Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1655
Hei!
Jeg har vært heldig å hatt en fast og trygg sommerjobb i tre år på rad.

Siden bedriften har måttet permitere an
Ja det er kjip, men hva er det du lurer på?
Trådstarter
34 5
Sitat av lolaper Vis innlegg
Ja det er kjip, men hva er det du lurer på?
Vis hele sitatet...
Beklager, ble lagret uten at jeg var ferdig. Prøver å oppdatere.

Fikk ikke oppdatert tråden...
Legger med hele innlegget her:


Hei!
Jeg har vært heldig å hatt en fast og trygg sommerjobb i tre år på rad.

Siden bedriften har måttet permittere ansatte pga korona, får jeg ikke sommerjobb i år.

Dette fikk jeg vite ganske seint, men prøvde likevel å søke sommerjobb andre plasser selv om det er lite sannsynlig å få jobb når jeg søker så seint.

Foreløpig har jeg enda ikke fått jobb, og det ser veldig mørkt ut.

Selv er jeg ganske avhengig av å ha en inntekt i sommer da jeg tenker å studere på BI til høsten, noe som koster 70 000 bare i skolepenger.



Det jeg lurte på er om noen her har noen tips til muligheter når jeg er så seint ute?
Sist endret av havhe00; 6. juni 2020 kl. 23:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kjipt men du kan jo høre med for eks dagligvare butikker? Jeg jobber for en selv og vi går i pluss som alldri før
Telefonselger. Gateselger. Dørselger. Jordbærplukker(mangel på østeuropeere nå)
Helsevesnet, sykehjem. Gode muligheter for helgejobbing senere også.
Det er ledig hos bøndene, på dagligvare butikker og i mange kommunale stillinger.
Sist endret av celtseus; 7. juni 2020 kl. 00:53.
Maling av hus, klipping av plen eller hagestell?
Får du jobben med å male et par hus med OK timebetalt (eller akkordbetalt) så har du kommet langt.
Bring. Schenker,nor lines. Tools, brødrene dahl.

Ring alle entreprenør firma og større snekker firma om dem har plass til en hjelpearbeider som trenger skolepenger til BI. Mange rørleggere tar også inn hjelpearbeidere på store prosjekt.

Og som sagt øverst her, dagligvare går jo så det suser om dagen. Byggvarehandler også. De selger maling osv som aldri før grunnet hjemmekontor osv for mange av det norske folk.
Er vel en del bønder som har behov for arbeidskraft utover sommeren.