Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1723
Hei, ville egentlig bare skryte over den kjedelige byen Haugesund.
På nettsidene til "lokal aviså" ligge det et faktisk ganske så bra panorama bilde av/over Haugesund så jeg tenkte jeg kunne dele med dere.

http://www.haugesunds-avis.no/apps/p...s/panorama.pbs

Er ikke jeg som har tatt bilde, bare så det er sagt. Ville bare dele dette med dere, og jeg vet egentlig ikke hvor denne posten hører hjemme, så jeg satset her...
Egentlig litt bra! Siden jeg har bodd deler av livet der...fint bilde!


MEEN de dekker jo faen ikke hele byen. Ikke der jeg bodde, og ikke der søskenbarna mine bor. Vi bodde i hver vår ende av byen, og der har de kutta av. Dårlig. Vi bodde/bor liksom i Haugesund vi også. Mangler forresten halve sentrum også.
Chuck
ZyPreXa's Avatar
Trådstarter
Skal være enig i det, synes han fotografen står litt feil plass når han tok bildet.. Menmen
Er faktisk helt enig med deg ZyPreXa. Bildet var kult og byen er drit kjedelig
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Siden posten er om Haugesund så får jeg vel skrive resten av posten på Dialekt da. Ska låva dåkker at byen e kjedelige, skjer aldri noe ehr, utenom når politiet må opp te Bleikemyr for å fiksa opp med den nå såkalte "Bleikmyr Gjengen", Eg e flau åver å bo på bleikemyr, eller Haugesund i det heial tatt på grunn av dei asså, å det versta med det e det at 2 av de e over 18, å ein e snart 18, Å resten e bare 13-15 åringar, Blir tragiskt asså, men men.

Kan sei ein ting, det e ein fine sommarby, spess når det e strålanes vør, varmt å alt det der, då e det bare å ta turen ner te byn, setta seg på ein uteresturang nere på kaien, bestilla ei iskalde pils, elelr ei cola, me isbitar, Livet e Hærligt
det er digg å se sånne type fete bilder, men det funker ikke pr. nuh.
▼ ... over en uke senere ... ▼
ERROR: Couldn't open template cwww\saxotech\www.haugesunds-avis.no\misc\iframes\panorama.pbs
Error message returned was: Error retrieving file. Cache Status is FileDoesNotExist!
melding sendt inn: 19. November 2005, 17:51! skjerpings dere.
Sitat av wiggotex
Vis hele sitatet...
Ganske dårlig bilde vise jo barra litt av byen.
Sitat av Marius92
Ganske dårlig bilde vise jo barra litt av byen.
Vis hele sitatet...
Det er jo et "zoom" bilde, og skal sikkert ikke tilfredsstille de vanlige kriteriene for gode bilder...
- Sikker på at jeg så ei dame i dusjen, i et slikt gult hus :P
Jeg finner ikke mitt hus bor i sørhaug området
Sitat av wiggotex
Vis hele sitatet...
Fy faen!! Ser dere hun nakne dama?!?!
Chuck
ZyPreXa's Avatar
Trådstarter
Can't se any naked chick
ikke jeg heller forklar hvor