Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1117
Jeg ønsker å kjøpe nytt Sim-kort med nytt mobilnummer og siden jeg ringer veldig lite så bruker jeg kontantkort.

Hva blir da det rimeligste og beste? Er det slik at telenor har best dekning?
Skymobil koster 99 kr per mnd med 1gb mobildata. Vet du spurte om kontantkort men ville nevne det da det ee vel ytterat få i 2020 som ikke bruker noe som helst data.

Happybytes tilbyr også elstremt rimelige mobilabo
Hei.
Jeg har i en årrekke brukt One Call sine kontantkort. Jeg har to registrerte nummer hos de og har aldri hatt ett eneste problem! ANBEFALER de på det varmeste!
En absolutt fordel med One Call er at de ikke krever at du fyller på penger med faste mellomrom. Jeg benytter ett av mine kort til vanlig telefonbruk og ringer ikke for mer enn 2-300,- i året. Det andre kortet benyttes til alarmoverføring, der er det VELDIG greit at man ikke MÅ fylle på 'hele tiden' da det stort sett kun benyttes til test med jevne mellomrom....
Og til KrølleBølleBrur: Joda, benytter mobilen mye til data men da kun over gratis wi-fi! De ytterst få gangene jeg MÅ benytte kontantkortet til data (banktjenester) blir neppe totalen mer enn kanskje en hundrelapp totalt på ett års forbruk..
Sitat av woff Vis innlegg
Hei.
Jeg har i en årrekke brukt One Call sine kontantkort. Jeg har to registrerte nummer hos de og har aldri hatt ett eneste problem! ANBEFALER de på det varmeste!
En absolutt fordel med One Call er at de ikke krever at du fyller på penger med faste mellomrom. Jeg benytter ett av mine kort til vanlig telefonbruk og ringer ikke for mer enn 2-300,- i året. Det andre kortet benyttes til alarmoverføring, der er det VELDIG greit at man ikke MÅ fylle på 'hele tiden' da det stort sett kun benyttes til test med jevne mellomrom....
Og til KrølleBølleBrur: Joda, benytter mobilen mye til data men da kun over gratis wi-fi! De ytterst få gangene jeg MÅ benytte kontantkortet til data (banktjenester) blir neppe totalen mer enn kanskje en hundrelapp totalt på ett års forbruk..
Vis hele sitatet...
Kan man kjøpe sim-kort til denne tjenesten i butikker (evt. hvilken) eller må man bestille på nett?
Tror nok du må bestille på nett, var det jeg gjorde i alle fall..