Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1274
Fikk en piece i dag som ikke smaker eller funker i det hele tatt, biten er svart og myk som god afghaner men lukter som en dårlig tørr type som plaga lokal samfunnet før, prøvde den ut, men fikk absolutt ingen virk, er dette fake hasj?
Ja bro kast dritten og be om penga tilbake
Har ikke gitt ei kr, bare en kompis som ikke røyker som hadde fått den og han syntes den lukta rart, bruker ikke ei kr på noe som ikke lukter bruning,
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Masse bøff der ute nå, selv 60 åringer fra 70 tallet må røyke gummi og kameldrit
helt enig, er mye dårlig bruning ute og går om dagen, såpass at grønt er blitt den nye tingen for en del av de eldre har eg merka, her i byen har jo folk begynt og knaske downy's istedet for,
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Få se bildet - har plukket opp noe steinhard bruning i dag som lukter sånn jeg forbinder med dårlig bønne, både utent og påtent

den ser fin mørk og oljete ut, men man kan seriøst brekke en tann på denne shitten her, trodde gebisset til gamlehippien skul gå i stykker når han knakk den av - ikke bobler den skikkelig når du varmer den heller

minner litt om beskrivelsene av denne "diablo"

gutta som satt og røyka den på bongen så ikke særlig hæppy ut heller

møkkaforbud as
Sist endret av meaculpaUIO; 10. mars 2020 kl. 23:47.
denne er helt myk, virker som en god svarting, men er uten noe som helst virk, den brune harde du snakker om minner om en type som var her fram til Jan ifra ifjor sommer, vi kalte den for kamelen her i by'n, sku trodd det var gummi
Handla selv en brunings istad som pluggen sa var premium, helt svart og var knallmyk (klemte såvidt så ble den flat som en pannekake. Fikk et hint av krydder når jeg lukta på den, men ekstremt lite funk.
Siste jeg har så lite lyst til og kaste
Da fikk vi samme type da gitt, ja synes den selv lukter som et bildekk, men kan forstå krydder, er nok enten en dårlig type blandet ut i noe, eller så er det fake hasj
Fake. Kan bestille kilovis på nett. Noen som skor seg på ^tørken^ eg hører så mye om, men ikke merker noe til.
TS: den er nok blandet ja uten tvil. Fikk den fra sørlandet og er enda småtørke her, så må nok vente litt til før det er helt over