Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1955
Jeg er ikke proff, bare legger ut noen bilder som jeg har tatt i løpet av sommer og vinter
Vil gjerne ha tilbake meldinger

Mopeden til en kompis,tatt med mob:Phttp://i47.photobucket.com/albums/f1...Photo-0022.jpg

Ei veninnehttp://i47.photobucket.com/albums/f1...y/beatrice.jpg

http://i47.photobucket.com/albums/f1...y/Bilde007.jpg

Kommer fler
Sorry. Likte egentlig ingen av dem.

Mopedbildet var rotete og hadde et dårlig utsnitt. Fikk vondt i nakken av å se på det.

Chicken i vannet var blurry, kjedelig utsnitt og jeg skjønner ikke helt hva det er. Campingplass? Trailerparkering?

Hundebildet hadde en rotete bakgrunn med ting som tangerer hodet og halsen. Likte heller ikke at du hadde fjerna alle fargene.
Personlig så jeg ikke noe "spesielt" ved disse bildene, utenom at du har en blå/lilla scooter, har ei koselig venninde, og en hun...
Sorry mac,
try again
Ta flere bilder av venninna di, helst med så lite klær som mulig. Da tror jeg du unngår kritikk, i det minste.
Trådstarter
Sitat av xcv
Sorry. Likte egentlig ingen av dem.

Mopedbildet var rotete og hadde et dårlig utsnitt. Fikk vondt i nakken av å se på det.

Chicken i vannet var blurry, kjedelig utsnitt og jeg skjønner ikke helt hva det er. Campingplass? Trailerparkering?

Hundebildet hadde en rotete bakgrunn med ting som tangerer hodet og halsen. Likte heller ikke at du hadde fjerna alle fargene.
Vis hele sitatet...
Hahha,det er derfor jeg sier at jeg ikke er pro,jeg er ikke amatør engang..men give me som tips

Tatt i usa
http://s47.photobucket.com/albums/f1...ent=gress1.jpg
Gressbildet syns jeg er det beste du har hatt til nå. Fargene er kjempefine, men jeg syns fortsatt det er litt plain. Hadde det vært en blomst eller noe som du kunne fokusert på så hadde bildet blitt knall.

Sitat av Nichotin
Ta flere bilder av venninna di, helst med så lite klær som mulig. Da tror jeg du unngår kritikk, i det minste.
Vis hele sitatet...
Q4T
Gresset er komposisjonsmessig korrekt mht fokus, horisont etc. Det var forsåvidt godt. Men fremdeles gress, som ikke er spes spennende.
Få nr til veninna di da ;D
Trådstarter
Sitat av Pumpkin
Få nr til veninna di da ;D
Vis hele sitatet...
Pøh
*64587452 nr tegn*
Enig med Nichotin. Og jeg kan ikke si det var noe spesielt med disse bildene.
Vell. Litt kreativ kritikk til de neste bildene, Prøv å bruke det gyldne snitt som et utgangspunkt i de neste bildene du tar, og fokus er utrolig viktig for å ta vellykkede bilder, som du hadde med det gressbildet du postet til slutt der=)

Du kan jo også se litt på fargelære, lyssetting og bildeutsnitt på div. sider (har dessverre ingen forslag, men det finnes sikkert noe ved litt googling)
likte godt det bildet med veninna di :P de moped bilde var veldig rotete og bildet med hunden er veldig oppbrukt- bare se på skrivebordsbakgrunnene i xp fks. Gressbildet var greit men har de støv på gresset i USA? synes det ligner en støvdott litt til høyre i bildet :P
Er veninna di singel?

Gresset ditt var greit, fungerer fint som bakgrunnsbilde på desktop. Det var det eneste
Trådstarter
Sitat av ShAnGlaPanG
likte godt det bildet med veninna di :P de moped bilde var veldig rotete og bildet med hunden er veldig oppbrukt- bare se på skrivebordsbakgrunnene i xp fks. Gressbildet var greit men har de støv på gresset i USA? synes det ligner en støvdott litt til høyre i bildet :P
Vis hele sitatet...
Spindel vev kansje

Sitat av JRP
Er veninna di singel?

Gresset ditt var greit, fungerer fint som bakgrunnsbilde på desktop. Det var det eneste
Vis hele sitatet...
Nej,hu er min

*1 tegn^*
disse bildene var kjipe!

mopeden - stygg vinkel og kjedelig.
jenta - fotogen og søt var hun, men bildet er altfor tåkete.
hunden - kjekk hund blablabla, kjedelig uten farger.

sorry mac!
må si meg enig i det som har blitt sagt.
mopedenbildet hadde stygg vinkel og hvorfor har du beskjært vekk hjulet?
det andre bildet hadde kanskje vært kult hvis det ikke hadde vært blurry.
bildet av hunden var bare kjedelig.
gress-bildet var veldig lite orginalt.

kanskje litt mer gjennomførte bilder neste gang?
Først og fremst, få deg et skikkelig kamera. Det tror jeg ville hjulpet en del
Sitat av Nichotin
Ta flere bilder av venninna di, helst med så lite klær som mulig. Da tror jeg du unngår kritikk, i det minste.
Vis hele sitatet...
Tror Nichotin har et godt poeng her... Lettkledde jenter slår aldri feil på NFF... :P
"Jeg vil ha noen av din lettkledde jente?"
fantastisk bilde !mats
Sitat av Heinrich
Pøh
*64587452 nr tegn*
Vis hele sitatet...
Funka ikke
(20 teeeegn)
Prøv å ikke kutt motivet som med mopeden for eksempel. Det ser veldig point and shoot ut.. Med veldig lite vekt på point'ingen.

Ellers syns jeg du burde kanskje lese deg opp litt og se på sider som foto.no før du gidder å legge opp noe mer. Du trenger ikke kritikk på disse bildene, du trenger mer grunnleggende estetisk sans.
*slakt*

Stakars.. =p

Jaja, better luck next time.
Du fikk iallefall tilbakemeldinger..