betaløer helt utrolig jævlig mye penger for band merchandise og CDer og Live DVDer i tillegg. Jeg kan ihvertfall føle meg bedre og jeg sitter igjen med mer enn deg.

Tror du jeg er dum? Tror du jeg ikke hører på musikk fordi det ikke er på Spotify? 95% av det jeg hører på er på Spotify, det som ikke er der.. gjett hva jeg gjør.. JEG LASTER DET NED ELLER KJØPER EN CD.. Helt utrolig vanskelig.
Hvis du synes Spotify er en svindel har du mange store overraskelser å møte i livet ditt, jeg hadde faktisk betalt dobbelt hvis jeg måtte. Og du kan faktisk betla e halvparten av prisen også, elle rhar du ikke råd til det heller?
Slutt å være så jævlig frekk mot de som faktisk hjelper samfunnet og betaler sånn at folk som deg faktisk kan fortsette å utnytte systemet.

BTW, jeg er glad nok i musikken jeg hører på at jeg er villig til å betale for den, hvis du ikke er det hører du garantert på feil type musikk.
Sitat av Crème Fraiche Vis innlegg
Spotify er for faen i helvete ikke verdt å betale for. Du betaler hver måned kun får å streame musikk du lett kunne gjort fra youtube eller grooveshark. Det mangler massevis av musikk på spotify. Du eier heller ikke en dritt av musikken, så du vinner ingenting på det.
Det er som å lease. FUCK that. Største svindelen jeg har sett.
Vis hele sitatet...
Alle de mangfoldige med tusen sangene jeg har lastet ned før, har jeg heller ikke eid.

Spotify er greit verdt å betale for, for DEN som bruker det.
Jeg selv er premiumbruker og er STORfornøyd. Mer en god nok kvalitet for mitt bruk, offline spillelister på telefonen. Dette er til og med MYE MINDRE knotete enn alt annet jeg vet om.
Installerer app på android, starter spotify.. voilà, musikk.

Jeg kan høre på mange tusen sanger i måneden for kun 99kr LETTVINT. Skulle jeg kjøpt CDer hadde vi jo snakket mange mange tusenlapper.
Laste ned og legge over blir fort MYE mer knotete og variert/ræva kvalitet.

Og dere som bruker Spotify uten å betale og "stikker til Grooveshark/Wimp ass!". GJØR DET! Spotify blir bedre uten leechere som dere.
Sist endret av MrCryptical; 29. februar 2012 kl. 22:29.
Sitat av v1ruZ Vis innlegg
Yes, da funket det igjen.

Kan lage en kort og enkel oppsumering av hva du må gjøre for de som ikke skjønte:
1. Gå til C:Windows\System32\drivers\etc
2. Åpne den filen som heter "host" i f.eks notepad/notisblokk
3. Legg inn:
127.0.0.1 www.verdensfinestestillingledig.no
og lagre.

Voilà!
Vis hele sitatet...
Funker ikke til meg.. er litt dum på dette, ehahe. Kan du gi en mer detaljert forklaring?
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Så du tror du eier musikken fra YouTube og Grooveshark? Har ikke prøvd Grooveshark så mye, men sånn jeg ser det er det nøyaktig det samme som Spotify, så veldig bra eksempel.
Du får heller ikke musikk av YouTube, du må laste den ned og det er like uvlelig som å laste ned sanger via torrents.
Når jeg betaler for Spotify får de hvertfall noe, og de ser at noen bryr seg og er villig til å betale for slike tjenester i fremtiden, sånn at fler folk vil satse på det og vi vil få enda bedre tilbud.
Spotify er genialt, og hvis du ikke innser det så er det ditt tap fordi du er så egoistisk at det er til å bli kvalm av.
Jeg har ikke noe imot at folk laster ned musikk ulovlig, jeg gjør det selv, men forskjellen er at jeg betaløer helt utrolig jævlig mye penger for band merchandise og CDer og Live DVDer i tillegg. Jeg kan ihvertfall føle meg bedre og jeg sitter igjen med mer enn deg.

Tror du jeg er dum? Tror du jeg ikke hører på musikk fordi det ikke er på Spotify? 95% av det jeg hører på er på Spotify, det som ikke er der.. gjett hva jeg gjør.. JEG LASTER DET NED ELLER KJØPER EN CD.. Helt utrolig vanskelig.
Hvis du synes Spotify er en svindel har du mange store overraskelser å møte i livet ditt, jeg hadde faktisk betalt dobbelt hvis jeg måtte. Og du kan faktisk betla e halvparten av prisen også, elle rhar du ikke råd til det heller?
Slutt å være så jævlig frekk mot de som faktisk hjelper samfunnet og betaler sånn at folk som deg faktisk kan fortsette å utnytte systemet.

BTW, jeg er glad nok i musikken jeg hører på at jeg er villig til å betale for den, hvis du ikke er det hører du garantert på feil type musikk.
Vis hele sitatet...
Du er en skikkelig horeunge du. Tror du det handler om at jeg ikke har råd til det? At jeg ikke kan betale noen enkle kroner hver måned? Virkelig?
Poenget mitt er at å betale for noe du ikke trenger å betale for, og deretter påstå at det er verdt pengene når det helt klart ikke er det er galt. Du sier jo selv at du laster ned musikk. Så hvorfor kaster du bort penger på spotify? Litt av et program du betaler for kompis.

Og forresten, takk for at du redder musikkverden med de få kronene du betaler i måneden. Tusen takk, hva faen hadde vi gjort uten deg? Naive unge.
Sist endret av Crème Fraiche; 29. februar 2012 kl. 22:35.
ragequit spotify'en din 2-3 ganger så funker det. (hvertfall for meg) : D
Sitat av ComaAmerica Vis innlegg
Funker ikke til meg.. er litt dum på dette, ehahe. Kan du gi en mer detaljert forklaring?
Vis hele sitatet...
Wow, virkelig?

Kan lage en kort og enkel oppsumering av hva du må gjøre for de som ikke skjønte VERSJON 2:
1. Windowsknapp+R
2. Skriv følgende: %systemroot%\System32\drivers\etc (edit; og for all del, trykk OK)
3. Høyreklikk på filen som heter "Host"
4. Velg "Åpne i"
5. Finn "Notisblokk" eller "Notepad" i listen.
6. Bla nederst i dokumentet og legg inn følgende tekst:

127.0.0.1 www.verdensfinestestillingledig.no

PS! Dette skal stå uten # foran.

Voilà!
Sist endret av MrCryptical; 29. februar 2012 kl. 22:35.