Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2004
Hei freaks

Er det noen av dere som har hatt erfaring med denne pillen?

https://imgur.com/a/UFgVyqR

Jeg har bestilt reagent test-kit for å finne ut hva det egentlig er, men er meganysgjerrig på hva dette er. Muligens 4-Aco-DMT? Erfaringer?

Mauren
Det ser ut som noe heavy trip shit hvertfall!
Det er 4-aco-dmt fikk 3-4 stk av disse da jeg bestilte noe på darkweb for 1 års tid siden. Skal sies at jeg aldri brukte testkit. Funker fjell vært fall.
Akkurat ja! Takker for svar da dere �� Jeg befinner meg akkurat nå oppe på et fjell, med nydelig utsikt. Tok å spiste denne istad, også tok jeg vare på biiittelite rester for å teste dette med reagent. Veldig nysgjerrig på om dette gir noe funk. Ill get back to you, friends!
Takk for det. Er skikkelig på bærtur nå ja! ��
har prøvd den med en an farge syntes den minnet om 2-cb
Muligens, hasjkake! Men er usikker på det! Har mange 2CB-erfaringer, men dette var noe helt annet. Turen på dette var langt dypere om det gir mening, så det får meg til å tenke 4acodmt, altså sopp! Hadde det hvertfall helt fortreffelig igår kveld, skikkelig godtur!
Jeg hadde 1 gram 2cb samme tidsrom som jeg hadde samme piller å det er definitivt ikke 2cb. Har mye erfaring med sopp å synes ikke de levde helt opp til det. Men mye dypere en 2cb som du sier. Gi enupdate når du har teset.
Sist endret av Passiv; 5. juni 2020 kl. 20:30.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde flere av disse og det er ikke 2cb. Det er heller ikke sopp, men hva det er kan jeg ikke si uten å være helt sikker. Artig var dem
Fikk låne Marquis av en kompis idag, og testen viste faktisk 4-Aco-Dmt som jeg trodde! Ekstremt artig stoff, anbefales!

Mauren
Takk for oppdatering! Har du erfaring med sopp? Isåfall hvordan synes du effekten er opp mot 4-aco-dmt? Jeg synes ikke effekten kunne måle seg med soppen selv om jeg absolutt må si jeg kjente det igjen. Mindre intenst,dypt og "organisk". Muligens fordi sopp inneholder flere virkestoffer?
Null stress det, Passiv.

Jeg har faktisk aldri prøvd sopp i naturlig form. Men jeg har spist masse 2CB, og det var en helt annerledes erfaring. Jeg skulle ønske jeg kunne sammenligne 4ACO’n med ekte fleinsopp, men ut ifra det jeg har lest meg opp på er at begge stoffene brytes ned til samme virkestoff, psilocin, i kroppen og skal visstnok være helt umulig å kjenne forskjell på. Kan jo hende at man føler en enda dypere tripp på sopp ettersom man får den følelsen av at det er naturlig.
Jeg har mye erfaring med sopp, både små doser og heroiske, å jeg kjente forskjell vært fall. Mulig for di sopp ikke bare inneholder Psilocin? Inneholder Psilocybin, og Baeocystin.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Fremmed Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som kan fortelle meg hva denne inneholder? Fikk den av en kompis som fiksa den "på plata". Den er lik på begge sider. Brukte pastill-eske til størrelsesammenlikning.
Bilder:
https://imma.gr/102383x3bf74
https://imma.gr/102382x57024