Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2212
tok dette tidligere i dag.. hva synes dere?

nikon d70 og 50mm
Hvitt, og litt svart. Venter bare på flyet fra wings of fury skal dukke opp og herje litt med gården.
Ikke det store "wow"'et, med det var fint, likte spessielt fuglen oppi hjørnet.
av en eller annen grunn tenker jeg på "road to perdition" når jeg ser detet bildet. Men bildet var ikke noe ekstraordinært og flott. Ikke noen fryd for øyet. Men heller ikke en grusomhet.
Så litt mystisk og kaldt ut det bildet, akuratt som om det ligger noe bak føler jeg. hehe Utrolig kult med så mye hvit himmel osv.. Terningkast 5 hehe
Til å være et mystiskt bilde syntes jeg at det skulle ha vært litt mørkere.
Ellers var det greit 4 / 6
Ble mystisk og ganske fint. Likte det i grunn, men kunne tenkt meg litt mer detaljer og at det hele hadde vært litt mer balansert, ikke fullt så store kontraster.

Altialt veldig bra kunstbilde.
Likte det ganske godt jeg. Synes kanskje det blie litt mye himmel, men men. en 4'er
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Knallbra bilde!
Velbalansert og meget stemningsfullt. Mulig det kun appellerer i den grad til meg. Men masse creds til deg uansett.
Har du det skrivebordbakgrunnstørrelse? Gjerne 1600x1200.
Jeg likte det. Fikk en mørk og dyster følelse når jeg så på bildet, var det noe sånt du ville få frem? Tenker litt WWII og når jeg ser på det.
Stilig bilde. Får en litt ekkel følelse av og se på det. Som Golder sier så tenker jeg også på "road to perdition" når jeg ser bildet.
synes det ble litt vel mye luft i toppen av bildet.
Fikk egentlig ikke noe ut av det..bilde ble litt for svart på hvitt.
Trær, hus og en fugl. Skaper ingenting hos meg.
Prøv å skap litt mer personlighet og innlevelse til neste bilde.
veldig fint bilde, dette har du øye for. Fint fanget øyeblikk, men jeg syntes kanskje at kontrastbruken ble litt for stor ved trærne, som ble svarte flekker. Til husene passet det knallbra (det ene ble dog litt for utbrent), men vil gjerne se litt annet enn svarte flekker som trær.

Fortsett slik!

edit: Horisonten er også skjev, men det fikser du fort med en anelse warping
Sist endret av Keyser Söze; 8. april 2006 kl. 13:52.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Jeg elsker slik elementene ser ut som sort blekk sølt på hvitt lerret. Og den fuglen gjør mye.
det så forlatt og skummelt ut, kunne vært tatt rett ut fra en skrekkfilm
Sitat av kenneth199
det så forlatt og skummelt ut, kunne vært tatt rett ut fra en skrekkfilm
Vis hele sitatet...
word, du er flink erik
Likte bildet, ser litt ut som en spøkelses-gård fra amerikanske filmer
ser litt schummelt ut I like it!
Veldig kummelt, men jeg har lyst til å se et i større format før jeg kommenterer videre.
Så mye luft som sier meg ikke mye bortsett at fuglen flyr høyt oppe? Du kan jo flytte fuglen nedover og lage bildet litt mer widescree siden noen mener det er som å være tatt ut fra en skrekkfilm

Men det som plager meg mest er fargen - svart hvitt med sterkt kontrast? Bildet passer kanskje som logo til en bondegård. Litt misbruk på kameraet for Nikon d70 er et superkamera, ikke sant? Du kan da ta mye bedre farge/dybne/kontrast/osv enn det. Skummelt hvordan bildet plager meg
Sist endret av marsboer; 12. april 2006 kl. 14:57.
Dette var rett og slett så fint bilde at det var like før jeg fikk en halvfeit'en i buksa! Knallbra bilde!
Det ekstra lille tuchet var den fuglen..