Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2137
Som kanskje det dyreste rusmiddelet i samfunnet, så er jeg nysgjerrig på hva folk betaler for forbruket sitt. Jeg er særlig nysgjerrig på hva en kokain-avhengighet koster i måneden.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg ikke brukte det fast, 2-3k i måneden.
Når jeg brukte hver dag, 15-20k i måneden.
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
0.

De gangene jeg har havnet utpå? Vell.. 1000-2000kr dagen, men noen ganger sover man jo 24 timer i strekk, så jeg vil anslå det til 20-40k på det drøyeste.

Den dyreste bingen min startet med 50k, og jeg satt igjen med null noen uker senere. For ett forbanna møkkastoff å hekte seg på, men fint om du klarer å holde det til maks noen gram fordelt over en måned+. Ja, jeg røyka det selvfølgelig, som man naturligvis gjør etter noen dager når linjer begynner å bli like kjedelig som mat.

Ice er vell det eneste som kan måle seg prismessig, og så heroin da om du bor på bygda. Krever en kriminell livsstil å holde gang i det der, eventuelt en såpass godt betalt jobb at både hus, bil, hytte og kone ikke ryker.

For det samme som 2-3 dager+ på kokain koster og alt det medfører kan man kjøpe 100g amfetamin, om ikke det dobbelte. Hvis man tar det for andre årsaker en fest så ville jeg gått for sistnevnte, omtrent hver eneste gang. Det er MYE billigere, faktisk ikke like ille for helsa, og du slipper å gå rundt med så tett nebb at du knapt klarer å svelge uten at vakuumet drar i trommehinnene.

Dette er da skrekk-eksempelet mitt, finnes sikkert verre historier som folk som har latt seg bli prostituerte for å dekke bruken, eller begynt med ran, innbrudd, svindel og lignende, men jeg vet ikke om det er «rettferdig» å skylde dette på kokain spesifikt, da flere ender opp sånn for alle mulige årsaker, kanskje ikke rusrelaterte engang.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ca 1000 kr hvert tiår.
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kokainbruken min koster typ 1000 kr i måneden.
På de ca 10 årene jeg dreiv på relativt aktivt med rus har kokain kosta meg kanskje 4-5k.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ca 2000kr i mnd.

Btw, hva er poenget med å svare i tråden om du ikke har et kokain-forbruk?
Har brukt 1000 kr på det en eneste gang. Må ærlig innrømme at de 800 kr jeg brukte (også én gang) på amfetamin var bedre brukte penger.
Har ikke så godt svar men har et spørsmål. Har alltid lurt på hvordan det føles etter å ha tatt en linje eller flere hvordan føles det lsm?
Sitat av Anonymous_1 Vis innlegg
Har ikke så godt svar men har et spørsmål. Har alltid lurt på hvordan det føles etter å ha tatt en linje eller flere hvordan føles det lsm?
Vis hele sitatet...
Veldig lite. Overvurdert som søren. Men blir litt mer våken, litt mer pratsom, og man får lyst på mer mer mer. Hvis man drikker og røyker ved siden av drikkes, røykes og snortes det til det er tomt.
I min erfaring er det lite god stemning, det er bare stemning. Diskutering og alle prater samtidig. Drittdop.
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Cirka 5000 kr i året.

Jeg er ikke avhengig, bruker kun på spesielle anledninger, typ nyttårsaften, 17. mai osv..
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonymous_1 Vis innlegg
Har ikke så godt svar men har et spørsmål. Har alltid lurt på hvordan det føles etter å ha tatt en linje eller flere hvordan føles det lsm?
Vis hele sitatet...
Det gir en god euforisk følelse i starten i hele kroppen, om du ikke har kjent på lignende rus før så kan det best beskrives som den følelsen man får mens man gambler, bare at den er konstant.
Det er faktisk en ganske god sammenligning når jeg tenker meg om. Den depressive tilstanden man umiddelbart får etter å ha tapt en større gevinst er veldig lik nedturene, og oppturene av de første linjene er veldig lik den man får når man er på en winning streak.
Selvfølgelig er effektene av kokain mye mer enn en etterligning av dyp og desperat spillegalskap. Det vanlige er at man blir oppstemt, gira, mister hemninger, mer selvtillit/trygg på seg selv så kjeften går kjappere enn vanlig, mer ufiltrert enn vanlig, men dette varierer jo fra person til person.

Jeg er mest opptatt av den fysiske effekten, og den er digg. Særlig om man røyker det som crack. Da føles det nesten som en… full body orgasme eller noe i den duren. Når man får slike trekk så kalles det gjerne «bell ringer», det høres/føles virkelig ut som det mens effekten penetrerer hele deg.

Med det sagt, kokain er ikke verdt det. Anbefales kun hvis du har styrke nok til at du klarer å kun benytte deg av det ved feks spesielle anledninger, eller så sjeldent at hver gang blir som den første.
Det er trendy for tiden, og det merkes godt. Jeg lurer på hva det neste naturlige valget blir om de ønsker å prøve andre stoffer. Jeg syntes nesten synd på alle disse «noobsa» som drar innpå med kola og alkohol hele helgen, men aldri har hørt om benzodiazepiner, men det er kanskje for det beste.