Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 8077
Velger og spørre dere freaks hva jeg skal gjøre.

Har en gjeng med såkalte bylokere etter meg som vil banke meg.

De har gitt meg 1 slag i trynet 1 gang før og forsøkt å få meg banket 1 gang til etter det.

De er typ 30 stykk og de banker folk helt uten grunn men bare pga de har lyst.

De er i alderen 14-17.

Han ene som banket meg har blitt anmeldt 30+ ganger og ingenting skjer.

De har banket ihvertfall 40 stykk.

Jeg bor i en liten by med 47000 innbyggere og de er alltid ute og noe som er dritt når Man må reise kollektivt.

Hva skal jeg gjøre?
Det som skjer må skje.. Ikke ta å gjør noe utav din karakter. Sloss hvis du må, løp hvis du kan.

Gå med en fin stein i lomma som tar passende form i henda. Du fant denne ute og ville ta den med hjem.

Det er forsvarlig å hugge noen til i ansiktet hvis de angriper deg i en gjeng og du vil ikke bli anmeldt for våpenbesittelse hvis politi finner den i lommen din /blodig i bakken etter slagsmål.

Du har lovt å forsvare deg selv. En stein i lomma gir mye sikkerhet, gjorde hvertfall det for meg. :S

Det suger å være offer min kjære freaker. Du er enten bytte eller jeger i gatene. Det er opp til deg hva du er.

Hvis du ikke vil delta så må du akseptere å være "pysete". Altså, hold deg unna. Unngå øyekontakt og folka generelt.

https://pasteboard.co/J1lShsX.jpg
Sist endret av colakork; 29. mars 2020 kl. 16:17. Grunn: Lite tillegg
Skulle til og si det samme hehe.
Får ikke anmeldt noe nå pga corona, prøvde for litt siden men fikk bare beskjed om at jeg måtte vente fordi alt er stengt.. Kan være annerledes da siden dette er vold og jeg ble svindla.
Lykketil! Håper det ordner seg
Først og fremst må jeg bare påpeke at man ikke er "pysete" hvis du ikke vil delta i et slagsmål alene mot 30 stykker. Jeg har vært i din situasjon selv.

Du må selv vurdere om du skal kontakte politiet, det er dessverre en sjanse for at de ikke kan gjøre så mye... Du har ikke noen I familien eller venner som kan stille opp for deg?
Prøv å skvær opp med fyren? Ring og spør hvorfor og om han kan la deg være?

Sier han nei eller noe lignende og politiet ikke gjør noe kan er mulighet være å kjøpe pepperspray, tazer eller noe annet lovlig. Utenom det så ville jeg startet med boksing eller bjj asap, da det hjelper deg å holde hodet kaldt i slike situasjoner.
Sist endret av tadada; 29. mars 2020 kl. 18:05.
Gjør som den største krigeren i universet en gang sa: Snu det andre kinnet til.

Evt kan du jo dra på med helt sinnsykt hosteanfall med en gang noen nærmer seg med knyttede never.
Du må heller ikke være redd for å ta tak i underleppa på en av dem og flikke den direkte ned mot bakken med all kraft før du kaster din stein på nærmest person.

Løp. Se etter gjenstander mens du løper. Forsvar deg selv og ikke tenk på konsekvens før etter du er trygg. Det er snakk om din frihet. Din rett til å gå i gatene.

"ring politi, anmeld dem"
-Har du fått dødstrusler på melding?

-Blitt banket opp i en godt opplyst plass med flere kamera?

-Flere vitner som har sagt de vil vitne for deg?

-De er en gjeng på 30(sikkert 5-10 egentlig) personer. De kan lett lure seg unna med mindre du svarer ja på alt dette.

Tenk, tommel inn i underleppa, pekefinger pakket på utsiden av leppe også flikk ned så fort du kan. Leppa revner og skaper panikk. Såret er ikke mer alvorlig enn et kult arr og masse blod. Det ser brutalt ut for alle rundt. - du må ikke være en sterk kar for å gjøre dette.

Vis at du og kan gjøre skade. Eller - vis at du er jævlig rask til bens..

Bare vær så snill, ikke la dem ta fram mobilen for å filme mens du kysser sko eller lignende. Det ødelegger deg og gjør ingenting i livet ditt tryggere. Ta heller en knukket nese og hjernerystelse.

Dette er det nærmeste du som person i 2020 Norge AS kommer til fiender. De vil deg ingenting godt og du burde ikke se på dem som mennesker men som fiender.
Sitat av tadada Vis innlegg
Prøv å skvær opp med fyren? Ring og spør hvorfor og om han kan la deg være?

Sier han nei eller noe lignende og politiet ikke gjør noe kan er mulighet være å kjøpe pepperspray, tazer eller noe annet lovlig. Utenom det så ville jeg startet med boksing eller bjj asap, da det hjelper deg å holde hodet kaldt i slike situasjoner.
Vis hele sitatet...
Mener du ulovlig? Pepperspray og tazer er ulovlig.
Jeg pleide å ta en sokk og legge noe hardt oppi som en stein, muttere e.l. fungerte greit det.
Sitat av ThinkpadX200 Vis innlegg
Mener du ulovlig? Pepperspray og tazer er ulovlig.
Vis hele sitatet...
Helst lovlig, ja.

Til alle dere som anbefaler han å sloss, man kan ikke sloss mot en gjeng.

Det er utrolig mye adrenalin og kaos i en slik situasjon, og det kan veldig fort gå veldig galt.

Det beste han kan gjøre er å trene en reell kampsport, bli kjent med hvordan det føles og være både defensiv og rolig mens han prøver å roe ned situasjonen.

99% sikker på det er mer frykt og angst inn i bildet enn realiteten krever i tillegg, så litt selvforsvar vil også senke ned nervene hans.
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Jeg pleide å ta en sokk og legge noe hardt oppi som en stein, muttere e.l. fungerte greit det.
Vis hele sitatet...
helt til de 29 andre i gjengen finner ut av det
Enig med Tadada over her. Man kan ikke sloss med en gjeng. Kampsport er jo altids og anbefale, men ville nok gått for noe annet en bjj om du først skulle valgt og lære selvforsvar. For du har ikke lyst til og ta en kamp til bakken om uheldet skulle være ute og de har flere folk som potentsielt kan sparke deg i hode mens du ligger og prøver å legge en fyr i en guillotine choke! Misforstå meg rett, man burde absolutt kunne noen triks på bakken, men med mindre du har planer om og sloss under kontrolerte former med en dommer tilstede burde de bakkerelaterte triksene stort sett bestå av og komme seg fortest mulig opp på beina igjen om du skulle vært uheldig og lande på bakken. Krav maga eller mma er det du burde sikte etter. I en situasjon hvor man har flere mot seg er det slag mot hals, nese, kjeve, tinning som gjelder. Spark i balla, spark mot knær, finger i øyet. Alt som skader mest mulig på kortest mulig tid. Men nå spinner det litt ut her, for igjen. Mot en gjeng har du ikke en sjans med mindre du har våpen og du vil jo ikke bli drapsmann eller? Vanskelig dilemma dette. Det beste selvforsvars trikset er jo såklart og ikke være der det skjer til å starte med. Men lett og si. Men enig men han over her. Pepper spray er fint da får du nok tid til å komme deg unna. Men hvorfor skal de ta deg? Blind vold?
Mitt råd er: Flytt fra denne byen. Enkelte kamper er det bare ikke verdt å ta.
Det er snakk om drittunger på 14-17... Hvor f... Er foreldra? Ta kontakt med de og om de ikke gjør noe så tar du kontakt med barnevernet!

Og til alle tøffingene over meg som sier han bør sloss mot 30 stykk, INGEN av dere har store nok baller til å gjøre noe så dumt selv. Tror heller ikke dere hadde vært dumme nok. Foreslå trening? Herregud, hvor fort tror dere man kan bli godt trent.. Komisk
Sitat av UkjentPerson Vis innlegg
Det er snakk om drittunger på 14-17... Hvor f... Er foreldra? Ta kontakt med de og om de ikke gjør noe så tar du kontakt med barnevernet!

Og til alle tøffingene over meg som sier han bør sloss mot 30 stykk, INGEN av dere har store nok baller til å gjøre noe så dumt selv. Tror heller ikke dere hadde vært dumme nok. Foreslå trening? Herregud, hvor fort tror dere man kan bli godt trent.. Komisk
Vis hele sitatet...
Helt enig at man ikke burde ta opp en kamp med 30 stykker. Er også helt enig i at ingen her har baller nok til og gjøre det. Men vil vel ikke akkurat påstå at det er en dum ide og kunne noen grunnlegende ting om en situasjon først skulle oppstå? Man trenger faktisk ikke og være en topptrent kampsport utøver for og forsvare seg. Det aller meste sitter mentalt. Hva er du villig til og gjøre for og komme deg unna situasjonen? Om noen har bestemt seg for å banke deg opp er vel det beste og være best mulig rusta til det uavhennig om man har vært på 2 eller 1000 krav maga treninger. Det handler om og ha det lille minne bakerst i hode om at å sparke noen i balla eller slå noen i halsen kan få den største mannen i rommet til å falle. Det handler ikke om at man skal brøyte seg imellom 30 mann som Bruce Lee, det handler om å kjøpe seg de 2 ekstra sekundene til og komme seg vekk. Slå først og slå hardt om man er trengt i et hjørne. Aldri vent på og forsvare deg selv i en truende situasjon, da kan det vær e forsent. Men jeg er enig med deg at og spørre politi eller noe om hjelp er den smarteste veien og gå. Men man kan ikke altid belaglegge seg på at det hjelper. Kanskje man bør omstrukturere hvor man beveger seg, er man så redd at det er vert å bo i byen lenger? Som sagt i det forgie innlegget. Det aller beste selvforsvars trikset er og ikke være der det skjer til å starte med.
Er ikke mulig å slåss mot 3personer engang så lenge de har en fungerende kropp og er noenlunde oppegående i hue.

Mine tips står. Det er ekte tips. Hold deg unna eller gjør det du må når den tid kommer.
Sitat av colakork Vis innlegg
Er ikke mulig å slåss mot 3personer engang så lenge de har en fungerende kropp og er noenlunde oppegående i hue.

Mine tips står. Det er ekte tips. Hold deg unna eller gjør det du må når den tid kommer.
Vis hele sitatet...
Ting som er umulig i din verden er fult mulig i en annen manns verden. Man har helt klart dårligere odds mot flere folk. Men det er på ingen måte umulig, og det må trenes på som alt annet her i verden. Enig i ditt tips, hold deg unna. Det er det beste!

https://m.youtube.com/watch?v=jvp5Wc44zMg

https://m.youtube.com/watch?v=KCFNvsjMs2Y

https://m.youtube.com/watch?v=jx0lv3u4WyY

https://m.youtube.com/watch?v=X8_zWBQXZj4

https://m.youtube.com/watch?v=yXFLZzJawa4
Sitat av Heyhoti Vis innlegg
Ting som er umulig i din verden er fult mulig i en annen manns verden. Man har helt klart dårligere odds mot flere folk. Men det er på ingen måte umulig, og det må trenes på som alt annet her i verden. Enig i ditt tips, hold deg unna. Det er det beste!

Vis hele sitatet...
Så alle videoene. De to nederste virka som skuespill men de andre er åpenbart ekte. Han karen i heisen var fett å se på.

Det er ikke for å krangle med deg at jeg skriver det her men i de videoene der så står de stort sett ansikt til ansikt mot hverandre. Se for deg at du skal slåss mot tre stykker og at de står i en trekant med deg midt inni den trekanten...

Akkurat det har jeg opplevd selv. Hadde jeg hatt alle tre foran meg hadde jeg mest sannsynlig slått dem ned hele gjengen. Jeg sier ikke at det er umulig men det skal veldig mye til å vinne over en gjeng når du er omringet, samme om det er 3,5, eller 10 stk.

Til Trådstarter:

Jeg håper du finner en løsning på det her.

Det er ikke en kjapp løsning på problemet ditt men du burde vurdere å begynne med noe kampsport så du kan forsvare deg senere i livet. Anbefaler thaiboxing da det er veldig rett på sak, ikke noe sånt "stå-og-puste" tull som man lærer innledningsvis i f.eks karate.
Sitat av Heyhoti Vis innlegg

Vis hele sitatet...
Altså.. du kan finne alt på nettet, og det er fullt mulig å vinne 1 mot 3, men i dette tilfellet er det tilnærmet null sjanse.

Du har tydeligvis ikke vært i så mange slosskamper.

Alt kan skje. Det er ikke verdt det.
Sitat av Makkamann1 Vis innlegg
Så alle videoene. De to nederste virka som skuespill men de andre er åpenbart ekte. Han karen i heisen var fett å se på.

Det er ikke for å krangle med deg at jeg skriver det her men i de videoene der så står de stort sett ansikt til ansikt mot hverandre. Se for deg at du skal slåss mot tre stykker og at de står i en trekant med deg midt inni den trekanten...

Akkurat det har jeg opplevd selv. Hadde jeg hatt alle tre foran meg hadde jeg mest sannsynlig slått dem ned hele gjengen. Jeg sier ikke at det er umulig men det skal veldig mye til å vinne over en gjeng når du er omringet, samme om det er 3,5, eller 10 stk.

Til Trådstarter:

Jeg håper du finner en løsning på det her.

Det er ikke en kjapp løsning på problemet ditt men du burde vurdere å begynne med noe kampsport så du kan forsvare deg senere i livet. Anbefaler thaiboxing da det er veldig rett på sak, ikke noe sånt "stå-og-puste" tull som man lærer innledningsvis i f.eks karate.
Vis hele sitatet...

Helt enig! Poenget mitt er egentlig bare at det ikke er umulig. Vist du legger merke til han fyren i heisen så går han i døråpningen før han begynner å sloss. Det var et bra taktisk valg for å sloss mot 3 stykker, fordi han har foreløpig har elimineret muligheten for at noen kan ta han bakfra. Alle han sloss mot står på rekke og rad inni en heis, så selv om det er 3 stykker mot han sloss han i teorien bare med 1 av gangen, og han hadde tydligvis trent noe boksing tidligere så i den situasjonen hvor han står i en vinkel med kun 1 person foran seg av gangen har han mye bedre odds mot den andre parten som ikke har trent noe. Hadde han stått i midten hadde oddsene minsket betraktelig. Jeg sitter ikke her å sier at det er en lett oppgave, jeg sier heller ikke at man har gode odds. Hele poenget her er egentlig at man øker sine odds om man trener på det. Teorien bak å sloss med flere folk er jo nettopp dette og konstant bevege i en slik vinkel at man bare har 1 person foran seg fordi om det står 3 stykker der. Står man i midten av 3 stykker så må man komme seg ut av den 3 kanten og få stilt seg på utsiden i en av endene. Veldig vansklig og forklare. Men du skjønner tegninga

Sitat av tadada Vis innlegg
Altså.. du kan finne alt på nettet, og det er fullt mulig å vinne 1 mot 3, men i dette tilfellet er det tilnærmet null sjanse.

Du har tydeligvis ikke vært i så mange slosskamper.

Alt kan skje. Det er ikke verdt det.
Vis hele sitatet...
Alt kan skje, det er helt riktig. Alt handler om og øke odds. Jeg har vært i flere slåsskamper oppigjenom en hva jeg er stolt av. Men jeg har også dedikert et 10 år av livet mitt til nettopp dette, og instruert flere klasser i selvforsvar. Dette er mitt fagfelt så jeg vet akkurat hva jeg prater om.
Sist endret av Heyhoti; 30. mars 2020 kl. 07:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvor bor du?
Sitat av ÆGIR Vis innlegg
Hvor bor du?
Vis hele sitatet...
Hvis innbyggertallet som er oppgitt i førsteposten er korrekt, så tipper jeg Moss.
Mange superhelt triks ute å går oppi her. Det er ikke lett å bli Bruce Lee over natta.

Vist du vet om noen som er eldre en dere. En i miljøet med respekt. Ring han og forklar situasjonen. De fleste oldtimere har selv vert ute en vinternatt. Tilby en liten sum penger. Mulig det er nåkk for han å ta en telefon.

Slåss ild med ild.
Synd å høre at slike småkriminelle ungdommer får herje nærmest fritt i gatene i disse koronatider. Tviler uansett på at de klarer å mobilisere alle 30 på en gang. Ta dine forholdsregler, og løp så raskt bena kan bære deg til et tryggere sted om du møter på noen av dem. Men det er heller ingen skam å forsvare seg i nødverge om du ikke har noe annet valg.
Host på dem, folk har jo koronanoia.
På den positive siden så lider du hvert fall ikke av forfølgelsesvanvidd. Dette er det eneste positive ved å ha slike mørkemenn etter seg.

Jeg ville tatt med meg et slagvåpen når jeg var ute, hvis politiet ikke er i stand til å oppretholde ro og orden så får en gjøre det selv og bevæpne seg med samuraisverd omså eller skytevåpen.
Sist endret av Hans Høyhet; 30. mars 2020 kl. 14:53.
Om du er i real deep shit anbefaler jeg deg å ha med deg knokjern og/eller en stein. Om det handler om penger burde du bare betale det du skylder, evt låne av noen som ikke mørbanker deg om du ikke betaler tidsnok. Lykke til, stay safe. Du kan jo alltids bare holde deg inne i disse tider, så roer det seg kanskje ned hvis du holder deg inne til corona er over, og det er ihvertfall til sommeren
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Knokjern gjøre lite mot 30 stykker, har han et sverd eller noe med rimelig rekkevidde, og lærer seg å snurre rundt fort slik som en sleggekaster, da står en sterkere enn 30 mann uten noen verktøy.
Vis hele sitatet...
Så din oppfatning av effektiv benyttelse av sverd som våpen er å snurre rundt fort?
Som en Beyblade - som Link i Zelda eller som Blademaster'en i Warcraft 3? En tornado?

Trådstarter, du bør vurdere å gjøre dette - spinn rundt fort med et sverd og kanskje gjengen tror du er tilbakestående og bestemmer seg for å la deg gå.
Sist endret av SpiritLion; 30. mars 2020 kl. 15:11.
Hvordan går det TS? Alt ok?
Som andre skriver over her.
Hold deg på avstand så godt det lar seg gjøre.
Løp så raskt du kan om avstanden blir for nærme.

Kjipt å våkne opp på intensiven med leger over deg, snakker av erfaring.
3 valg..

1. Ta imot det som all skje og lev med konsekvensene av eventuelle skader eller død.

2. Kontakt politiet og bli kjent som en "snitch" i miljø og gjøre alt værre.

3. Ta ut den verste og skap frykt. Noen gale etter deg? Vær mer gal tilbake.

En annen mulighet er å flytte, men ta ett valg og stå med valget. Enten er du victim eller ikke. Helt opp til deg.

Hvorfor er de ute etter deg ?
Hvilken bygd/by er det snakk om ?
Sist endret av Centext; 30. mars 2020 kl. 16:18. Grunn: Spørsmål
Sitat av Centext Vis innlegg
3 valg..

1. Ta imot det som all skje og lev med konsekvensene av eventuelle skader eller død.

2. Kontakt politiet og bli kjent som en "snitch" i miljø og gjøre alt værre.

3. Ta ut den verste og skap frykt. Noen gale etter deg? Vær mer gal tilbake.

En annen mulighet er å flytte, men ta ett valg og stå med valget. Enten er du victim eller ikke. Helt opp til deg.

Hvorfor er de ute etter deg ?
Hvilken bygd/by er det snakk om ?
Vis hele sitatet...
2. Ingen blir en snitch om de anmelder folk som skal banke deg uten grunn. Denne anti snitch greia er jo ute av kontroll. Du skal ikke tyste for å skaffe deg selv fordeler og det er egentlig alt.

3. I en slik flokk-mentalitet-greie så holder det ikke spille gal hvis du ikke går all in.
Her var det mye gangstervås. Eneste fornuftige, og riktige, er å anmelde personene som utøver vold mot deg. Kanskje dette er anmeldsen som fører til at politiet tar saken? Mer får du uansett ikke gjort. Heldigvis er ikke dette tida for å vandrr rundt i byen.

Dessuten. Om personene som banker deg er en tenåringer så skal du ikke se bortifra at ryktet om at "fyren er anmeldt 30 ganger" kanskje ikke helt medfører riktighet.

Mulig jeg tar feil, men jeg tror at blind vold er ganske høyt oppe på prioriteringslista til politiet.
Lykke til!
Sist endret av Mirage; 30. mars 2020 kl. 18:57.
Sitat av RuneLar Vis innlegg
Har et godt nettverk i Oslo/Østfold-området, hvor holder du til? Kontakt meg, så skal jeg se hva jeg får til.

IKKE, jeg gjentar IKKE finn på å ring politiet, da vil du havne i enda dypere problemer. Og jeg tør å vedde en tusenlapp på at de ikke er 30 stk, som alle har som hobby å banke randome folk i hverdagen.
Vis hele sitatet...
Dersom det ikke ligger noe personlig bak konflikten vil de fleste av denne type idioter finner noen andre å plage dersom det blir for mye pes.
Huff så kjedelig. Vært i denne selv. Må da være mulig å hjelpe gutten?
Oj dæven så mye inlegg. Ja dette er blind vold. Kjenner ingen av dem. Jeg har ikke baller nokk til og slå og jeg holder til i Moss
Føles jævlig bra ut og levere justice fra egen kraft. Får liksom en testo-fix fra det.

Men, siden det er uaktuelt så må du holde deg unna. Hvis de fanger deg midt i overgangen fra buss A til B så må du bare være stille.

Du kan ikke stå opp for deg selv, mener du. Så, vær passiv. Aksepter situasjonen som den er. Kanskje de mister interessen hvis du ringer politi i det de oppsøker deg. Ha lokale politi på speed-dial. Ring så fort de går mot din retning og si det som det er.
Ha lokale politi på speed-dial.
Vis hele sitatet...
Men har ikke det lokale politiet disse forbaskede menyvalgene? Tast 1 dersom, tast 2 osv?
Kontakt politiet selv! Det er ikke sikkert de gidder å gjøre noe, men det hjelper saken din om du skulle være så uheldig å slå en stakkar dum i selvforsvar. Løp vist du kan og slå om du må! Fint slagvåpen som du kan komme deg unna med er 2 solide sokker med en stein inni.
Thai boxing. tren et halvt år. hold deg unna områdene de ferdes. så møter du de en og en utenfor deres respektive boliger.
De har utfordret deg til duell på feigeste mulige måte. Og du aksepterer utfordringen på rettferdige vilkår. De kommer til å sutre til ordensmaktene, men de bylokerne vil ikke plage deg igjen knekker du nok bein/setter deg nok i respekt. Bynn med lederen, så ta de fire fem andre "skumleste" av de. Problem solved. Ta de en og en.
Challenge accepted?
Sist endret av random114797; 3. april 2020 kl. 15:51. Grunn: Hvorfor ikke?
Sitat av Hans Høyhet
Knokjern gjøre lite mot 30 stykker, har han et sverd eller noe med rimelig rekkevidde, og lærer seg å snurre rundt fort slik som en sleggekaster, da står en sterkere enn 30 mann uten noen verktøy.
Vis hele sitatet...
Ahahaaahaha, ja det funker nok bra om du lever i Skyrim.

Ts, du er vel typ 14-15 år? Tror nok du burde satse på å måtte løpe en del.
DJ Twist-a-lot
bennnern's Avatar
Organiser deg. Finn deg venner som er villige til å stille opp for deg om du skulle bli utsatt for trusler i fremtiden.

Dersom det er 30 kvinnelig medlemmer av norges rullestolforbund som er ute etter deg kan du eventuelt prøve å forsvare deg med tegnestifter og oppoverbakker i framtiden. Vil ikke anta noe om personene som plager deg så tipset kan jo komme muligens komme til nytte.
I disse koronadager så kan du ringe politi og melde fra om at det er 30 personer som henger sammen uten å følge regjeringens påbud om sosial distansering. Da kommer de nok fort skal du se.
Hvis du vet hvem de er så ta kontakt med foreldra demmes å fortell hva dem holder på med. Gjerne send over skjermbilde av truende meldinger de har sendt også ☺
Balltre, så tar du to tre av dem hver for seg når de er alene. Bruk maske så de ikke ser det er deg. Ett kakk i kneet gjør at de ikke løper noen plass eller etter deg. Så rapper du til de midt på låret så lårbeinet ryker og rulser der i fra. Da har du det psykologiske overtaket uten at de vet det er deg, og de lærer seg stille og rolig at det ikke lønner seg å gyve løs på randoms. Tar du alle 3 på samme vis, så vet de at det er en og samme kar som står bak, men ikke hvem. Så holder du kjeft om det, bare du vet. Garanterer deg at du og mange andre får gå i fred i lang tid.
Hallo... Fyren kan ikke sloss mot 30 personer uansett om han har tjent BJJ, thaiboksing, kickboxing og judo i 900 år... Det går bare ikke. Eneste måten han kan "sloss" tilbake er med et jævla maskingevær, men tviler på at dette er en reell løsning. Våpen som balltre osv, hva hjelper det? Han slår 3 personer i skallen mens de 27 andre grisebanker han med sitt eget balltre etterpå?

Har dessverre ikke så mange forslag jeg kommer på, eneste er vel enten: Politiet (men det kommer vel ikke noe ut av det før noen dauer), finn deg 30 kompiser å sloss tilbake (om de har gått rundt å banke opp halve Moss så burde det i teorien ikke være så veldig vanskelig) eller flytt.

Hadde nok selv flytta til en nabo-by.

Lykke til uansett!
Hahahah mye gode tips her

Sverd, balltre, våpen, boksing
Sitat av GodMorgenJuice Vis innlegg
Hahahah mye gode tips her

Sverd, balltre, våpen, boksing
Vis hele sitatet...
Spesielt sverd også lære seg å spinne rundt fort er helt genialt *sarkasme*.

Boksing er ikke en kjapp løsning på problemet hans men det er uansett ikke dumt å lære seg. Bra trening og.
30 er håpløst, hvis alle virkelig er ute etter deg. Eller er det en "tøffing" og 29 hangarounds som har lite å fare med? Eller noe midt i mellom? 14–17 år? Høres ut som bare noen få er problemet. Tar man dem, blir resten reddere for deg enn for lederen.

Da er problemet mer hva som skjer om du lykkes. Klapp til lederen med en øks, og kanskje du ikke har problemer med denne gjengen mer. Politiet derimot...

En annen måte, er å trekke seg unna og hindre dem i å komme etter. For å komme etter, må de se deg. Det gjør de ikke, hvis du bruker en laserpeker. Du kan bare blende en om gangen. Så du tar den nærmeste mens du går unna, til det ikke kommer fler. Ikke vent til flere stykker er for nære.
Sitat av UkjentPerson Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Tøv. Har en kompis som selv tok en 15-20 stykk utenfor mcdonalds her i byen. Finnes videobevis og for å si det sånn fikk ikke han karen noe problemer. Hjalp kanskje litt at han er gammel boler med 10+ års erfaring med MMA da.