Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3773
Yo! Har litt penger på paypal men får ikke tatt de ut pga kontoen er låst. Det står at jeg kan ta ut pengene etter at det har gått 180 dager, og at de skal sende meg mail etter tiden har gått. Har nå gått over 7 mnd og ikke hørt noenting fra de. Har sendt mail og spurt om jeg kan ta de ut men får bare svar fra en robot som ikke hjelper..

Noen som har en liten idê om hvordan jeg får de ut?
Sitat av TrippieHippie Vis innlegg
kontoen er låst
Vis hele sitatet...
Hva er grunnen til det?
Har lest mye negativt om paypal. De kan stenge konto uten grunn og alt er tapt. Spør på black hat forum kanskje om hjelp
Sitat av PVestlandia Vis innlegg
Hva er grunnen til det?
Vis hele sitatet...
Ga deg en kp med et uhell

Når jeg var mindre så brukte jeg broren min sitt navn, gammel konto. Så nå fikk jeg no penger tilbake fra Airbnb som jeg ikke får tatt ut
Sitat av TrippieHippie Vis innlegg
Ga deg en kp med et uhell

Når jeg var mindre så brukte jeg broren min sitt navn, gammel konto. Så nå fikk jeg no penger tilbake fra Airbnb som jeg ikke får tatt ut
Vis hele sitatet...
Med falskt navn kan du igrunn bare glemme de pengene.

Kanskje du kan få broren din til å ta ut pengene?
Sitat av TrippieHippie Vis innlegg
Ga deg en kp med et uhell

Når jeg var mindre så brukte jeg broren min sitt navn, gammel konto. Så nå fikk jeg no penger tilbake fra Airbnb som jeg ikke får tatt ut
Vis hele sitatet...
Du leide en airbnb leilighet i broren din sitt navn? Sjekker de ikke leg når man sjekker inn a?
Sist endret av allgood; 25. mars 2020 kl. 12:33.
Det er min airbnb konto med mitt navn. Når jeg skulle få tilbake pengene så kunne jeg velge imellom et gavekort på airbnb eller og få tilsendt pengene på paypal. Valgte da paypal og da ble kontoen låst.
Har prøvd og ta ut pengene til hans bankkonto men kommer bare til at kontoen er låst selvom det har gått 180 dager.
Samme skjede med meg. Jeg opprettet kontoen, verifiserte A L T (!!!) så mottok jeg litt under 20 000 kr fra utlandet (ikke noe ulovlig) sendt som gave. Mottok pengene, tenkte "det var jo enkelt". Lot de bare ligge der for stressa ikke med å overføre de til kontoen. De lå der i hele 2 døgn før jeg fikk en mail at kontoen min er stengt.

Kundeservice kan ikke gjøre en DRITT. De har ikke fortalt meg hvorfor kontoen er sperra, de har ikke fortalt N O E som helst....

Sendt de mail etc, får bare svar om at "We are sorry to hear that, please check out these links:" så er det links til folk med samme problem som ikke kom noen vei.

Jaja, får bare vente i 180 dager da, 180!!! Er jo et halvt år.........! Første og siste gang med paypal.



Her er mailen jeg fikk:



We're initiating closure of your PayPal account (Ref ID - XXXXXXXXXXXXXXXX)

We're initiating closure of your PayPal account
After a thorough review of your account, we're initiating the closure of your PayPal account in order to protect us from potential financial losses. You'll no longer be able to use PayPal account.
What happens to your account balance?

If you have funds in your PayPal balance, we'll hold it for up to 180 days. We'll do a periodic review of your account for funds release. A gradual approach to account closure allows us to part ways, while considering any liabilities that may arise.

As we initiate the closure, we must oversee the appropriate movement of funds in your account. If your account balance is below zero, you'll have to settle the amount owed on your account to avoid further action.

How will the process work?

Our first review will calculate our exposure and can result in any of the 3 different outcomes mentioned. After each review, excess funds will be released for withdrawal. We'll communicate the outcome of the reviews to you.

We'll release the entire remaining balance to you for withdrawal. If you chose not to withdraw money at that point we reserve the right to re-coup any money at the next review; or
We'll release a part of your remaining balance to you. If this is the case, we'll inform you about how much money can be withdrawn. We'll then conduct another review; or
We won't release any funds to you if we deem our exposure to be greater than or equal to your available balance.
Your account may be reviewed multiple times; for up to 180 days from the date of this email. If there are funds in your account at day 180, it will be made available for withdraw at that point.
How can you appeal?

If you wish to appeal our decision, you can get in touch with us and let us know. Log in to your PayPal account and click 'Contact' at the bottom of the page. Select 'Managing My Account' as the topic and 'My account is limited' as sub-topic, then send your message.

If your account shows an amount owing to PayPal, you must add money to ensure that the balance returns to zero. We reserve the right to recover the amount by legal means.
A copy of our User Agreement can be found by clicking 'Legal Agreements' at the bottom of any PayPal page. Our right to close your PayPal account, and the retention of funds, are covered in our User Agreement under sections 10.2 and 10.3.

Thank you for using PayPal. We regret any inconvenience this may cause.

Log In to PayPal
Vis hele sitatet...

"Thank you for using PayPal"... Jo takk tilbake


Nå har jeg brukt mitt navn, mitt pass, mitt alt, 100% legit. Så håper jeg får tatt de ut etter 180 dager, om ikke er det jo morsomt å gi bort rundt 20 000 kr TIL paypal
Sist endret av hvagjordo; 25. mars 2020 kl. 23:36.
Sitat av hvagjordo Vis innlegg
Samme skjede med meg. Jeg opprettet kontoen, verifiserte A L T (!!!) så mottok jeg litt under 20 000 kr fra utlandet (ikke noe ulovlig) sendt som gave. Mottok pengene, tenkte "det var jo enkelt". Lot de bare ligge der for stressa ikke med å overføre de til kontoen. De lå der i hele 2 døgn før jeg fikk en mail at kontoen min er stengt.

Kundeservice kan ikke gjøre en DRITT. De har ikke fortalt meg hvorfor kontoen er sperra, de har ikke fortalt N O E som helst....

Sendt de mail etc, får bare svar om at "We are sorry to hear that, please check out these links:" så er det links til folk med samme problem som ikke kom noen vei.

Jaja, får bare vente i 180 dager da, 180!!! Er jo et halvt år.........! Første og siste gang med paypal.

Nå har jeg brukt mitt navn, mitt pass, mitt alt, 100% legit. Så håper jeg får tatt de ut etter 180 dager, om ikke er det jo morsomt å gi bort rundt 20 000 kr TIL paypal
Vis hele sitatet...
Var en fin sum det ja, jævlig kjipt og miste.. Håper du får de etter 180 dager da. Driver og venter på mail fra de nå men kommer sikkert det samme pisset
Paypal er noe dritt rett og slett har mistet flere ti talls tusen til det "dritt" systemet
Sist endret av Metylfenidat; 26. mars 2020 kl. 02:11.
Et stort førstegangsbelåp gir kanskje grunn til mistanke om hvitvasking?

Jeg har hatt Paypal i bortimot 20 år, og har aldri hatt problemer. Men så håndterer jeg heller ikke så store beløp da.