Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1099
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
God dag, håper dere nyter solen freak.

Det er noen dager siden jeg konsumerte (iv) amfetamin. Føler meg ikke vell fysisk, hendene føles oppblåste ut, ganske hvite og stive, blodårene er jevla feite plutselig. Er dette tegn på noe farlig? Huden er ganske rød i trynet enda med tydelige blodårer på siden av pannen. Jeg har spist MYE mat og sovet men det blir bare verre..

Lurer på hvordan man merker blodpropp eller annet jævelskap. ?
Bor du alene? Har du folk som ser til deg?
Sist endret av Arex_x; 22. mai 2020 kl. 15:53.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Arex_x Vis innlegg
Bor du alene? Har du folk som ser til deg?
Vis hele sitatet...
Jeg bor alene, men er med kjentfolk denne helgen. Håper dette går over, kjenner noian kommer krypende. Hehe.
Ikke unormalt å bruke en del dager tilbake til normalen.

Amfetamin trekker sammen blodårene så nå som du ikke er påtent vil de utvide seg igjen og om du har drukket mye vann kan de bli enda litt større.

Huden min blir tørr og irritert av amfetamin. Eller bare tørr og dermed irritert. Kanskje derfor den er rød?

Tror det vil gå seg til ila. enda noen dager. Om ikke, oppsøk legevakt. Bilsertifikatet står da på spill.

Glhf
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Ikke unormalt å bruke en del dager tilbake til normalen.

Amfetamin trekker sammen blodårene så nå som du ikke er påtent vil de utvide seg igjen og om du har drukket mye vann kan de bli enda litt større.

Huden min blir tørr og irritert av amfetamin. Eller bare tørr og dermed irritert. Kanskje derfor den er rød?

Tror det vil gå seg til ila. enda noen dager. Om ikke, oppsøk legevakt. Bilsertifikatet står da på spill.

Glhf
Vis hele sitatet...
Takk for svar kongen, da satser jeg på det. Høres rimelig sannsynlig ut det du skriver, jeg er ikke noe speed freak så tenkte å høre. Dytta i meg ett gram på ett døgn så forklarer vel en del ..
Høres fornuftig ut, fra Krystallkongen der.
Kanskje du også kan sammenligne med andres erfaring fra samme type amf.
Mye rart de kan putte i amf. Og det kan vel kjennes en del når kroppen skal ta seg inn igjen.
Det går nok bra. Ta en valium,eller tre, kanskje?
Ts føler du deg stuka som faen i dagene etter??

Har sett flere som har reagert på samme måte den siste tiden. Mange tror de har fått blodpropp osv.
Jeg tipper det er noe stygg pepper ute å går for tiden, så dropp nåla. Ingen har dødd ennå, men pass på. Spesielt hvis det ligger mye grus igjen i mekket.
.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Alf Vis innlegg
Ts føler du deg stuka som faen i dagene etter??

Har sett flere som har reagert på samme måte den siste tiden. Mange tror de har fått blodpropp osv.
Jeg tipper det er noe stygg pepper ute å går for tiden, så dropp nåla. Ingen har dødd ennå, men pass på. Spesielt hvis det ligger mye grus igjen i mekket.
.
Vis hele sitatet...
Den var hvit og våt, jeg tørka den da det stinket aceton, den løste seg fint i vann, men noen korn var som du sa "grus". Bittesmå stein harde klumper jeg ikke fikk blanda ut. Men det var skikkelig god speed.

Takk for svar folkens