Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 6341
Jeg har kun en Samsung Galaxy S3 Mini, så jeg kan ikke laste ned og bruke Google Home Appen. Har heller ikke penger til en ny mobil.

Jeg har en Chromecast og en Google Home Nordic, men trenger Google Home appen for å koble til noen av disse 2.
Hvordan kan jeg få koblet til en eller begge disse?
Har forsøkt med Bluetooth, men uten suksess.
Sist endret av Defending; 28. november 2019 kl. 15:42.
Du må ha google home appen, men hvis du har laptop med wifi kan du jo laste ned en android emulator på den og koble de sammen. Eller så kan du spørre en bekjent om å sette den opp.
Google støtter ikke lenger oppsett av CC fra PC. Det enkleste er vel å få en venn med en nyere Android/iPhone til å hjelpe deg. Hvis ikke, ville jeg forsøkt med en Android Emulator til PC.
Sitat av Anonym112598 Vis innlegg
Du må ha google home appen, men hvis du har laptop med wifi kan du jo laste ned en android emulator på den og koble de sammen. Eller så kan du spørre en bekjent om å sette den opp.
Vis hele sitatet...
Forsøker for tiden med Blue Stacks, men når jeg skal forsøke å logge inn på google kontoen så får jeg kun opp en om at en ikke klarer å koble til Google ett eller annet.

Noen som vet hvordan innstillingene i Blue Stacks burde være for å laste ned og benytte Google Home appen?
Evt. Har andre forslag.

Fikk endelig til å laste ned Google Home. Men alt jeg får opp er "can't find any devices".
Sist endret av meitemark; 22. november 2023 kl. 00:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.