Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 824
Mener jeg hørte noen på nff/#nff snakke om en distro som er spesielt laget med tanke på å opdage, sniffe og kanskje mest viktig, cracke krypteringen til det trådløse nettet. Mener det var nichotin som snakket om dette?

Søkte raskt på google og linux iso uten å finne noe særlig, men fant aircrack som er en pakke til linux og win32, men hadde problemer med airodump.

Kan finne ut av problemet med programmet ved hjelp av docen, men hvis det finnes en distro til linux som er laget primært for dette formålet så tar jeg heller det. Er for mye kluss til at jeg gidder å rote rundt, siden dette skal gjøres på andre pcer, ikke min.

Takker så meget!
Sist endret av tore-; 9. desember 2004 kl. 19:05.
PHLAK/Knoppix-STD kan gjøre det der med airsnort.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Knoppix-std dekker vel det meste.
Det finnes en, jeg tror den heter WarLinux eller noe i den duren. Jeg vet at nso snakket om det en gang.
EDIT: Jeg hadde rett.
Opprinnelig postet av nso her
wardriving og windows er så 2004
anbefaler at du tester ut en linuxdistro som heter warlinux. den er laget for et eneste formål.. wardriving
Vis hele sitatet...
Sist endret av mongeland; 9. desember 2004 kl. 19:06.
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
knoppix-std gjør sikkert susen! takker
Knoppix-std
PHLAK
NavynOS
Warlinux

Knoppix-std dekker det meste som Tias sier.

Alle distroene er forøvrig Live-CD's.