Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1997
Jeg hadde en liten lekse til i morgen og for første gang kunne jeg vise mine kreative evner og sammenligne de med resten av klassen.

Vår oppgave var å lage et bilde relatert til et tema vi holder på med.
Alle midler lov, tegning,maling, eller bruk av pc, noe jeg likte veldig godt.

Jeg gjør ikke noe mer på dette bildet før innlevering, men det hadde vært morro å vite hva dere synes om dette bildet:

<Med ramme
<Uten ramme


Og nå mens jeg er i gang:
Her er et bilde jeg tok til en annonse for noen uker siden, la merke til etterpå at det hadde PS potensiale.
<Link3

Hva synes?
Dette er de to første gangene jeg prøver meg på bilder jeg har tatt selv i sammenheng med noe, så jeg er spent nå =)

Edit: Ser nå at jeg kunne ha gjort bildene mindre.
Sist endret av Bottolf; 27. april 2006 kl. 18:26.
Det jeg ikke likte var "PEAK PERFORMANCE" greia, ville heller fokusert på skriften på capsen og uthevd den på en måte.
Uten ramme var fetest
Trådstarter
83 1
Vel, det var planen, men har ikke kamera som takler det.
Får fikses når jeg får litt lønning.

Er selv ikke helt glad i "Performance" iallefall pga fargen, men måtte ha noe som det var fokus på
▼ ... over en uke senere ... ▼
Skall si, likte bilde uten ramem best, som nevnt lenger oppe, så likte ikke jeg helelr teksten, hadde vert mye fetere me tektsen på capsen, en ting til, jeg er ikke den beste i PS, men hvordan får du alt uten om capsen svart/hvit. Brucker du bare cut tool eller noe ?
Trådstarter
83 1
Kuttet ut capsen forsiktig og pent og endret fargene ved hjelp av gradient map =)
Ville gjort nå annet med skriften, smootha den ut på en elns.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Perspektivet på bildet: Forferdelig!
Fonten: Ser du ikke selv at det ser helt forferdelig ut?
Horisontale striper nederst på bildet med copyrightmerke etc: Unødvendig og mindre pent.

Kall meg krakk, men dette er et bilde hvor photoshop-filtre tar over alt for mye fokus for min smak. I tillegg: Du har klart å male en liten del av huset grønt, det skal nok ikke være sånn utfra hvordan det er ellers, en liten ustøhet sikkert. Følg takrenna!
Sist endret av Cadex; 9. mai 2006 kl. 16:09.
Helt enig med devine, pluss at du knapt ser at det står peak på capsen og på toppen av det bare ser noen av bokstavene...
Trådstarter
83 1
Man ser ikke at det står peak på capsen pga cammet =)
Skriften var hakkete med vilje siden det så litt fett ut(min mening då)
Og det med fargen på huset er bare en miss =)

Vanquish:
Det er ikke meningen at du skal kunne se at det står peak performance overalt, en effekt jeg la på for å få det til å se ut som en banner.
Oppgaven skulle være reklameplakat.
Sist endret av Bottolf; 12. mai 2006 kl. 19:59.
Personlig syns jeg det sugde, og absoulutt ikke noe jeg vil levert på en innlevering.

fonten var crap, perspektivet var crap og altformy støy i bakgrunnen. Hadde jeg sett den reklamen noe sted hadde jeg holdt meg unna merkenavnet peak for all fremtid.
Bildet er fint, men kunne nok aldri bli en bra reklame\plakat. Jeg vet du har sagt at kameraet ikke er bra nok, men Peak må jo kunne ses på capsen! Jeg var ikke klar over hva Peak Performance var før jeg leste postene som kommenterte dette.
bottolf: hvis det ikke er meningen at det skal stå peak overalt så hadde jeg hvertfall prøvd å få med enten hele eller ta bort hele.. Nå tenker jeg bare dårlig kamerastandpunkt..
Jeg mener perspektivet og teksten er det som ødelegger bildet mest. Det ble egentlig bare rotete. Men ikke fortvil, det var mye bedre en noe jeg kunne klart og tatt.
Stå på!
Trådstarter
83 1
vel vel.... =P
Beklager at dette ikke var frakforumstandard
La faktisk ikke merke til at "peak" vistes før dere sa det =P
da har du kanskje ikke jobbet så veldig mye med det?

neida.. stå på.. sikkert en helt streit skoleoppgave.. bare ikke forvent hemningsløs skryt av meg..
Trådstarter
83 1
Hehe, brukte halvtime-time =)

Lærern, samt noen chicks i klassen likte det.