Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hva syntes du om BrainWave Genetator?
Beste programmet EVER! 69 12,66%
Bra. 143 26,24%
Tjaaa, sånn halveis... 172 31,56%
Yuck!!!! 161 29,54%
Stemmegivere: 545. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  298 53528
nevermind min feil
Noen aning om å få tak i disse dosene til I-dose?
har lyst å teste det ut, men finner ikke cracked version..
Hae den nå, virker mye kulere enn dram-greiene..
Sist endret av PolkagrisLaila; 24. januar 2007 kl. 19:08.
Sitat av PolkagrisLaila
http://thepiratebay.org/tor/3344456/BrainWave_Generator_3.1.12___Crack(Blacklistremover)__Einsof t
Prøvde den, funka helt fint for meg..enest jeg fant.
Noen sier det er virus på den, men har ikke merket det..
Vis hele sitatet...
Den torrenten du har lastet ned her inneholder en trojaner.. Bare så du vet det..
Dessuten funker ikke cracket med WinXP SP2 med WIN Defender..


Sitat av Dodecha
Dette ble diskutert litt på side 10 i tråden, uansett:
Dette er snakk om lyder, og eneste måten lyder fysisk kan skade deg er vel ved
ekstremt volum, noe som ikke forekommer under vanlig bruk av disse
teknikkene her. Det er ingen rapporter om langvarige negative effekter, men
noen har rapporter ubehag, kvalme på noen presets de har prøvd.
Vis hele sitatet...
Du tar nok feil her.. Veldig lavfrekvent lyd kan få deg til å drite på deg.
Enda lavere frekvenser kan sette innvollene dine i sving, slik at du faktisk kan dø..
Så lave frekvenser får du naturligvis ikke med vanlig headset. Vet ikke om du får det til med pc i det hele tatt..



Jeg fikk forresten tak i en version som funket bra! Kan importere presets og alt!
Craket var enkelt og greit å installere!
Det er en eldre version (3.1.9)..

Too Much Coffee: Jeg hører bare en skurrelyd og etterhvert hører jeg en tone som blir lysere og lysere.. Er det riktig at den skurrelyden skal være der?
Sist endret av Pope; 24. januar 2007 kl. 22:28.
Sitat av Pope
Du tar nok feil her.. Veldig lavfrekvent lyd kan få deg til å drite på deg.
Enda lavere frekvenser kan sette innvollene dine i sving, slik at du faktisk kan dø..
Så lave frekvenser får du naturligvis ikke med vanlig headset. Vet ikke om du får det til med pc i det hele tatt..
Vis hele sitatet...
Denne myten ble avkreftet i Mythbusters. Eneste de oppnådde var hodepine.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Pope
Du tar nok feil her.. Veldig lavfrekvent lyd kan få deg til å drite på deg.
Enda lavere frekvenser kan sette innvollene dine i sving, slik at du faktisk kan dø..
Så lave frekvenser får du naturligvis ikke med vanlig headset. Vet ikke om du får det til med pc i det hele tatt..
Vis hele sitatet...
Nope, det er effekten som er skadelig. Greit nok at enkelte frekvenser er meir skadelig for en gitt effekt, men du dør uansett ikkje av 1W/m^2, samme kva frekvens det er.
Sitat av vidarlo
Nope, det er effekten som er skadelig. Greit nok at enkelte frekvenser er meir skadelig for en gitt effekt, men du dør uansett ikkje av 1W/m^2, samme kva frekvens det er.
Vis hele sitatet...
Skal ikke diskutere på det der, nei.. Bare noe jeg hørte av en syk lærer for et par år siden.
Sist endret av Pope; 25. januar 2007 kl. 19:48.
Noen her som har prøvd IDoser? Et program som lager lyder som skal få deg inn i samme type rus som diverse rusmiddler. Du kan velge mellom ting som hasj, salvia, heroin osv. Jeg prøvde divinorum en kveld jeg hadde døgna natten før. Det var noe av det SJUKESTE jeg har prøvd noen gang.

Jeg trodde ikke det skulle funke, så plutselig begynner en pose som lå på senga mi å bevege seg og prøvde å "fortelle" meg noe. så begynte mobilladeren min å snurre rundt på delene som stakk ut som små "driller" Så ser jeg rød røyk bak dyna, som selvfølgelig forsvinner idet jeg sjekker for å se hva som foregår.

jeg setter meg tilbake, og den røde røyken kom tilbake igjen, og plutselig ser jeg noe som jeg er sikker på at er en liten rød alv som løper bak dynen min. Jeg tenker ikke så mye over det og ser meg rundt i rommet for å se om det skjer noe mer morsomt. Da begynner sengen min å "puste". Som en lunge blir den større og mindre igjen som om detn puster, og plutselig kommer et stort hull midt i sengen og trekker alt ned i den. og så er alt vanlig igjen. men ikke lenge etter ser jeg på veggen min som er blå med et litt snodig mønster. Etterhvert kommer det bølger i veggen og den blir som et hav. bølgene blir større og større og blir en slags storm. Og da ting begynte å ta av skikkelig så jeg også gjennomsiktige ting som begynte så sveve ut av en bitteliten flekk på veggen som malingen var skrapt opp på.

Jeg var sikker på at noen prøvde å fortelle meg noe. Noe av det meste sinnsyke jeg har prøvd noen gang. Dagen etter prøvde jeg igjen, fikk ikke de samme synene uten om at det virket som om taket presset seg nedover mot meg og det kom noen små bølger på veggen. Men jeg ble mest trøtt og holdt på å sovne.

Noen som har noen erfaringer med dette programmet? Og hva er det med de freaky lydene som får hjernen din stimulert og gjør så man ser rare ting og blir fjern?
funka ikke på meg! Jeg bare sovna etter 15min. ca. å vokna 5 om natta da, låg pc'en på gulvet :S
▼ ... over en måned senere ... ▼
nei nå har 31% av i-doser blitt spilt av. Lyden er marihuana.
Eneste effekten jeg har fått frem til nå er at det er litt vanskelig å puste
Er et slags lite trykk på lungene. Det er også bare en ensformig lyd..

Edit: Prøvde cocaine nå, og jeg kjente det som bare rakkeren. lukka programmet etter de hadde gått 3 % , tørte ikke mer!
En ting til: det var VILT!!
Sist endret av 3RD; 9. mars 2007 kl. 15:59. Grunn: ny lyd - ny erfaring
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Beklager å vekke gammel tråd, men jeg må bare si det.. Prøvde i-doser. Hørte lyden "marihuana" 100% ut, og jeg fikk absolutt INGEN effekt. Kjente 0 å nix. Var bare litt vanskelig å fokusere på ting med en gang jeg tok av meg øreklokkene, men ellers ingenting.

Hva gjorde jeg feil?

Lå i senga å kun fokuserte på lyden med øynene igjen, med lyden på ganske høyt volum men ikke så det gjorde vondt.


Det er ikke bare sånn typ. placebo effekt ?
Sist endret av connubialis; 15. mai 2007 kl. 19:29.
▼ ... noen uker senere ... ▼
sorry for å dra frem.. men jeglagde en topic og den ble sletta..

får alle virkninger av i-doser eller?
funket ikke på meg.
hva er det beste stoffet?
Sitat av rom 101
sorry for å dra frem.. men jeglagde en topic og den ble sletta..

får alle virkninger av i-doser eller?
funket ikke på meg.
hva er det beste stoffet?
Vis hele sitatet...
For at det skal funke, må du ligge mellom 30-45 minutter for at det skal funke. Husk at du skal ligge rolig og ikke gjøre noe annet [Står ihvertfall det da jeg skal teste det]

Det beste stoffet har jeg ingen anelse på, men sjekk på wikipedia [http://no.wikipedia.org/wiki/Psykoaktivt_stoff , gå ned til den sirkelsaken] Vi vet jo ikke hva du er ute etter [Beroligende, hallusinogener etc] Så sjekk der hva du vil ha!
Sitat av Laurentius
Denne funket hos meg:

home.no.net/laur1tus/BrainWave_Generator_v3.1.11_Fixed.zip

Merkelig program

Først bruker du patchen, og så legger du over den crackede exe-filen.
Vis hele sitatet...
w00t?
URL funker ikke i det hele tatt... "Finner ikke siden"!
Sitat av TinMan
w00t?
URL funker ikke i det hele tatt... "Finner ikke siden"!
Vis hele sitatet...
2,5 år siden den posten ble laga. Go figure.
fikk bare vondt i øra...
Sitat av duxo
2,5 år siden den posten ble laga. Go figure.
Vis hele sitatet...
Haha lmao xD
Selvfølgelig
Faen så sykt det derre I doser var. Jeg har akkruat hørt peyote fila, 30 min..helt konsentret med øyne lukket. Mens det foregikk så tenkte jeg faen for noe jævla piss, men når jeg var ferdig og åpnet øyene, så har jeg en sånn jævla rar ekkolyd i skalla + at jeg har noen rare frysninger som går gjennom hele kroppen ca hvert 10 sekund
▼ ... over en måned senere ... ▼
Nå leser jeg mellom tråden, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skall downloade programmet en crack, hvilken? er den virus fri? Hvordan bruke cracken eller er den bare og kjøre?
husker at BWgen var ganske kjip og cracke, du kan jo prøve å google etter "i-doser torrent"
tror det er mye av samme dealern.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kommer det til å skje noe om man er stein å prøver?
Vil det isåfal være enklere, eller vanskeligere å få effekt?
Mulig jeg er dummere en en pose brødsmuler, men jeg får ikke driten til å funke, lastet ned fra siden www.bwgen.com, menne problemet ligger i at når jeg starter exe. filen bare står den og
"Please wait while setup is initializing" , ok, men hvor lenge skal jeg lissom vente??
Last ned fra PirateBay (BrainWave Generator 3.1.12 (no malware)), funker fett.
Satt å hørte på .. Best Drug (http://www.bwgen.com/presets/desc841.htm).. Var helt merkelig liksom, trodde jeg hadde hørt på i et par min, men det hadde gått 15-30 min eller noe. Jeg var helt stress-fri og alt ble bra
Sist endret av Maol33t; 26. august 2007 kl. 11:41.
Tenkte jeg skulle prøve ut dette, men når jeg skal konfigurere programmet, er det noe som ikke stemmer. I et av stega skal jeg sjekke at lyden fra "left channel" kun kommer ut i venstre høretelefon, og vice versa - men lyden fra både left og right channel kommer i begge høretelefonene. Er dette vesentlig for suksess? Og hvis det er det, er det noen som vet hvordan jeg kan fikse på det?
Det var ikke slik for meg.. Men det er vel noe "problemløser" eller noe slikt, hvis det kommer ut av begge? Trodde det sto hvordan man kunne få det til å bare komme ut av den ene hodetelefonen...
Sånt er bare placebo IMO.. Uansett om det ikke er det, tror jeg ikke det er så sunt med "lyder som gir deg rus". Blir sikkert bare fucka i hodet av det til slutt
Jeg liker å høre på lydene jeg... Veit ikke om jeg blir så mye mer fucka i hodet enn det jeg er nå, så det går
▼ ... over en måned senere ... ▼
klarer ikke å "cracke" det! Noen som kan forklre detaljert hva jeg skal gjøre?
Last ned på torrent. Der finner du en eldre versjon med crack.. Den funker fint!
ok, for lasta ned den v.3.1.12 på piratebay men det funket ikke med cracken. Og det er tidligere i dette emne blitt nevnt en som gjordet akkurat det samme og at det funket. Kan det ha noe med at jeg har vista å gjøre?
Det vet jeg ikke. Det børvel egentlig ikke ha noe å si.
Jeg får ikke lasta ned. Jeg trykker "kjør" når den spør om d greiene, også gjør den seg ferdig og ikkeno mer. ikke no program blir lagra..:S hjelp?
Når jeg skal laste ned på kommer den "kjør" "lagre" boksen.
Jeg trykker kjør og den gjør seg ferdig i dialogboksen.
Men det kommer ikkeno mer. ikkeno blir lagra!
Hjelp?
▼ ... noen uker senere ... ▼
jaG
Produktutvikler
Lite spørsmål bare. Vis du er hyppig bruker av dette, mister det effekten etter hvert?
Noen som kan sammenligne "effekten" her, og "effekten" av I-Doser?.. Er det samme greie, for I-Doser skuffet jo maksimalt for meg i alle fall..
samme dritten
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Bumper denne for å høre med dere om dere får noen effekt av denne låta:

Binaural Beat recording from Binaural Heaven
Kjente ikke en dritt av det.
Prøver å laste det ned nå, og fikk ned punkt 1 til trådstarter. Men på punkt to er det jo mange forskjellige ting som man kan laste ned? Hva skal jeg velge? Har fått åpnet det første programmet liksom, men skjønner ikke særlig mye mer.

Litt hjelp til en noob please?
holy fuck det her var freaky, blei skikkelig uvel jeg, måtte bare skru av etter hvert og hadde nesten vanskligheter for å skru av , følte meg nesten lamma

http://www.netliberty.net/dreamachine.html
Sitat av pawsan
holy fuck det her var freaky, blei skikkelig uvel jeg, måtte bare skru av etter hvert og hadde nesten vanskligheter for å skru av , følte meg nesten lamma

http://www.netliberty.net/dreamachine.html
Vis hele sitatet...
Hvilke farge hadde du?
Hvor mange Hz brukte du?
og ikke minst; Hvor lenge satt du?

Prøvde meg frem i 5min og merket ikke tegn til noe som helst.
Hadde forøvrig helt mørkt rom og satt vel en 40cm fra skjermen.
hvit farge, tok default hastigheten, har 24 " man skal egentlig lukke øynene når man ser på de, veit ikke om du fikk med deg det? men er mer "lammende" når man har øya oppe though
Sist endret av pawsan; 15. juli 2008 kl. 22:12.
Har hørt gjennom mange forskjellig lyder nå, men ingen har noe effekt på meg:S
Jeg skrudde den på 5hz og hvit, ble også kvalm :S
10 og 15hz funka flott da.
▼ ... over en måned senere ... ▼
prøv oobe-effekter mens du ligger i senga med hodet 30cm under kroppen

Sitat av Cyanide
Når jeg skal laste ned på kommer den "kjør" "lagre" boksen.
Jeg trykker kjør og den gjør seg ferdig i dialogboksen.
Men det kommer ikkeno mer. ikkeno blir lagra!
Hjelp?
Vis hele sitatet...
det var da jeg bytta til opera, skaff den på en annen pc og overfør til din

Sitat av I-doser
Alcohol
Recreational (Moderate)
35 Minutes

Liquor. Spirits. Beer. Wine. Alcohol is one of the most common strong psychoactives used by humans. It has a long history of use and its intoxicating effects are well studied and documented: relaxation, mood lift, happiness, giddiness, talkativeness, lowered inhibitions, reduced social anxiety, and analgesia. Our alcohol dose is like shot gunning five glasses of gin, in force. The effects come on strong, but mellow fast, and ease into a condition of relaxation flightiness and overexcitement. Some have even experienced pure drunkenness from a single dose. Best of all, no hangover.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig...

BTW: Fredag neste uke skal jeg ha LAN-party, spille av over stereoen
Kommer til å bli så irriterende

Edit nr.3657: dette vil jo si at hvis jeg stryker opp og ned på en nesten stemt fiolin (1-5 hz feil), vil jeg bli trøtt... Kult!! (er fiolinist OG freak)
Sist endret av hawken07; 23. august 2008 kl. 02:23.
sjekker lucid dream nu! Er spent
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
Sitat av hawken07
dette vil jo si at hvis jeg stryker opp og ned på en nesten stemt fiolin (1-5 hz feil), vil jeg bli trøtt... Kult!! (er fiolinist OG freak)
Vis hele sitatet...
fiolinen din har vel en del overtoner i tillegg til tonen vi legger best merke til, pluss at måten sånne lydfrekvensrusprogrammer baserer seg på at hvert øre får forskjellig frekvens. Så tror nok ikke det funker nei gitt :/
Lasta ned idoser her om dagen for å prøve å teste det ut.. Hvis du ikke har hørt om det før er det ihvertfall et program som lager forskjellige lydfrekvenser som visstnok skal kunne simmulere rus av mange forskjellige typer.. Testa ut ecstasy i går, men er egentlig ikke sikker på om det funka eller ikke..

Har ihvertfall alltid hatt mine tvil om det

Men jeg kom på en ting.. DMT er jo et stoff som lages naturlig i hjernen når man sover.. Er det da faktisk mulig at DMT funksjonen på idosern faktisk kan fungere?

Tenkte at den kunne få hjernen til å skille ut stoffet? Det høres ihvertfall ikke helt umulig ut..
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det er ingen helt klare bevis på at DMT slippes ut under søvn, alt er bare teorier enda, det eneste vi har fått bekreftet er at DMT eksisterer i kroppen vår.

Bi neurale beats/lyder kan ikke kommandere hjernen til å slippe ut høyst spesifikke stoffer i hjernen. Wikipedia om Bineural beats er en bra plass å lære hvordan ting som i-doser og BWG fungerer: Ved at hjernen skaper en frekvens midt i mellom de to forskjellige frekvensene som sendes til venstre og høyre øre, som da er lik eller ganske lik de vanlige bølgene vi har: Gama, alpha, beta, theta og delta.

Hver frekvens fremtrer avhengig av hvordan hjernen arbeider: Drømmer/meditering, hard problemløsning, avslapping etc.

Det er her "ruseffekten" fra disse lydene kommer fra. Så nei, du skal nok se veldig langt etter å slippe ut DMT i hjernen din ved hjelp av bineurale lyder.

[COLOR=Red]Beskjed fra mod[/COLOR]: Vi, og flere medlemmer her har sett oss temmelig lei på hele bineural beats fenomenet. Til tider er tråden glemt, men nå og da blusser den opp med mange nye unge medlemmer som skal prøve og diskutere det, noe denne tråden er et eksempel på. Saken går rett å slett rundt i ring, uten noe saklig diskusjon.

CASE CLOSED
Sist endret av Dodecha; 28. august 2008 kl. 18:21.