Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 3660
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei.. får noen år tilbake fikk jeg ordnet 50 blåvalium, jeg skulle fikk 49 og fyren fikk en for ordningsen. Sier seg selv jeg var borte da jeg ble klikk på han fordi jeg ikke fikk den siste blåvaliumen han hadde tatt for fiksen. Herregud

men i etterkant har jeg tenkt mer og mer, faen... jeg kunne vel dævva av det der? Hva tenker dere?
Var ung og dum og forholdsvis uerfaren, så nei, det gjør jeg ikke igjen
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok 100 på en kveld husker ikke di 5 neste dagene eĺlers helt fin
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Poppa 30 xanax en gang. Gikk helt fint, husker ingenting
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok 75 igår, nå vet jeg ikke helt hva som skjer
50?? 100? 75?? Gærninger ass
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Okay, da er jeg litt mer safe �� godt p se det er folk som er like ille/værre, og ikke bare meg!
Du kommer ikke til å huske bæret av noe før 72+ timer etter inntak

Ikke kjør bil, ikke slåss og plutselig ta livet av noen, ikke vær utro eller pul ei hore.

Drikk gjerne litt kaffe og vær snill og god mot alle Husk at du muligens snøvler litt og/eller snakker litt tregt, haha
Sist endret av krystallkongen; 21. mai 2020 kl. 00:08.
Jeg spiste 20 riv om dagen i en periode, så tror ikke det er noe problem.
Spørs veldig på toleransen, jeg spiste også ca 20 rivotril om dagen en periode. Hadde da skyhøy toleranse, man merker liksom ikke forskjell på 15-20-30. Rekorden er vell 60-70 rivotril i slengen etter jeg var så uheldig å Snorte opp ca 300mg 2cb jeg trodde var amfetamin...
Sist endret av Passiv; 21. mai 2020 kl. 09:50.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er jo absolutt ikke antall tabletter som har noe å si..
Tok engang og svelga hele rivotril glasset jeg kjøpte, 100stk rett i magen. Huske jeg satt på sofaen og så på The Walking Dead tror jeg det var, og for en eller annan grunn våknet jeg på gulvet en stund senere. Noen timer etterpå? Kanskje en dag etterpå? Ingen idé.
Benzo i seg selv skal en del til for å dø av, det er mer miksen med f.eks alkohol, andres stoffer eller om man havner i en ulykke grunnet pillene som først og fremst er faremomentet.

Jeg hadde selv noen skrekkopplevelser i yngre dager hvor jeg voknet dagen etter og flere brett med xanax var spist opp, mikset med blåvalium, alkohol og det som var.

En annen gang fant jeg en betjent liggende og skumme ut av kjeften grunnet for mange rivotril. Jeg ringte sykebil og aner ikke hvordan det utartet seg, men skal ha reddet livet hans i følge en veninde. Men om han hadde overlevd fint uten vet jeg ikke.
Sitat av Passiv Vis innlegg
Spørs veldig på toleransen, jeg spiste også ca 20 rivotril om dagen en periode. Hadde da skyhøy toleranse, man merker liksom ikke forskjell på 15-20-30. Rekorden er vell 60-70 rivotril i slengen etter jeg var så uheldig å Snorte opp ca 300mg 2cb jeg trodde var amfetamin...
Vis hele sitatet...
Hvordan opplevde du 300mg med 2cb? Er ikke det en helt ekstremt stor dose?
Sitat av GTAHQHD Vis innlegg
Tok engang og svelga hele rivotril glasset jeg kjøpte, 100stk rett i magen. Huske jeg satt på sofaen og så på The Walking Dead tror jeg det var, og for en eller annan grunn våknet jeg på gulvet en stund senere. Noen timer etterpå? Kanskje en dag etterpå? Ingen idé.
Vis hele sitatet...
Heller sånn fire dager etterpå

Shit..
Sist endret av Harek; 21. mai 2020 kl. 15:59.
Anonym bruker
"Redd Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pipestilk Vis innlegg
Benzo i seg selv skal en del til for å dø av, det er mer miksen med f.eks alkohol, andres stoffer eller om man havner i en ulykke grunnet pillene som først og fremst er faremomentet.

Jeg hadde selv noen skrekkopplevelser i yngre dager hvor jeg voknet dagen etter og flere brett med xanax var spist opp, mikset med blåvalium, alkohol og det som var.

En annen gang fant jeg en betjent liggende og skumme ut av kjeften grunnet for mange rivotril. Jeg ringte sykebil og aner ikke hvordan det utartet seg, men skal ha reddet livet hans i følge en veninde. Men om han hadde overlevd fint uten vet jeg ikke.
Vis hele sitatet...
Kan man dø av sobril + alkhol? Hvorfor er det isåfall så mye mer farlig?
Sitat av Knekkmael Vis innlegg
Hvordan opplevde du 300mg med 2cb? Er ikke det en helt ekstremt stor dose?
Vis hele sitatet...
Det var forferdelig, var hos en kompis når dette kjedde. Skjønte tvært etter at jeg dro stripa at noe var galt. Tok med meg hunden å tok raskt veien hjem, bodde heldigvis noen hundre meter unna, noe som kjentes ut som flere mil. Når jeg endelig var hjemme begynte jeg å peake å sto å fabler etter å sette nøkkelen i døra da alt begynte flyte sammen. Kom meg omsider inn å tømte i meg alt av resterende rivotril som var i glasset og la meg på soffan. Husker gardina på stua blafrer i vinden å det føltes ut som hele rommet "pulserte" inn og ut av meg i takt med gardina, vanskelig å forklare. Blacket ut en stund etter dette.

Edit: Hadde vært oppe et par døgn på speed i forkant av 2cben så var rimelig kokt i toppen fra før av. Bare glad det gikk så bra som det gjorde
Sist endret av Passiv; 21. mai 2020 kl. 16:59.
Tok 42 rivotril en gang, 5 dager med litt av og på hukommelse :P Ellers en veldig avslappet tid. Dette var uten toleranse og i noe kombinasjon med oppkvikkende, var utrolig surrete til en irriterende grad. Sånn går det når kompis skulle på avrusning og vi hadde en kveld og 2 glass som vi skulle prøve å tømme.. Glad den tida er over og jeg har et veldig mye mer restriktivt forhold til rus nå. Alt med måte, og den gangen var det ikke måte på
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
spiste 14 rivotriler en gang med 4 smirnoff ice. endte opp med å slå ned en kompis i byn. å spytet på politiet fordi at de tok rivo glasset mitt.
har spist 4 brett med norske gule valium er vel 25 på ett brett så 100 stk da ..
har tidlige hatt en ekstrem toleranse på slike rivo og xanor og.. jaja
Jeg spør bare fordi jeg faktisk lurer, hva er det dere tenker når dere tar slike doser?
Jeg hadde personlig vært pissredd av å blacke ut i 1 time, men her risikerer man vel omtrent flere dager helt blacka ut, hva er det som virker spennende/motiverende med det? Ikke noe moralisering altså, kun nyskjerrig
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
man mister kontrollen når man er ute på benzo jeg pleier å kjøpe inn rivo glass får å selge men om jeg tar 2 våkner jeg dagen etter med tumt glass og litt penger.
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som @pipestilk har nevnt allerede, skal mye til å ta overdose på benzo alene, uten noen annen form for cns dempere kombinert.
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Jeg spør bare fordi jeg faktisk lurer, hva er det dere tenker når dere tar slike doser?
Jeg hadde personlig vært pissredd av å blacke ut i 1 time, men her risikerer man vel omtrent flere dager helt blacka ut, hva er det som virker spennende/motiverende med det? Ikke noe moralisering altså, kun nyskjerrig
Vis hele sitatet...
For mitt eget tilfelle, så:

1. Jeg var veldig ung, typ 17-18
2. Jeg hadde allerede valium innabords, dermed tenkte jeg ikke så mye på risiko.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Meg og en venn spiste mellom 180-260 på en kveld. Lå og sov i 2 uker og når jeg våknet fikk jeg hjerte stans. Aldri overdriv bruken ekke vits ettersom man aldri får nok når man først har begynt uansett