Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 17641
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, men ønsker at folk ville trengt kursing i å bruke stoffet før man kan kjøpe det eller tatt et generelt ruskurs for flere stoffer med en eksamen.
Vis hele sitatet...
Sånn syns jeg det skal være med dyr. Førerkort for å ha hund, katt, hest whatever.

Men jeg vet ikke hvor lurt det er å lære folk å slå inn en hero-spiker.
Men sånn generelt om hvordan rus blir brukt, hvordan man bruker stoffene på tryggest måte osv. Dette burde jo være pensum i 10 klasse.
Sitat av 420filosof Vis innlegg
Endre skolen da? Fjerne mange stillinger? Hva trengs egentlig mennesket til?
Vis hele sitatet...
Det er en helhet vi må ha i tankene og skolen er helt klart en vesentlig del av denne helheten.

Oppdragelses-systemet skulle ha vært et forløsnings-system. For hvert vesen som blir født har vært i kamper og sliter med konflikter. Hvis ikke fra tidligere liv, så iallefall fra fødselsprosessen.

Før skolen endres til et forløsnings-system, må bevisstheten utforskes og bli kartlagt på egne sentere hvor bevisstheten er fokus. I denne perioden kommer alle verdier( Friedrich Nietzsche sitt krav ) til å bli omvurdert.


Mange stillinger fjernes allerede og vi er i teknologi som vil fjerne enda flere stillinger. Borgerlønn er en del av helheten i dette vendepunktet som nå er i emning.


Hva trengs egentlig en blå himmel til ?
Anonym bruker
"Målløs Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nå er det jo faktisk overraskende stor bevegelse på dette feltet i sammenheng med rusreformen, såfremt det ikke dukker opp store hindringer kan vi se endringer allerede i 2021
https://www.aftenposten.no/norge/pol...-skal-straffes

Men jeg tror fortsatt en generell legalisering er tiår unna, som er bra etter min mening.
trdsin
Trådstarter
24 2
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nå er det jo faktisk overraskende stor bevegelse på dette feltet i sammenheng med rusreformen, såfremt det ikke dukker opp store hindringer kan vi se endringer allerede i 2021
https://www.aftenposten.no/norge/pol...-skal-straffes

Men jeg tror fortsatt en generell legalisering er tiår unna, som er bra etter min mening.
Vis hele sitatet...
Sitat av whatismyname Vis innlegg
Er med
Vis hele sitatet...

Fuck alt det der: Hva med å få alt man bruker inn på frikortordningen (medisin) eller skattebelagt og til en viss grad kvalitetssikret (legalisering som rekreasjonelt, i forhold til medisiner som er kjempestrengt regulert i forhold?)?